| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | ModelConverterX - problém s exportem BGL 20. 8. 2013 / 19:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Čus, mam takový problém. Udělal jsem si model v SketchUp, který vyexportuji, otevřu v ModelConverterX, usadím na souřadnice, ale když ho chci konvertovat do určité složky tak mi to vyhodí pouze překonvertované textury do složky texture, kterou udělá, ale BGLko se cestou někde ztratí a už se do složky scenery neudělá. Nevím, kde můře být problém. FSX SDK mám, cestu k bgl compiler zná ... Už tu z toho kvetu ![](images/smile/01.gif)
Díky moc za jakoukoliv radu.
Martin |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | ModelConverterX - problém s exportem BGL 20. 8. 2013 / 23:14 | |
| ![](img/nic.gif) | Zkus to exportovat primo na C nebo do nejakeho adresare primo pod C.
Obcas byva problem, ze kdyz to chces exportovat treba na plochu, je to pro nej moc dlouha cesta a nezvladne to. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | ModelConverterX - problém s exportem BGL 21. 8. 2013 / 00:50 | |
| ![](img/nic.gif) | Mockrát děkuji. Pomohlo to! ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
|