FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 21. 2. 2025, svátek má Lenka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak umistit bgl do fsx Jeden příspěvek | Celý strom
Jak umistit bgl do fsx   18. 8. 2013 / 12:25
rado
Zdravím všechny,
předem se omlouvám za hloupý dotaz, ale už si s tím opravdu nevím rady. Létám na FSX, s dointalovanou ortofoto 1m/pix + autogen. Mám vymodelované objekty ve sketchup a pomocí návodu: http://www.flightsim.com/vbfs/content.php?2163-How-ToExport-Your-Sketchup-Model-into-FSX exporotvány do složek scenery /bgl/ a texture /bmp/. Rád bych pomocí nástroje AgenT umístil do FSX na své místo. To se mi ale nedaří. V AgenTu se mi nejde zobrazit podklad přímo z FS. Mohu pouze najít ručně čtverec v příslušné složce ortofota, bez znalosti souřadnic a ten upravovat. Prosím o jednoduchý návod jak dostat podklad přímo z FSx, dělám nějakou chybu, na kterou nemůžu přijít. Návod jsem prostudoval. Mám win7, pro AgenT s doinstalovanými potřebnými knihovnami. Případně jaký jiný nástroj pro umístění používat, ale tento se mi zdá přívětivý, děkuji všem za pomoc Rado.
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ