| | | AutoLand 9. 3. 2005 / 13:42 | |
| | Dobry den,nainstaloval jsem si jedno letadlo s Autoland funkci. Chci se zeptat jak funguje, k cemu je dobry atd. Predem dik |
| |
|
| | | Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 13:48 | |
| | Vyhledej si to tady přes vyhledávání. Pokud si vše přečteš, dozvíš se víc než by tě mohlo napadnout další kvantum otázek. |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 14:09 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 14:36 | |
| | Vtipne.Takze diky machri za pomoc.... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 14:40 | |
| | to sa mi páči priskáči !!!!! ))
http://zabava.sme.sk/data/8/8736.gif
tento odkaz si určite dám medzi my favourites
.....a rozmýšlam, že by som si ho sebakriticky dal aj ako tapetu plochy ?
|
| |
|
| | | Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 14:52 | |
| | Chtěl jsem se zeptat, co je to za éro a jestli je freeware, či se musí koupit. Je fakt, že autoland není default,ale to užití by nemělo být složité, samozdřejmě, že musí plynule navazovat na např. ILS. |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:04 | |
| | repaint CSA na avsimu - mb_tex_pack.zip
model na avsimu - dw_emb170_basepackage.zip
panel na avsimu - crj2pan.zip
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:46 | |
| | Omrknu to a dám ti vědět !!! třeba na mail.. ahoj |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:50 | |
| | Jo , ten panel nemůžu najít na tom avsimu... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 16:01 | |
| | promin spatne jsem to napsal je to crj2pan2.zip
nebo tady panel CRJ-200
www.mediterraneavirtual.com/hangar/panel.htm |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:45 | |
| | Pokud mas zajem o free letadlo s autolandem, pak si vyzkousej velice povedeny panel jehoz autorem je Benoît Gaurant. Ve treti verzi je tam i implementovan Delco Carousel IV-A Inertial Navigation Systém Gauge (INS). Panel i s letadem A300 od SGA najdes na AVSIMu pod názvem a3bgtv30.zip. V kazdem pripade si také stahni velice podrobnou dokumentaci z tehoz zdroje a3003_gb.zip (to je anglicka verze, je tam i v jinych jazycich). Pokud se do toho pustis, doporucuji Ti take podrobne prostudovat dokumentaci k INS. Gauge INS není soucasti stahovaneho souboru, musis si ho stahnout z jejich stranky http://www.simufly.com/ins/ a ve zdejsim foru si najdi vsechny prispevky, ktere se tohoto navigacniho systemu tykaji, abys pripadne zbytecne nedaval otazky, na které zde jiz nekdo odpovidal. Take si precti forum na simufly. Jinak je s tim hezke politani. Lob |
|
| |
|
| | | Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:09 | |
| | Abys rozumněl těm odpovědím: znějí asi jako kdyby se mě můj děda zeptal:
Koupil jsem si profesionální videokameru s funkcí ND filtru. Chci se zeptat jak funguje, k cemu je dobry atd.
Fakt si nejdřív přečti něco o funkcích autopilota, přistávacích procedurách, ILS, atp.
Viz tato diskuse a vyhledávání v ní, doporučuju hesla ILS, autopilot, a tak. Z dotazu tak nějak vyplývá, že vůbec nemáš páru. A tedy je zatím stejně relevantní, jako by ses ptal, jak velkou věž budeš potřebovat na těžku ropy na západním Kavkazu. |
| |
|
| | | | Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 15:29 | |
| | Neboj o tom vsem mam poneti a znam to.jen kdyz zapnu autoland,tak mi vysune klapky na plno spolecne s podvozkem a zaroven zpomali na 140.Pravda ta otazka byla velice obecna.Ale jde mi o to jestli ten autoland zapinam az, kdyz mam vse "venku" a jsem tesne pred drahou nebo je tam neco spatne.Uf |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 16:00 | |
| | Hm, ja skusim polozit mozno protiotazku, pouziva sa (alebo skor existuje) nejaka funkcia " Autoland " (s funkciami ktore popisujes - vysunutie podvozku, klapiek a podobne) na nejakom realnom lietadle (nemam na mysli raketoplan a podobne veci) ale na nejakom realnom lietadle lebo mne to pride trosku uletene od reality, naco " autoland " ked mas ILS a autopilota? Podvozok, klapky a nastavenie autopilota vies urobit aj rucne.... Ale to len tak ze ci to je vlastne realne v praktickom zivote...
btw. by ma zaujimalo ze podla coho potom ten autoland pristava na letisku ktore nieje vybavene ILS ...? |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 16:06 | |
| | nikdy jsem autoland nepouzival,ale chtel jsem to vyzkouset proto me to prekvapilo. Samozrejme nejradsi pristavam,kdyz mam letadlo v "teplejch".Tak jsem chtel vedet jake s tim ma kdo zkusenosti. Jen slo o ujisteni,ze to moc nefunguje,nebo aspon realne. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 16:38 | |
| | Mamtakovy pocit ze se tady zamenuji dva terminy "AUTOLAND" a to:
- autoland jakozto funkce autopilota pri presnem pristrojovem priblizeni ( ILS CAT IIIc ), kterou ma pomerne dost modernich letadel
- autoland jakozto nejaka pofiderni funkce, ktera "za tebe pristane" a udela vsechny potrebne ukony, ale s realnym letanim nema nic spolecneho... |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: AutoLand 9. 3. 2005 / 19:31 | |
| | Hmm, to co popisuješ, určitě autoland není Žádné letadlo ti na stisk tlačítka nevysune podvozek a klapky naplno. To se dělá vždy ručně a postupně, to co popisuješ, si zřejmě vymyslel autor některého z panelů jako nějakou "featurku" pro sklerotiky, kteří zapomínají vysunou klapky a podvozek ale s realitou to nemá nic společného. Autoland v podstatě dělá to, že při letu v ILS dokáže autopilot sám před dotykem s dráhou stáhnou motory, podrovnat a plynule letadlo posadit. Novější, pokud vím např. 777 i udrží samo na středu dráhy až do zastavení. Ale to, co předchází autolandu, tj. postuné zpomalovaní na konečnou přistávací rychlost a k tomu postupné vysouvání klapek + podvozku, musí pilot dělat vždy sám. |
| |
|
| | | Re: AutoLand .......TO smejca 9. 3. 2005 / 18:00 | |
| | Takže, to tlacitko autoland funguje. Je fakt, že s opravdovým autolandem to moc společného nemá, podrovnání to vůbec neumí, ale snaží se to o jakousi konfiguraci na LANDING. Je třeba si uvědomit, že autolanding se užívá až v závěrečné fázi přistávání a před tím je třeba mít za sebou všechny procedury ILS a být pěkně v "ose". Potom můšeš čistě hypoteticky použít ten autoland, jak ha tam mají, ale funkcí mně teda nepřesvědčil |
| |
|
|