| | | Evakuace 19. 5. 2013 / 21:24 | |
| | | |
|
| | | Evakuace 19. 5. 2013 / 21:31 | |
| | Neni evakuace jako evakuace... |
| |
|
| | | Evakuace 19. 5. 2013 / 22:11 | |
| | | |
|
| | | Evakuace 20. 5. 2013 / 00:09 | |
| | Voe, co je to za klauni ??
Jednak ti úředníci na předním skluzu, v botách a jsou po něm jak poschodišti (!) a pak ten dav na křídle, který jen tak klouže o klapkách nedaleko od ohniska požáru (i když je to točeno z druhé strany, než ta kola hořela).
Holt - každý metr na východ je znát...
|
| |
|
| | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 06:33 | |
| | V tomto pripade sa posadka ani neobtazovala aktivovat Escape Slide |
| |
|
| | | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 08:19 | |
| | Možná je ani neměli... (nebo nedostatečně udržované a připravené). I o tom jsme tu kdysi něco slyšeli, ne? |
| |
|
| | | | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 20:28 | |
| | B737 na křídlech NEMÁ skluzy. To že se z křídel (při použití okenních nouzových východů) klouže po klapkách na 40, je v pořádku a má to tak být.
PetrS |
| |
|
| | | | | | | Evakuace 21. 5. 2013 / 08:49 | |
| | To samozřejmě (že na křídlech nejsou skluzy), tahle má odpověď se týká toho afrického éra se žebříkem u zadních dveří.
Má první poznámka (o klouzání po klapkách) se týkala letadla normálně na podvozlku a na betonu, kdy i z těch klapek je to docela výška pro dopad na zem a otázka byla, zda právě v této (ruské) situaci bylo vypuštění pax na křídlo (notabene plus mínus do oblasti ohniska požáru a do cesty zasahujícím hasičům) správné či nikoliv. |
| |
|
| | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 09:54 | |
| | no ta pěna byla opravdu kvalitní |
| |
|
| | | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 12:37 | |
| | taky mi nějak přišlo že takhle se evakuace nedělá, boty tašky, kufry ... |
| |
|
| | | | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 12:53 | |
| | Když ono to zase tak moc nehořelo, takže to nebyla zase až tak moc evakuace A já bych tam kufr taky nenechal |
| |
|
| | | | | | | Evakuace 20. 5. 2013 / 21:18 | |
| | | |
|
|