| | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 20:10 | |
| | Ahoj, špatněj dotaz, ale zkosím to... O co jde v tomhle případě? Proč se zadávají do FMC tyhle body mimo... Díky |
| |
|
| | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 20:11 | |
| | | |
|
| | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 20:14 | |
| | Nová reklamní kampaň ČSA vyhlídkové lety přidáme k ceně letenky? |
| |
|
| | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 20:20 | |
| | No při pohledu na obrázek mně napadlo jenom tohle... |
| |
|
| | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 21:04 | |
| | Což mi připomíná, pokud chce někdo spojit plane-spotting s lezení, doporučuju Hlubočepské plotny, stěny přímo nad tratí. Dobré to bylo. |
| |
|
| | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 17. 6. 2013 / 21:59 | |
| | Dík! To zní jako dobrej tip.
Lezl jsem už jako malej kluk, teď se zase do toho pokouším dostat na stěně s bráchou a mojí budoucí švagrovou |
| |
|
| | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 18. 6. 2013 / 10:14 | |
| | Napada me, jestli nebylo nutne nadletet polohu "po vetru" jizne drahy - ze by se treba tudy zrovna neco priblizovalo, a toto letadlo by to nevystoupalo. |
| |
|
| | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 18. 6. 2013 / 14:06 | |
| | Body mimo ? Proc mimo ? Normalni odlet z PRG pri QFU 12 na RUDAP ci NIRGO |
| |
|
| | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 11:29 | |
| | no když čsa tak proč ne travel
to jo, ale proč RUDAP při tomto letu? |
| |
|
| | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 11:45 | |
| | ? Promin ale nerozumim otazce. |
| |
|
| | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 11:49 | |
| | Z toho si nic nedělej, já pro změnu nerozumím celému stromu. |
| |
|
| | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 12:49 | |
| | Jsem rad ze nejsem sam |
| |
|
| | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 13:06 | |
| | To je tím hoši, že vy toho víte o té profesi tolik, že už jste zapomněli jak odpovědět laikovi, který o tom nemá ani páru. .)
Já jsem laik, debil a vím o tom prd, takže se za Rychmana zeptám ještě jednou. Viz. obrázek.
Pro věžníka je to normální odlet, pro laika je to asi jako když chcu odbočit doleva, ale místo toho jedu doprava, na nejbližším kruháči se otočím zpět a pak to projedu rovně.
Je to snad kvůli větru? Hluku? Bezpečnosti? |
| |
|
| | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 13:10 | |
| | Proboha to na te mape nevidis?
Mas tam obrovskym pismem Orech (malem jsi pres nej udelal caru)
Proste je tam vysokej strom, kterej se musi obletet |
| |
|
| | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 16:18 | |
| | Tak predpokladal sem ze tu jsou lidi aspon trochu erudovani...Respektive ze se dokazou kouknout na mapy SID RWY 12..Ja se snazil prijit na to kam tim miri .Tou otazkou body mimo..Mimo co ? O duvodech pro jsou SID namalovane tak jak jsou lze diskutovat ...Ale je to na dlouho..Opet se staci podivat na mapy SID a STAR pro 12ku a je to videt na prvni pohled ..V pripade toceni rovnou do prava by letadla letici smer RUDAP a NIRGO leteli primo proti priletum od GOSEK..Navic vzlety z RWY 12 lze tocit respektive odklonit od sid az po minuti DME10 OKL ..Driv zacnou tocit doleva po odletu a tim padem uz je pak i jednodussi a vyhodnejsi nechat je udelat 270 stupnu doleva oni mezitim nastoupou a pak uz jsou nad prilety ... |
| |
|
| | | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 16:47 | |
| | Víš, právě tohle jsou věci, které si zdaleka ne všichni simptáci, kteří "létají" instrumentálně kolem Prahy, uvědomí a dokážou představit. Že je to proto, protože by mohla být kolize mezi publikovanou příletovou cestou a publikovamnou odletovou cestou. To napadne jen někoho, kdo má v hlavě ty přílety a odlety zažité, když letí po SIDu aby věděl - sem nesmím, protože tady jsou jiná éra přilétající podle STARu atd. Po človíčkovi. který si horkotěžko vygůglí mapu příletu a raduje se, že se na simu "usadil v ajelesu" tohle nemůže nikdo chtít. My jsme tady fórum převážně laiků, každý ví trošku a dohromady se někdy dost upoceně dobereme výsledku - ale to je právě to, proč se tady lidi ptají. Proto byl vznesen ten první dotaz. Zarazilo mne, že jsi byl z toho dotazu zaražen, ale co na to dodat.
Tohle je první relevantní odpověď na ten první dotaz - a my méně zkušení za ni děkujeme.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 17:38 | |
| | Jsou to žabaři, připomnělo mi to komunikaci z nejmenovaného ATZ:
"Info, vlečná po vypnutí a jdu přímo finále tři tři."
"Vlečná, máme provoz na krátkém finále jedna pět."
"Vím o něm, budu sedat víc vpravo." |
| |
|
| | | | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 17:54 | |
| | jasny..odpovedel bych relevantne hned...Jen me asi prekvapila otazka : Proč se zadávají do FMC tyhle body mimo... a nasledne otazka : to jo, ale proč RUDAP při tomto letu?
Nejak sem nerozumel co tim chce tazatel rict Asi jen nepochopena otazka...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 18:06 | |
| | Tazatel tím nechtěně naznačil, že platné SIDy a STARy nemá v malíku.
|
| |
|
| | | | | | | | | | Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. :) 20. 6. 2013 / 18:46 | |
| | Takze jsem mel pravdu coz potesi.
Ale umim si dost dobre predstavit, ze simptak ktery timto smerem nelita, a provoz az tak moc nezmeruje, tim bude fakt prekvapen. Ty to vidis kazdou sichtu, ze se tamudy vali prilety - on to treba nevidel nikdy... |
| |
|
|