FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 20. 2. 2025, svátek má Oldřich Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rychlost pod FL100 vs. řídící Jeden příspěvek | Celý strom
Rychlost pod FL100 vs. řídící   14. 3. 2005 / 10:12
OK-Milda (BHA410)   
Jestli se nepletu (opravte mě prosím) tak nad územím ČR (Dokonce snad celé Evropy) je pod FL100 stanovena max rychlost IAS 250 kts. Je možné, aby řídící nařídil její překročení na 260 kts? Stalo se mi to tuhle na IVAU. Fakt je, že nás tam zrovna řadil do fronty čtyří a asi potřeboval srovnat rozestupy.
Tak trochu by mě v této souvislosti zajímalo, jaký jsou v reálu postihy za různá nedodržení předpisů a pokynů řídícího a jak moc se to hlídá.
 

Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   14. 3. 2005 / 15:28
Rambo
Myslim ze to klidne muze byt, rekne ti No speed limit a letis co to da....
Zkusenejsi doplni.
 

Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   14. 3. 2005 / 16:09
Balooo   
Asi jo, me vcera Madari pri odletu z LHBP ve 7000ft rekl "No speed restrictions" tak jsem to pustil a sel si do lednice pro madarsky pivo. Otazkou je, jesli to neznamena zadne omezeni v ramci omezeni, tzn. ze muzu letet ten limit tusim 230IAS.
 

Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   14. 3. 2005 / 17:25
Tragédie v JRD
je to bez omezeni v ramci omezeni .. takze by jsi stejne mel letet (je o tedy muj skormny nazor max. 240 - 250..
 

Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   14. 3. 2005 / 17:43
OK-Milda (BHA410)   
No jo, ale co když dostanu kokrétní příkaz na 260IAS?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   15. 3. 2005 / 08:38
Švící
Tak leť 260 kt.. Maximálně se můžeš řídícího zeptat, jestli nevadí, že pod FL100 letíš víc jak 250, taky to tak v reálu řešim, že když nevim, tak se zeptám..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   15. 3. 2005 / 08:43
OK-Milda (BHA410)   
To je mi jasný - pochpitelně nereptám a jedu 260; řídící asi ví proč mě tak honí. Mě šlo spíš o to, jak v tomto smyslu hovořej předpisy. S tím pak i souvisëla ta druhá půlka dotazu ohledně postihů.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   15. 3. 2005 / 09:05
Marky Parky   
Není to tak.
a) jestliže řídící dá "NO SPEED RESTRICTION", tak tím ruší veškerá rychlostní omezení včetně toho 250kts pod FL100 ( nebo v případě Prahy třeba DME28 OKL ) a dokonce se dá i říct že předpokládá že rychleji poletíte
b) pokud řídící dá "MAINTAIN 260 KTS" tak samozdřejmě dodržet, má k tomu důvod.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   15. 3. 2005 / 09:08
OK-Milda (BHA410)   
Myslel jsem si to. Děkuji za odpověď
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rychlost pod FL100 vs. řídící   15. 3. 2005 / 09:10
Latom   
Ovšem v reálu se i stane, že řídící dá "NO SPEED RESTRICTION" a hned na to "MAINTAIN 250 KTS". Takže co je dáno neznamená, že to bude i platit. ))
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ