FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OK-ZRB Jeden příspěvek | Celý strom
OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:05
AJS
Vím.

Reálné letectví sem přeci nepatří.

Sentiment také ne.

Ale tohle mě strašně zabolelo. Z-526AFS-V OK-ZRB už není. Kdosi jej koupil před pár týdny do Německa, létal s ním akrobatický display na leteckém dni (viz foto), a takhle to dopadlo. Fakt, že už někdy od konce sedmdesátých let nesměl akrobacii, navíc měl baky, nechám bez komentáře, ale o něčem to svědčí.

ZRB si takový konec nezasloužil. Psala se na něm historie čs. akrobacie, vznikl částečně přestavbou původních Z-526AS. Poslední roky létal z Vrchlabí, Kladna, Slaného a po spoustě plachtařských závodů. A pak skončí potupně zapíchnutý pod panel sluneční elektrárny.

EDAV, Finowfurt, DDR, 29.6.2013, pilot nepřežil

13963 B / 600 x 450 / image.jpg
38355 B / 600 x 450 / image.jpg
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:09
Premek
Nekde udelali soudruzi chybu...
Scheiße...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:25
Koprik
..udělali chybu, o tom žádná. Ale potom, co jsem si přečetl tuhle zprávu bych raději začal zametat na našem leteckým dvorku, je to smutný, zároveň těžko uvěřitelný čtení:
http://www.uzpln.cz/pdf/incident_LXrMQgbz.pdf
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:38
kuma   
Nějak jsem nepochopil, před čím prahem a proč bys chtěl v těchto souvislostech zametat... To tedy fakt nevím
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:43
Mike76
Nikoho neomlouvám, ale praškaři hodně často lítali s nějakým tím pivem nebo rumem. Slov jednoho z nich - vždyť Čmelák je traktor s křídlama akorát je žlutej...

A jiný práškař říkal: Alkohol zjemňuje pilotáž... Já bych do auta nebo do ledadla po ani po jednom pivu nevlezl...

On to dokázal i v tom stavu to letadlo uřídit akorát už nedokázal v tom stavu odhadnout počasí a to se mu stalo osudným...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 17:23
tonde   
čéče, byl jsem u čmeláků pár let, práškařů znám hodně a nejvíc na východním slovensku, kde by se podle předsudků mělo chlastat nějvíc, ale nikoho pod vlivem jsem tam teda lítat se čmelákem neviděl.... Asi jsem divnej a nekoukám, nebo já nevím.... A brutálně mně iritujou takovýhle poznámky - nepodložený, JPP a podobné....
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 17:30
Mike76
já to zažil takže to není JPP ... a není to nic proti těm pilotům kteří létají přesně, naložení, nízko, pomalu a za den udělají 80 startů ...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:18
Tragédie v JRD
Stejně jako vstup do letadla bez id-cka?
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 22:03
Mike76
Hele zalet si tam s germanwings to stojí pár korun a pak něco říkej. Je to tak
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 09:25
Tragédie v JRD
Fajn... uděláme sázku? když vyhraju a budou mě kontrolovat, tak tu letenku platíš ty.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:02
Mike76
Ano sázku beru beru. Jen pro tvou informaci jak to chodí na letištích v německu. Vše se odehrává automaticky - ty si tečdy sám vytiskneš letenku kde je kód na četní. Na letišti jsou automatiyované brány kde je čtecí zařízaní - červené a černé světlo. jedna brána je před security a druhá před nástupem do letadla. Vše si děláš - za předpokladu že máš vše v pořádku tedy letenku a jdeš na psrávný terminál a gate tak se tě nikdo na nic neptá a dvakrát si sám pípneš. Takže ani není komu co ukazovat. Takhle to pro tvou představu funguje na německých letištích.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:13
Admin
Můžu se připojit? Zejména chci vidět to černé světlo.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:56
Tragédie v JRD
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:59
Mike76
Kdy poletíte?
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 14:11
Admin
Podle toho, co píše SONP, bysme to asi projeli... Takže za mě asi radši nikdy, pokud by to nevadilo.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 14:22
Admin
Tak už jsem měl napsané konstruktivní řešení, že všude v Němcích mají tohle.

http://www.novinky.cz/ekonomika/252564-prazske-letiste-ma-samoobsluznou-branu-pro-kontrolu.....

http://zpravy.ihned.cz/c1-53983980-odbavte-se-na-letisti-sami-staci-mit-biometricky-pas-v-.....

Není náhodou tahle brána k použití v Praze, pokud chceš?

Trošku mě zaráží, že i tenhle vynález potřebuje přiložit pas...
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 14:25
Tragédie v JRD
Pokud by to bylo tímhletím ... Tak je to jasné, a je to ten bod, co jsem psal o pár příspěvků dříve - že nám tu milý Majk poněkud mlží a neříká vše.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 14:27
Admin
Věřím SONPovi. Při svém důvěryhodném a noblesním povolání by přece nelhal.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 17:40
mípa   
Důvěryhodné a noblesní povolání - něco jsem zaspal? Ještě nedávno byl přece právník.
 

Kontorola pasů ve špatném stromu   2. 7. 2013 / 15:35
kuma   
To už tady bylo - a prej to není ono
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=468195&lan=0


a jinak - spletli jste si strom, přátelé...
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 17:52
Mike76
ne ne žádný pas!!!!!!!!!!!!!! ani bimetrický ani nebiometrický ani ID (Občanka)
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 12:02
SONP   
Zurich Kloten to samé - automatizované brány na letenku a u nástupu do eroplánu pouze kontrola letenky. ID nikde nikdo nechtěl.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 12:21
Mike76
hurá už se někdo ozval kdo opravdu lítá ....
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:24
Premek
Tonde, to neni JPP, bohuzel - ten kluk na tom chrudimsku mel pres 1 promile - podle zpravy...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:35
tonde   
třeba pořádně číst co píšu a nevytrhávat to z kontextu - reagoval jsem na to, že "tak práškaři létají často". Taky netvrdím, že všichni řidiči chlastaj....
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:39
tonde   
...a poslední reakce a myslete si že jsem bonzák nebo debil nebo já nevím co - pokud bych viděl na vlastní oči pilota, který si dá pivo nebo panáka nebo je po tahu ještě evidentně ožralý nebo něco podobného a leze do letadla s úmyslem opravdu odletět, tak bez pardonu a bez ohledu na to kdo to je a kamarád nekamarád - okamžitě volám policajty a všechny patřičné orgány a je mi jedno jestli ho zavřou nebo jen pokárají. Takže jestli mi někdo tvrdí, že "to" zažil a nic neudělal - tak to mně vytáčí ještě víc a něco opravdu není v pořádku a tudy cesta skutečně nevede. Beru tyhle řeči v rámci letecké latiny, ale jako věci z reálu opravdu ne.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 20:27
Premek
Ale jo, nechtel jsem zevseobecnovat - ja mel pocit, ze MIke mluvi konkretne o tom jednom pripadu.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 19:29
kuma   
1. sdílím Tondeho názor. Byl jsem skorosvědkem smrťáku, kdy zahynula cestující a pilot přežil - a na vině byla 3 piva, vypitá před odletem na naše letiště. Zážitek na celý život - u nás před odletem dál už žádný pivo pilot nepil a my si říkai - do pytle, my to na něm vůbec nepoznali - ale ten pocit, že jsme tomu možná mohli zabránit, kdyby to někdo z nás poznal - ten trvá.

2. já se pozastavoval nad něčím jiným - co má diskuse o OK-ZRB společného s "naším prahem" ??? Stále mi to není jasné a to, že ten nešťastník šel létat s 1%o na mém nerozumění nic nemění. JAkože když u náš práškař pil před startem, nemáme co mluvit o jiném pilotovi, který akrobatil v malé výšce a na neakrobatickém letadle?
Takže to jsem chtěl, jestli by mi někdo vysvětlil...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 20:14
Koprik
...abys neměl špatný spaní)) Před časem jsem se tady vyjádřil v tom smyslu, že mám pocit, že se nám v ČR začínají množit případy letecké nekázně, způsobující naprosto zbytečné kraksny.Ty jsi se mnou nesouhlasil a můj pocit nesdílel.Nicméně ten názor mám i nadále, proto jsem na pérák pověsil i odkaz s nehodou čmeláka.....neboť bez závěrečné zprávy UZPLN neradno na péráku projevovat svůj názor na příčinu nehody.....))
O tom, že německý pilot porušil všechno co šlo, netřeba pochybovat a pevně věřím, že i německé "UZPLN" nestranně potvrdí, že pilot dělat co neměl na letadle, které to co pilot předváděl už dávno nemělo povoleno.Nicméně bych byl rád, kdybych do konce roku nemusel číst nic smutného především z našich letišť....Dává to teď smysl?
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 20:56
kuma   
Sorry, nedává.
Pokud napíšeš "do konce roku bych nerad něco podobného slyšel" - tak to jo, to je nás určitě víc, co bychom si to přáli.
Pokud ale napíšeš "nejdřív musíme zamést před vlastním prahem" - to dává smysl úplně jiný. Možná ho tam necítíš - ale význam tohohle tvrzení je "nemáš do toho co kecat, dokud sám takové věci děláš!" - no a tou právě nerozumím.

Ale kdo z nás má šanci něco podobného ovlivnit? Jen tak, jak to psal Tonde - pokud zrovna o nějakém pilotovi víš, že leze do letadla pod vlivem, sestřel ho dřív, než odstartuje. Ono kdo to zkoušel tak ví, že to není lehké - vzít řidiči na baru klíče od auta, aby si do něj nesedl - ale mezi kamarády to považuji nza dobru službu. S pilotem, který včera pařil nad prasátkem do jedné se ráno obtížně dohaduje, že by v 9 určitě neměl zkoušet lézt do éra. Ale je to nutné - je to v zájmu všech, nejen o rozbité éro a nahrabanou hínu v nose...

A hlavně - jak to souvisí s diskusí o OK-ZRB ???

Takže tak. Můžem to asi nechat bejt, prostě máš na mysli něco podstatného - a já tomu nerozumím, moje chyba.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:13
Jeeloo
Chudák letadlo, takovýhle konec Na 526 létám jen krátce, ale jsou to nádherná letadla, tak snad se je podaří nevymlátit jak Bílé nosorožce takovýmhle způsobem...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:30
Premek
http://www.youtube.com/watch?v=txWc_m_fp20

http://willsagen.de/?p=5047
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:44
tonde   
v popisu videa na youtube je ještě jeden link, kde to je dobře vidět. Tak hloupá chyba.....
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:57
Fishbed   
mu vyflus motor nebo to stáhnul?
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:03
AJS
Olejový systém Trenérů má padací ventil, který na zádech zajišťuje mazání motoru. Ventil se rád zasekává, někdy stačí, že dva měsíce člověk neakrobatí a ventil nepřepadne. Pak padne tlak olej. To ale u tohohle motoru způsobí vysazení, vstřikovací čerpadlo je tak navržené, asi jako ochrana proti zadření. Vysazení trvá pár sekund, protože po obnovení tlaku oleje začne vše zase fungovat normálně.
Žádný problém, pokud se neletí u země na zádech.

Jak jsem psal, někdy stačí neletět na zádech dva měsíce a zasekává se.

ZRB však neakrobatil třicet let. V Německu byl jen pár týdnů, možná jen dní....
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:06
Fishbed   
díky za vysvětlení. o tom ventilu jsme se učili ale nikdy jsem to neviděl
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:21
AJS
Tady to vyšteřovací komise nebude mít příliš těžké...

http://www.liveleak.com/view?i=315_1372674410
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:54
mípa   
No ale vždyť letěl na zádech pěknou dobu. Kdyby se "jenom" nepřeklopil ventil, nemělo by teda k vysazení dojít hned po převrácení na záda?
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:57
Fishbed   
To chvilku trvá než všechen steče
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 20:52
Kachna   
No, pokud si dobře pamatuju ze střední, tak M137/M337 mají dvě stříkačky neakobatickou s plovákem a akrobatickou s kalibrovanýma tryskama, který plní vnitřní nádžku. Pokud máš plovák a otočíš jí na záda, tak ti jí plovák uzavře a máš jenom palivo v ní. Bohužel netuším, jak dlouho vydrží a kde všude je. Ale myslím, že na ZRBu už AK motor nebyl, protože létal v ČR rovně. Což je druhá věc, která se mu mohla stát.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 21:01
kuma   
To mne taky napadlo !! Akro motor už v tom asi dávno nebyl, když to douhé roky byla jen nádherná vlečná... akro motory se, dokud jsou při síle, při první příležitosti dávaj do draků, který ještě kotrmelce můžou...

Samozřejmě takové detaily vyžadují od majitele a pilota trochu víc, než jen kouknout na datum nejbližší prohlídky, ale to je prostě dané tím, že "Kunstflug verboten !" (i když tam asi spíš byl ještě český štítek "akrobacie zakázána" )
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:23
AJS
Palivo pro let na zádech vystačí u Trenéra tak dlouho, že to problém nebývá, je to v řádu minut. V případě zaseklého padacího ventilu v olejové instalaci to jsou sekundy.

Jinak typ motoru je u AFS stejný, jako v dobách akrobatění, nijak se to nepřestavovalo, navíc si nejsem jistej, jestli nějaké M-137 bez písmene "A", nebo "AZ" vůbec existuji, narozdíl od M-337.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 11:31
Jeeloo
Nee, neexistují.
M-137A - kompresorová verze pro akrobatické letadla
M-137AZ - kompresorová verze s přidaným vzduchovým filtrem pro volné částice. Taktéž akro verze.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 11:55
AJS
Myslel jsem si to. Dík
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 13:55
kuma   
Žádný kompresor, prosím. S odkazem na příručku motoru M337 bych jen dodal, že M-137 je nekompresorová verze motoru M337 a dál je tam taky doslova, že:
... mazání motoru... není přizpůsobeno pro vysokou akrobacii a let na zádech.

V tom OK-ZRB ale byl M-137, nekompresorový, takže ty typy jsou (podle bulletinu LOM) :

M-337 A - základní přeplňovaný, omezeně akrobatický, lety na zádech nejou povoleny
M-337 AK - modifikace s úpravou olejového systému umožňující lety na zádech
M-137 A - základní nepřeplňovaná verze motoru M-337, plně akrobatická
M-137 AZ - modifikace M-137 A s možností instalace filtru sání

Je taky třeba počítat s tím, že "A" neznamená "akrobatický," ale "základní verze motoru" ! (např. M-322 A je základní neakrobatická verze čtyřválce, až M-322 AK je plně akrobatická).

Ty typy tady vypsané jsou ze současného bulletinu, takže jestli kdysi byly verze M-137, které nebyly plně akrobatické ("ne pro let na zádech" - jako je M-337A) - to nevím.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 20:42
Kachna   
Základní rozdělení M137 je bez kompresoru, 180 koní, M337 je s kompresorem, 210 koní. M337 s vypnutým kompresorem 180 koní.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 21:30
kuma   
Dyť jo, ne?
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 21:47
Kachna   
to mělo být o úroveň výše, Jeelooovi.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 21:01
Kachna   
jenom ještě dodatek ke stříkačce na M137/M337.
Pokud stříkačka nemá tlak oleje,tak se automaticky nastaví na max. dodávku, aby usnadnila startování. U běžícího motoru to má pak ten následek, že se uleje. Hodně často se stávalo při přechodu z olejů "ruských standartů", které zanášely motor karbonem a podobnými sajrajty na Aero Shell, který je rozpouští. Pak se v motoru uvolnila usazenina a ta putovala až ke stříkačce, kterou ucpala. Došlo k vysazení motoru. Po zastavení motoru pak někam odtekla a po čase jí zas ucpala.
Na LKKL je známá historka,jak nějaký pilot nouzove sednul snad na Buranos Aires. Doletěl tam Pouba, Z142jku normálně nahodil, pilota nazval nezbedným hochem a vyrazil směr LKKL. A na finále mu to zas zdechlo a přistál v předpolí. Pak se při přechodu na Aero Shell musely motory posílat do generálky na vyčištění.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 00:05
pawlick
A kdopak byl ten hoch? Já to vím, ale nepovím
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 08:51
Kachna   
Napadají mi cca 3 jména.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:33
AJS
No, nezbedným hochem mě nenazval, jenom to nahodil a odletěl a já si připadal jak debil, kterej sedl na Buranos Aires a nevěděl proč.

V předpolí LKKL Pouba taky nesedl, normálně na letiště, ale na finále mu to chcíplo. Byla to pro mě obrovská úleva. Pak se přišlo na ty zanešený olejový filtry.

Stalo se to 27.12.1997 a mašina byla Z-142 OK-KNL. Dostal jsem za to od Jáši na schůzi aeroklubu za odměnu buřty a pochvalu do zápisníku. Za půl roku se vymazala zápisem o pozemní nehodě (od těch dob má Z-50M OK-TRQ přeplátpvaný kus trupu na levé straně).

Mimochodem s tímhle tématem to má taky leccos společného, letěl se mnou tenkrát blízko mě Havrda s OK-ZRB, pak nademnou kroužil a snažil se rádiem dovolat na Kladno, když bylo po všem, všude vykládal, že má svůj první sestřel.

No, a ZRB je teď v prdeli....

 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:37
Tragédie v JRD
Saturninova "Kancelář pro uvádění románových příběhů na pravou míru" hadr ...
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 12:24
AJS
No to víš, když se člověk pohybuje v letectví dostatečně dlouho a udělá pár zářezů, dostane se do stavu, že některé jeho více či méně hrdinské činy po letech zlidoví, a pak nezbývá, než říct "jó, to bylo tenkrát tak..."


 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 14:58
AJS
Stačí si přečíst tu diskuzi pod článkem. Objevuje se tam často jedna věc - tak dlouho prý tahal čerta za ocas, až se tomu vlastně nikdo ani nedivil.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:08
Kachna   
je ho škoda, byl jsem jím vlekán na první sólo. A ten krásný pohled na to, jak zasouvá/vysouvá podvozek, ten byl k nezaplacení.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:17
AJS
Nebo jak jsme na tom při prvním letu všichni pumpovali jednou rukou podvozkem, druhou podvědome kniplem. ZRB byl jeden z posledních dvou Kraťasů s ruční hydraulickou pumpou na podvozek. Nebo jak jsme si zpočátku všichni sedřeli hřbet levé ruky, protože jsme neuměli správně manipulovat s tou pojistkou. Pak jsme se potkávali ve škole a podle bebina jsme určovali, kdo ZRBa lítal, a kdo ne.

Nebo jak jsem si při prvním letu na něm připadal, že letím se Spitfire. Jak mě v roce 98 Mára Čacký fotil a pak to vyšlo v únoru 99 na zadní straně L+K. Jak Havrdovi cestou do Krnova nešel benzín z baků a museli jsme divertovat do Šumperka je ovzdušnit. A tak.

Taky si pamatuju na svůj poslední let s ním. Asi před pěti lety z Letňan na krátký prostor k Milovicím.

Málokteré éro se mi dostalo v životě pod kůži tolik, jako ZRB. Je mi z toho hodně smutno...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:21
Fabo™   
On mel ovladani podvozku vzor Spitfir I?

To jsem ani nevedel ze bylo... o to vic mi je toho letadla lito, byt bych si ho nejspis stejne nikdy nezaletel...
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:32
AJS
Jo, to právě pocházelo ze Z-526AS, které měly zjednodušenou elektroinstalaci.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 15:53
kuma   
Jen aby zas nějakej blbec nepřišel s tím, že za to může to nešťastný éro... Jako s těma blaníkama
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 16:14
AJS
Myslím, že tady je to tak zjevný, že ne
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:07
Laco Z.
tu je to vidieť najlepšie:

http://www.youtube.com/watch?v=JRGBQlHojMA&feature=youtu.be

pozrel som si to snáď 40x , rýchlosti mal zdá sa dostatok, keby nebrnkol tým pravým krídlom do tých solár panelov, alebo čo tam bolo, ktovie móóóžno ???
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 18:58
Jeeloo
Mě se stalo se Z142, že mi na zádech chcípl motor - nepřepl jsem si nádrž. měl jsem pod sebou ale asi 2 km, takže pohoda, ale v první chvíli jsem reagoval podobně - nedostatečně jsem přitlačil, abych se mohl otočit na břicho, udělal jsem přesně to, co se stalo jemu, začal půlvýkrut ze zad a nedotlačil ho, stejně jako tam nešlápl nohu, aby mu neklesl čumák. Ono když tam pak nezabírá ten motor, tak to je zase trochu hodně jiný, než když mě tahne vrtule kupředu.
Takže co si myslím já je, že nedokázal eliminovat to, že motor ho netáhne dopředu a nenadzvedl více čumák.
To, že dělal s neakrobatickým letadlem akrobatický display, tak znám jen doteď jednoho vola, který něco takového létal, asi víte, o kom je řeč.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 19:01
Milan Mikulecky
Pouštím si to v průběhu dne poněkolikátý. Škoda pilota, škoda letadla. Poučení pro nás pro všechny - všechno má svůj čas a místo, hlavně teda výšku a tohle s ohledem na letadlo bylo dost nízko. Netuším jak mají v německu display lajny, ale připadá mi to i hodně blízko diváků, takže možná to mohlo dopadnout i hůř. Otázka co měl dělat po tom vysazení, možná napřed trochu výšky a teprve potom točit? Rychlosti na to měl evidentně dost.
 

OK-ZRB   2. 7. 2013 / 10:12
Admin
Německé noviny píšou, že s tou akcí neměl nic společného, že se tam přiletěl předvést aniž by ho někdo zval.
 

OK-ZRB   1. 7. 2013 / 19:16
Swordfish   
Na tomhle videu to opravdu vypadá,že kdyby si neškrtnul tak normálně letí dál........kdyby ty záda dal o dva metry výš.......kdyby.............
 

OK-ZRB   10. 7. 2013 / 20:45
Cirrus/Pindra
Néééé až teď jsem na tu zprávu narazil chudinka, taky mě párkrát vlekal... a já mu vždy řikal červenej spitfire... chjo. Dokonce byl jednim z důvodů proč jsem se kdysi přeškolil na Z-126 s vidinou možného vlekání na tomhle nádhernym stroji. Tohle je hodně smutnej pohled, jak skončil

Myslim, že bude chybět hodně lidem.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ