Pokusim se odpovedet, jelikoz jsem "zacatecnik" a myslim, ze jsem v tom mel stejne nejasnosti jako Ty Modine. Nesnaz se predelat model[MDL] na model[bgl] - to snad ani neexistuje. MDL je model. BGL jsou bud knihovny modelu, nebo uz primo scenerky, mozna jeste neco dalsiho... Takze:
Mas-li model [MDL] , vloz ho do knihovny, kterou si vytvoris treba v LibraryMaker [soucast InstantScebery2] Tu knihovnu si nejak pojmenuj at se v tom potom vyznas a nepletou se Ti knihovny s scenerkama. Dale: Tu prave vytvorenou "knihovnu", ktera nyni obsahuje ten Tvuj zatim jeden model normalne aktivuj v FSX jako by to byla jakakoliv scenerka. Predpokladam, ze ten model NEMA udaje o umisteni !!! Ted nastartuj FSX a nalouduj se tam, kde bys chtel ten model umistit. Spust InstantScenery2 a nyni vyber v nabidce tu TVOU vytvorenou "knihovnu". Uvidis tam jediny model a to bez miniaturky. Umisti na pozadovane misto v FSX a primo zde muzes vytvorit "svou scenerku", kterou si pojmenuj nejak odlisne od te "knihovny". Vol takove nazvy aby ses v tom potom vyznal. Ona totiz scenerka muze mit knihovnu i primo v sobe, ale mi se toto neosvedcilo.
Kdyz budes vytvaret tu scenerii v InstantScenery2, tak ji muzes umistit do jiz "aktivni" slozky, nebo kamkoliv jinam. Pokud bude v "neaktivni" slozce, IS2 Te upozorni, klidne pokracuj, ale pak ji budes muset normalne aktivovat.
No doufam, ze to muze pomoct a ze jsem Ti spise nezamotal vice hlavu. ja to psal z pohledu zacatecnika a takhle se to vyjasnilo aspon u me. |
|