Přesně tak. Nejstrašnější pocit, co se dá vůbec zažít. Nikdy to ani na malé cessničce nesmí nikdo udělat stylem "Ty vole poď, nezdržuj se blbostma, prostě je vzadu upni do pásů, ty jejich kufry jim dej dozadu k ojce a já to zatím naplním po špunty, abychom měli klid"
A pak ten "klid" znamená, že namísto v Cessne 172S, s 210 koňovým motorem ten samej pilot sedí v její babičce, 160 koňové slabší a satrší verzi, jen ti cesťáci, bagáž a piloti jsou pořád stejně těžcí, palivo po špunty k tomu a stejně dlouhá runway....a pak se potí člověku doopravdy i palce u nohou. Asi každý z pilotů si to někdy zažil, mě to vytrestalo naštěstí na 2750m dlouhém betonu, který opravdu byl dlouhý, být někde na travičce v ČR, tak jsem měl na průser zaděláno. Už nikdy bych to takhle neuspěchal a nepromyslel si, co to vlastně dělám.
Ohledně Weight and Balance, tak třeba Garmin má přímo pro Aeru 795 kterou používám utilitku, kam po nacpání dat ohledně letadla to krásně počítá a grafuje, takže jsem si tam zavedl letadélka se kterýma létám a fakt je to užitečná věc 
K tomu Boeingu - už jsem viděl na videu různé šílenosti, co se jim povedlo s letadlem, ale tohle je teda něco. Chudáci posádka 
|
|