| | | start tu-154 fsx 25. 5. 2013 / 17:16 | |
| | Zdravím Vás,
rád by jsem věděl jestli tu-154 pro fsx odsud: http://www.protu-154.net/index_e.html ...je závislý na stavu letadla z jakého ho naloaduju (například když ho loaduju z def. cessny a mám vypnutý např. fuel pump jestli se to pak projeví na tučku. Jde mi o to, že ač se startuju přesně podle videí na yt motory nenaskočí, pořád tam svítí ta zelená kontrolka (nejvíce vpravo) a nechce zhasnout, když jdu startovat další motor tak tu zelenou kontrolku resetuju, to způsobí, že ten předchozí motor vypadne.... A když už se mi to jednou nějak (ani nevim jak) povedlo rozchodit tak zase nešel umělý horizont - nemohlo to být vypnutým avionic-mas. v def. cessně? (jako to má třeba cpt 727 s radionavigací).
Zlatý ngčko to ze začátku nebylo ani ze čtvrtiny vzpůrný jako tenhle ruskej dědek.
Předem děkuji za případné nápady, přikládám screen který zachycuje tu fázi kdy jeden motor jede, ale kdyby jsem šel startovat další motor tak spadne. |
| |
|
| | | start tu-154 fsx 25. 5. 2013 / 17:51 | |
| | No, avionics master muze nadelat paseku v radiich, ale tady bych to spis videl na ten vyply privod paliva.... |
| |
|
| | | start tu-154 fsx 25. 5. 2013 / 18:57 | |
| | Hoj.Nemám vůbec uloženou vypnutou def.cesnu či cokoliv jinýho a přesto se mi tučko načte cold and dark. |
| |
|
| | | start tu-154 fsx 26. 5. 2013 / 08:22 | |
| | Pokud je to TU překonvertovaný z modelu pro 2004 , tak si stáhni manuál,nevím jestli je tady taky a zkus to podle toho.krok za krokem.Jinak to nerozchodíš.Těžko říct,co je špatně,z toho obrázku toho moc poznat není.... |
| |
|
| | | start tu-154 fsx 26. 5. 2013 / 08:26 | |
| | Jinak mě ještě napadlo,po spuštění prvního motoru zkus připojit generátor,občas to může zlobit.....A nech dědka dědkem,TU od PT je nej free addon,kterej kdy vyšel.Pokud jsi na něj šel ze 737 NG,který je mimichodem úplně jeddnoduchý,tak věz,že rochození TU je hardcore....bez návodu si prvních pár pokusů ani neškrtneš...časem to už jde zpaměti,ale nějakou dobu to trvá...tak ho neodsuzuj,ale zakousni se do něj a Tůčko ti to vrátí |
| |
|
| | | | start tu-154 fsx 26. 5. 2013 / 14:09 | |
| | Naprostej souhlas já se Túčko učil celej den, než jsem ho vůbec trochu rozpohyboval a načíst toto letadlo už nastartovaný, to opravdu u tohoto nej-addonu nejde
Manuál si vytiskni a postupuj přesně dle něj a pojede Ti to, jinak pokud máš verzi M, tak jsem ochoten s Tebou přes SKYPE, nebo TeamViewer s nastartováním pomoct.
Ale jak napsal FABO, tak máš puštěný palivo pouze pro 3. motor.
Nejdřív připojení k pozemnímu zdroji,zapnout magnetofon, APU,nastavit centráž, natlakovat brzdy, pustit palivo, nastartovat motory, připojit generátory, odpojit pozemní zdroj a vypnout APU,zapnout všechno na overhedu, zapnout hydrauliku, bustry, natlakovat kabinu, checklisty průběžně, atd...... - v tomto okamžiku už můžeš startovat a vzlítnout, ale ještě nemáš sesouhlasený přístroje,zapnutou a nastavenou KLNku, ....
Tak jen ve stručnosti, na co se můžeš těšit ale pak když s tím správně sedneš na cílové letiště, to je pocit |
| |
|
| | | | | start tu-154 fsx 29. 5. 2013 / 07:08 | |
| | To ze s tim spravne sednes jeste nic neznamena, jeste muzes nasledne zacit kopat novou trasu metra, vid? |
| |
|
|