| | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 09:40 | |
| | Na Aerowebu jsem našel velice poučnej článek vysvětlující nastavení směsi.. Konečně jsem to snad po letech pochopil a budu to dělat správně i v simu. Rozhodně doporučuju (a autor doporučuje i reál pilotům, prej o tom taky vesměs vědí kulový )
http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=3932&kategorie=3
|
| |
|
| | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 10:03 | |
| | Díky za tip. Ochuzoval jsem podle manuálu, věděl jsem proč to dělám ale nevěděl jsem to tak do puntíku. Teď v to mám jasno. |
| |
|
| | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 13:14 | |
| | ..heč, já to ve FS9 dělám už dávno.....akorát jsem to neuměl věděcky vysvětlit)) |
| |
|
| | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 13:48 | |
| | Jo, já to taky dělám už dávno Ale teď konečně vím proč a jak to dělat profesionálně.. |
| |
|
| | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 14:01 | |
| | Když už jsme u tohoto tématu, tak jak je to s přidáváním/ubíráním mixture u turbopropů? Třeba např u DHC6, nebo ATR? |
| |
|
| | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 14:40 | |
| | Tam je hentý oný FCU (fuel control unit), chytrá krabička a tak vůbec... tož tak... |
| |
|
| | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 16:04 | |
| | Tož ď . |
| |
|
| | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 16:22 | |
| | Taky hustě vědecky a profesionálně vysvětleno |
| |
|
| | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 16:26 | |
| | A maj to vůbec? Podle mě ne... Tam prostě teče palivo do spalovací komory a hoří.. |
| |
|
| | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 17:55 | |
| | No třeba DHC6ka má dvě červený páky a startuješ to tak, že je máš na minimu, dáš start až to chytne ty správný točky, tak pomalu přidáváš tou pákou palivo. Motor blafne a už se to točí. Pak už asi musí být na maximu. |
| |
|
| | | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 18:58 | |
| | No to není ten správněj příklad... Já tam vidím dvě černý, dvě bílý a dvě červený - takže to by si jeden s bohatostí směsi mohl snadno splést (T-P-M)
|
| |
|
| | | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 19:09 | |
| | Pomalu cervenou pakou nemusis pridavat. Ma akorat pozice cutoff-run pripadne cutoff-low idle-high idle. Tot PT6. |
| |
|
| | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 19:34 | |
| | na ATRce je EEC, ECU. Takovej elektronickej bazmek, kterej to řídí. Ale třeba na takovym Delfínkovi tam je to poctivě, mechanicky přes barometická výšková kompenzace. Funkci poznáš tak, že ti s výškou budou klesat otáčky motoru. |
| |
|
| | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 20:31 | |
| | | |
|
| | | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 20:41 | |
| | ..přečti si manuál k ATR 72 od Flight 1.Tam to píšou))Prostě to jsou udělátka, který zabraňujou pilotům to zmrvit a dělají to radši za ně.... |
| |
|
| | | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 20:42 | |
| | njn, to je tak, když upravuješ už rozepsaný příspěvek s mrňousem na klíně. Taky to jednou poznáš! |
| |
|
| | | | | | | Ochuzování směsi - článek na Aerowebu 27. 9. 2013 / 20:53 | |
| | ...mám 2..pravda, jeden je už trochu větší - bude mu 8..Tak ať jsou zdraví a tatínek má pevný nervy)) |
| |
|
|