FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
únik paliva Jeden příspěvek | Celý strom
únik paliva   19. 4. 2013 / 14:46
gigy19
Čau kluci, při mém včerejším letu BIKF-LKPR mi unikalo palivo z pravé nádrže, i když jsem nic takového nenastavil ( jako že sem nenastavil že se to má stát ) mám PMDG 737, let jsem nakonec doletěl v pohodě až do prahy protože to začalo až nad německem ... nevim teda na 100% jestli to bylo ono ale prostě v právé nádrži potupně bylo méně než v levé a na screenshotu mužete vidět jak něco pod křídlem je .. pravděpodobně to palivo .. to si PMDG udělá samo když se tomu chce a nebo sem něco udělal špatně ? Dík za radu
2121 B / 600 x 338 / fsx 2013-04-18 19-44-46-39.jpg
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 14:56
kuma   
Nic ve zlém, ale na screenshotu vidím tak akorát dva Afroameričany v hlubokém tunelu...
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 15:08
veznikprg
A podle fotky se jeden usmiva
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 15:49
Tragédie v JRD
nastav si správně barvy na monbitoru. to letadlo (včetně paliva) tam vidět je
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 16:13
kuma   
Nebudu si přestavovat monitor kvůli zjevně etnickému screeenshotu.
Zatím jsem na svém "špatně nastaveném" monitoru viděl vše, co tady kdo nabízel, chyba je tedy asi těžko v přijímači...
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 16:59
Kendy   
souhlasim stebou, taky to mam cerny jak bota a nic tam nevidim.
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:13
OK-OPL (CSA107)
Já to vidím zcela zřetelně

Jinak včera byl asi divný den, mě po vzletu po V2 začal hořet motor u PMDG 737NGX. Neměl jsem nic takového nastavené.... a přece hořel

 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:15
Johnny pilot   
A nepoužíváš třeba FS Passengers?
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:16
Kendy   
"a prece se toci".
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:41
AJS
Asi s tím palivem včera něco viselo ve vzduchu. Mě se včera po vzletu rozsvítil FUEL FILTER BYPASS. Taky jsem neměl nic nastavené
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:53
Mike2811
A co jsi s tím dělal ? Restartoval FSku jako ostatní ?
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 21:33
AJS
Ctrl-Alt-Del a bylo to
 

únik paliva   23. 4. 2013 / 08:17
Medcin
Mmt, Ty máš v bulíku érbusáckou avioniku?
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 18:10
Lowmick   
Borťák před odjezdem neodkalil?
 

únik paliva   20. 4. 2013 / 16:10
Tragédie v JRD
Chybu máš u Tebe, ve špatně nastaveném kontrastu a jasu barev
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 17:45
flaxa
Ty vado, a já se tady bojím zeptat na podle mě normální věci.
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 18:51
maverick60   
Co tak citam. Nie je PMDG pri prvotnej instalacii nastavene na nahodne poruchy ?
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 20:30
leonell
Pokračování do Prahy jistě ARAIG nebylo

Vypnout AUTOTHROTTLE, bylo-li zapnuté.
Stáhnout tah motoru na daném křídle na minimum a motor vypnout posunem START páky do CUTOFF. Nastartovat APU a přepnout na ONBUS.
Vypnout PACK na postižené straně.
Odpovídač přepnout do TA.
Naplánovat přistání na nejbližším vhodném letišti.
Přistání provést v souladu s postupy pro přistání s jedním nefunkčním motorem.

Detaily:
http://www.737ng.co.uk/B737-700%20Quick%20Reference%20Handbook%20%28QRH%29.pdf
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 20:45
Pan Letadlo   
"Detaily: http:/... "

Vzhledem k nedávným příspěvkům ten odkaz bude mít učinek asi jako toto: http://www.youtube.com/watch?v=_eUxpCG2n7o A zítra se objeví: "stáhl jsem si pmdg md-11 a nejde to zvednout co mam dělat"
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 21:28
gigy19
já sem přečerpal palivo z pravý do levý a do prahy to ještě dalo a motory mi šli normálně
A PMDG maj asi všechny na 18.4. nastavenou něakou chybu nebo já nevim proč to udělalo všem něco
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 21:45
leonell
>motory mi šli normálně

Ten motor se nevypíná z důvodu, že by nešel normálně, ale aby se zabránilo vznícení unikajícího paliva od běžícího motoru.
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 22:21
Kachna   
přečerpal palivo z jednoho křídla do druhého na B737 a za letu? Zřejmě dobrej oddíl.
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 22:55
gigy19
Já se teprve učim tak mě za to omluvte ! Fsx sem poznal teprve před pár měsíci .. a za tu dobu se mi to do hlavy ještě všechno nenacpalo ... pardon že sem se narodil a neměl sem v hlavě to že u B737 se nesmí přečerpávat palivo za letu
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 23:03
mirda   
Doletěls??Doletěl...tak když už jsi se narodil tak to neřeš Sice ti rozumím,že tě ukrutně baví lítat na simu,ale je fakt dobrý si ty manuály k takovýmu addonu jako je NGX pročíst.Kouknout na stránky výrobce na FAQ(jakýpak to mělo anebo má dětský nemoce),popř. forum se zaměřením na daný addon a vono to v tý hlavě bude krapet uspořádaný víš......
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 23:06
Lowmick   
Kachna to myslel tak, že se palivo přečerpat nedá.
 

únik paliva   20. 4. 2013 / 17:04
Kachna   
Tak. Tak. To bylo spíš na létadlo a FSX
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 23:40
Fabo™   
No tak sosal z mrtvy strany, no. Detail
 

únik paliva   19. 4. 2013 / 23:42
Fabo™   
No, tak jestli se to stalo az nad Nemeckem... zejmena pokud to byl unik z pylonu a po vypnuti motoru na postizene strane by ustal, tak nevidim problem dotahnout to tu pulhodku domu.
 

únik paliva   20. 4. 2013 / 09:50
leonell
No nevím.
Podle mně musí posádka vyhlásit stav nouze. V tu chvíli je jasné, že se to celé bude vyšetřovat.
Pak je otázka, co je NEAREST SUITABLE AIRPORT a zda si obhájí, že když jsou u Mnichova, tak zvolili Prahu.
Navíc pokud si prosadí let až do Prahy a cokoliv se stane, jde to za kapitánem.
A nezapomeňme - uniká palivo nebo může začít unikat znovu - to taky nemůže jen tak mizet jako by se nechumelilo. Nějakej bobr se toho nadejchá a může si někde stěžovat.

Samozřejmě mluvím o reálu, ve FSX či XPL kolikrát ani bobři nejsou, nepočítaje DHC2
 

únik paliva   20. 4. 2013 / 10:11
Premek
Co bobr, ale takovej sysel, to by byl pruser...
 

únik paliva   20. 4. 2013 / 11:54
Fabo™   
IMHO to moc zeres

Podle me to neni nouze, max. pilnost (z duvodu uniku paliva nehrozi bezprostredne tezke poskozeni nebo zniceni letadla, zejmena v pripadu, ze se povede unik zastavit, treba v pripade uniku za shutoff valve prostym vypnutim motoru),
jestli je paliva na zdrave strane dost, coz by tedy v tomto pripade melo, tak nehrozi ze nedoleti,
vytekajici palivo se v atmosfere rozpusti obdobne jako palivo vypoustene (pokud tedy nejsou hodne nizko nebo netece fakt moc),
no a ohledne bezpecnosti bych spis argumentoval ze je lepsi sedat s postihnutou stranou prazdnou nez s tim, ze za sebou tahne letadlo caru paliva... ktere pak a) pri letu v male vysce pada primo na prostredi pod letadlem bez casu rozpustit se v atmosfere a b) muze se po pristani vznitit treba od horkych brzd.
 

únik paliva   22. 4. 2013 / 22:54
Teflon_490   
A jeste mne napada, ze stejne se to palivo na te zdrave strane musi castecne vylitat, jsou snad nejaky max limity na pristani s fuel imbalance, nebo ne?
 

únik paliva   23. 4. 2013 / 09:28
Fabo™   
Normálne tam limity sú, či by sa uplatňovali aj v takomto prípade je dobrá otázka. Radim?
 

únik paliva   23. 4. 2013 / 13:21
Lowmick   
Jelikož tam limity jsou, tak bych předpokládal, že odpadá landing as soon as practicable a nastává klasické ASAP.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ