FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 11. 2024, svátek má René Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Foto z plochy LKHK Jeden příspěvek | Celý strom
Foto z plochy LKHK   30. 4. 2013 / 18:03
Lukas.wz   
No na http://www.classictrainers.cz/ píšou toto:

Byl vyroben roku 1947 ve Švýcarsku jako stroj pro pokračovací pilotní výcvik. Při vývoji bylo v maximální možné míře využito stávajících dílů a celků ze stíhacích strojů Messerschmitt Bf-109D/E, používaných tehdy švýcarským letectvem, a motoru Argus AS-410 spolu s vrtulí Argus L-22, používané v typu Arado 96B, případně Avia C-2. Svoji příbuznost s oběma typy a německou konstrukční školou se všemi plusy i mínusy v sobě nezapře. Ve vojenském letectvu sloužil po označením A-110, posléze U-110 nejprve pro výcvik, poté pro udržovací a kondiční lety a jako kurýrní. Počátkem osmdesátých let, po vyřazení typu z výzbroje, byl nabídnut k prodeji a spolu s dalšími se ocitl ve Velké Británii, kde létal jako G-PTWO do konce roku 2012. Tehdy byl nabídnut k prodeji a po úspěšném jednání přeletěn k novému vlastníkovi do ČR, kde bude sloužit v omezené míře pro výcvik směrem k plnokrevným warbirdům.


Technické údaje

Motor: Argus AS-410A-2
Výkon: 465 k
Rozpětí: 11,0 m
Délka: 9,07 m
Hmotnost prázdného letounu: 1380 kg
Vzletová hmotnost: 1970 kg
Cestovní rychlost: 300 km/h
Maximální rychlost: 600 km/h
Dostup: 6600 m
Dolet: 865 km

A jako že já nejsem na nějaký veterány, tak tohle éro je paráda.. A ten zvuk, to bych vám fakt přál slyšet..
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ