|  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 14:55 | |
|  | riesim jak lietat po Hawaii, objavil som Island Air a rozmyslam ako vlastne prebieha taky delivery flight ATR 72 na Hawaii ? ?
max.naklad ATRka je 7 000 kg Max. množství paliva 5 000 kg - dolet 1400 km
ak vymenim naklad za palivo( pridavne nadrže) tak povedzme ze doletim 3400 km, ale furrt je to malo hmmm
mozno blba otazka, ale sedim na plazi v 35 st C (nie ne hawai ale v grecku) a pali mi slnko na makovicu  |
| |
|
 |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:04 | |
|  | Takhle http://www.airliners.net/photo/0148884/M/ hawajcům dodávali B717 ... nepředpokládám, že by se to u játer nějak lišilo ...
krom toho, třeba taková 42-300 a -320 má s plným palivem a rezervami dolet něco přes 5000km, ta by tam mohla doletět sama, ne (nechce se mi to měřit) ... |
| |
|
 |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:14 | |
|  | S ATRkou na Havai bude problém. Ani netuším, jestli jí někdo provozuje v ETOPSu. Zkus si vypočítat kolik uletí za hodinu a udělej si z papíru dva kruhy a pokus se je někam naroubovat. Protože pokud se nepletu, tak nový letadlo v ETOPSu letět nemůže, i kdyby to ATRka uměla, tak musíš letět na 60 min. od nejbližšího použitelného letiště. Pak se podívej na dolet. Většinou se letí s prázdným letadlem jako ferry flight, takže jí naplníš po špunty. Spíše dál doletíš s ATR 72, má o 500kg větší nádrže.  |
| |
|
 |  |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:21 | |
|  | Kachno ... co sem taháš proboha ETOPS? Nikdo tu neřeší komerční lety z Hawai do USA. Bavíme se o delivery flightu, a v takovém případě se ETOPS neaplikuje. |
| |
|
 |  |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:49 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:53 | |
|  | Tos rozbil  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:54 | |
|  | On to chtěl...  |
| |
|
 |  |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:29 | |
|  | | |
|
 |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 15:25 | |
|  | | |
|
 |  |  | S ATR az na Hawaiii 9. 7. 2013 / 17:29 | |
|  | | |
|
|