|  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 00:13 | |
|  | Zdravím vás, našel by se tu někdo ochotný, kdo by mi poradil jak přeformátovat model z mdl do bgl?
Stáhnul jsem si AI aeroklubový balíček s tím, že modely umístím jako statické přes Instant scenery.
Našel jsem snad nějaké porogramy na konvert, ale po hodinách bádání stále žádný výsledek. Tak pokud by někdo věděl budu rád  |
| |
|
 |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 00:41 | |
|  | | |
|
 |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 11:51 | |
|  | Pokusim se odpovedet, jelikoz jsem "zacatecnik" a myslim, ze jsem v tom mel stejne nejasnosti jako Ty Modine. Nesnaz se predelat model[MDL] na model[bgl] - to snad ani neexistuje. MDL je model. BGL jsou bud knihovny modelu, nebo uz primo scenerky, mozna jeste neco dalsiho... Takze:
Mas-li model [MDL] , vloz ho do knihovny, kterou si vytvoris treba v LibraryMaker [soucast InstantScebery2] Tu knihovnu si nejak pojmenuj at se v tom potom vyznas a nepletou se Ti knihovny s scenerkama. Dale: Tu prave vytvorenou "knihovnu", ktera nyni obsahuje ten Tvuj zatim jeden model normalne aktivuj v FSX jako by to byla jakakoliv scenerka. Predpokladam, ze ten model NEMA udaje o umisteni !!! Ted nastartuj FSX a nalouduj se tam, kde bys chtel ten model umistit. Spust InstantScenery2 a nyni vyber v nabidce tu TVOU vytvorenou "knihovnu". Uvidis tam jediny model a to bez miniaturky. Umisti na pozadovane misto v FSX a primo zde muzes vytvorit "svou scenerku", kterou si pojmenuj nejak odlisne od te "knihovny". Vol takove nazvy aby ses v tom potom vyznal. Ona totiz scenerka muze mit knihovnu i primo v sobe, ale mi se toto neosvedcilo.
Kdyz budes vytvaret tu scenerii v InstantScenery2, tak ji muzes umistit do jiz "aktivni" slozky, nebo kamkoliv jinam. Pokud bude v "neaktivni" slozce, IS2 Te upozorni, klidne pokracuj, ale pak ji budes muset normalne aktivovat.
No doufam, ze to muze pomoct a ze jsem Ti spise nezamotal vice hlavu. ja to psal z pohledu zacatecnika a takhle se to vyjasnilo aspon u me. |
| |
|
 |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 12:38 | |
|  | Zatím děkuju za ujasnění některých věcí.
Můj problém ale je, že když chci vložit model v library maker tak mi to defaultně nabízí jen modely ve formátu bgl a když překliknu na all files a chci načíst mdl. tak mi vyjede hláška "neznámý formát"
Už se mi poveldo stáhnout si bgl složku s se statickými letadly, tu jsem nahrál do scenery v FSX a modely se mi v instant scenery načetly... Rád bych ale přišel na to jak tam dostat tyto aeroklubovky v mdl formátu.
Ještě jednou díky... |
| |
|
 |  |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 14:19 | |
|  | To je urcite nedorozumeni. Library Maker spustis samostatne. Kdyz kliknes na zelene "PLUS" tlacitko, tak se ti otevre okynko a muzes vybrat model ktery chces vlozit do "untitled" knihovny. Prave, ze ti to umozni jen MDL a nic jineho. Proste bgl NENI model. |
| |
|
 |  |  |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 14:32 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 21:23 | |
|  | No a pak jeste muze byt problem s tim, ze librarymaker nemusi umet import letadlovych .mdl souboru, ktere maj u FS9 jistou odlisnost od scenerkovych .mdl souboru. S tim pomuze Model Converter. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | konvert mdl. do bgl. 5. 5. 2013 / 22:16 | |
|  | Modine napsal jsem ti do SS. Prevedl jsem to v ModelConverteru a jde to. Ale neni to vybarveny a je to prilis slozity model na static. Ono to je totiz kompletni letadlo a ne staticky model. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | konvert mdl. do bgl. 6. 5. 2013 / 17:57 | |
|  | v modelconvertoru převést do 3DS , naimportovat do Gmaxu a hrát si a hrát si , až z toho budeš mít to co potřebuješ , a pak to vyexportovat jako scenery model , dá to někdy dost práce , viz letitě a museum Vyškov |
| |
|
|