| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 18. 6. 2013 / 16:50 | |
| | | |
|
| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 18. 6. 2013 / 17:07 | |
| | Zajímavé, i vocas mu v tom vedru zvad. |
| |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 18. 6. 2013 / 17:54 | |
| | Je třeba zalívat pomocí JET A1 |
| |
|
| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 18. 6. 2013 / 19:20 | |
| | | |
|
| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 18. 6. 2013 / 23:45 | |
| | ja v tom pecaku delal Gulfa, vzduch mel 35°C a kolik mela stojanka snad ani vedet nechci |
| |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 01:24 | |
| | | |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 13:07 | |
| | klidne i k 60°C. Jednou jsem mel tak uzsnej napad, ze jsem se podival na SAT v ATRce. Od te doby jsem to radeji nedelal ani v zime. |
| |
|
| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 10:19 | |
| | Napadla ma otazka na tuto temu, ked som vcera videl kruzit taku cesnnu. Nemam skusenosti ked tak z auta. Aka je teplota v kokpite takom zline ci cesnne v takomto pocasi? Je tam tiez tak horuco ako aute? |
| |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 10:51 | |
| | Větrání za letu ve výšce cca 1 km je už dostatečně chladné a účinné. Sice je člověk jak ve skleníku (a plexi nechytá UV pásmo záření), ale studený průvan se tam vyrobit dá.
V kluzáku v termice bývá hůř, tam to větrání niíc moc (taky při míň než poloviční rychlosti) - tam je ustálení kroužení pod základnou (= ve stínu mraku) život zachraňující
|
| |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 13:28 | |
| | Mne by zajímalo jak je to ve stíhačkách Gripen, F-16... mají tam klímošku? A není pokovené "plexisklo" kvůli teplu? Jak taková vedra vnímá pilot v kabinách těchto letounů? Odpoví někdo zasvěcený?
Předpokládám že i na minimálce by to utrhlo ústa ne-li více, když by pootevřel kabinu, pak by ji nemusel ani zavírat protože by nebylo co a i čím... |
| |
|
| | | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 13:53 | |
| | Je tam pretlak, tak snad bude i klima |
| |
|
| | | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 15:10 | |
| | Kabina takových strojů je za letu hermetizovaná a klimatizovaná, to by jinak nešlo. Pootevřít škvírku jde při pojíždění, ale na start musí být - samozřejmě - zavřená komplet. Jestli si to dobře pamatuju, klimatizace ale funguje až při určitém výkonu motoru, takže proto si to nanpojíždění piloti pootevíraj - a čekat v letadle na hotovosti na sluníčku s nenahozteným motorem je samozřejmě vražda jako v každém, jiném skleníku.
Je to samozřejmě jiné, než v dobách druhé války, kdy se startovalo s otevřenou kabinou (ale to bylo kvůli případné havarii, ne kvůli klikmošce ) |
| |
|
| | | | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 17:36 | |
| | jo to s Golfem se dá lítat i s otevřenou kabinou tak do 130 km/h |
| |
|
| | | | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 18:44 | |
| | Já včera a dneska měl školní praxi v tom vedru (sekat trávu)
Já nevím... asi jsem divnej. Na praxe nosím německý kanady, současný český fusekle, britský coolmax triko, britský maskáče a přežil jsem to docela v pohodě samozřejmě hodně pít čistou vodu, v batohu pro jistotu ionťák pro doplnění. Klidně dám za den i 5 litrů pití.
No musím se strašně smát jak všichni odhazují málem i ty poslední vrstvy oblečení (což je někdy pěkné, koncentrace hezkých holek na jednom místě je velká ) a já naprosto v pohodě na sluníčku chodím se sekačkou |
| |
|
| | | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 14:50 | |
| | Teplota je tam stejná, jako jinde v hangáru To platí určitě pro WM 4-III. |
| |
|
| | | Ufff to je dnes vedro........... :( 19. 6. 2013 / 22:14 | |
| | Tohle je ten model, co byl na Mt. Everestu? To bych se v takovém vedru vůbec nedivil, že kapku změknul. |
| |
|
|