|
 |
Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) |
Jeden příspěvek | Celý strom |
 |
 |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 22. 8. 2013 / 10:33 | |
|  | | |
|
 |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 22. 8. 2013 / 22:08 | |
|  | Chuck -- první bojový "sim",co jsem pařil...byla tam i Fw190 .. |
| |
|
 |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 22. 8. 2013 / 23:52 | |
|  | Záslužná práce. Rád to čtu a mám nějáke De-Ja-Vu na starší počítaše.
Jen mi hlavou pořád kroutí, proč na to nemáš jeden thread a pořád zakládáš nové.
Ono by se to i později lépe vyhledávalo. |
| |
|
 |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 09:14 | |
|  | Když jsem chtěl přidat druhý díl seriálu, taky jsem si říkal, že bych to mohl přidat do jednoho threadu... Otevřel jsem si fórum a viděl, o čem se tu debatuje a o kolik toho přibývá tak sem se rozhodl to takhle rozdělit. Pokud bude chtít někdo vyhledávat všechny díly, stačí do vyhledávače dát "Historie vývoje počítačových her" a vypíše se všechno adekvátní.
Protože i já si myslím, že je to velmi záslužné a hlavně pěkně zpracované (a na druhou stranu chápu, že je to průřez, není v lidských silách kompletně zmapovat dění okolo tohoto herního odvětví) chtěl jsem prostě aby to nezapadlo. |
| |
|
 |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 11:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 11:34 | |
|  | Ještě předtím byla Their Finest Hour, a to byl taky luxus. Dodnes si pamatuju, jak jsem byl překvapenej, když se mi začaly objevovat nové pohledy (střelci, křídla apod.) z letadel, když jsem si do šuplíku Amigy nainstaloval přídavnou 512 kB (!) paměť. |
| |
|
 |  |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 12:33 | |
|  | Battle of Britain (TFH) byla můj první sim na PC.. Co já se nalítal s Heinkelem, osmaosmdesátkou nebo Štukou na Anglii, nebo trávil hodiny v kokpitu Spitfiru nebo Huricanu.. Dodnes nepřekonaná dynamická kampaň, kdy se dala anglie rozstřílet na sračky.. Kdyby tak někdo udělal moderní remake v současné grafice ale se starou hratelností, to by byla bomba.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 13:05 | |
|  | Jj, dneska už to nejsou žádný simulátory - to dřív, to byly simulátory!
 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 13:18 | |
|  | Jo dřív, když koupil 10dkg salámu, to bylo salámu...
Ale vážně, tenkrát ty hry měly opravdu kouzlo a za vítězství dostal hráč odměnu. Dneska jsou technicky dokonalé, ale bavit to může někoho snad jen díky hraní online. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 23. 8. 2013 / 16:25 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Historie vývoje počítačových her (91. část – vývoj v leteckých simulátorech od polygonových modelů k voxelům) 24. 8. 2013 / 12:17 | |
|  | Já pro změnu před dvaceti lety pařil Knights of the Sky www.youtube.com/watch?v=jq5_T2WCKgY
Od tý doby si pamatuju, že dohnat v horizontu jiné éro, i když mám o něco rychlejší mašinu, není až taková sranda |
| |
|
|