| | | únik paliva 19. 4. 2013 / 14:46 | |
| | Čau kluci, při mém včerejším letu BIKF-LKPR mi unikalo palivo z pravé nádrže, i když jsem nic takového nenastavil ( jako že sem nenastavil že se to má stát ) mám PMDG 737, let jsem nakonec doletěl v pohodě až do prahy protože to začalo až nad německem ... nevim teda na 100% jestli to bylo ono ale prostě v právé nádrži potupně bylo méně než v levé a na screenshotu mužete vidět jak něco pod křídlem je .. pravděpodobně to palivo .. to si PMDG udělá samo když se tomu chce a nebo sem něco udělal špatně ? Dík za radu |
| |
|
| | | únik paliva 19. 4. 2013 / 14:56 | |
| | Nic ve zlém, ale na screenshotu vidím tak akorát dva Afroameričany v hlubokém tunelu...
|
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 15:08 | |
| | A podle fotky se jeden usmiva |
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 15:49 | |
| | nastav si správně barvy na monbitoru. to letadlo (včetně paliva) tam vidět je |
| |
|
| | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 16:13 | |
| | Nebudu si přestavovat monitor kvůli zjevně etnickému screeenshotu.
Zatím jsem na svém "špatně nastaveném" monitoru viděl vše, co tady kdo nabízel, chyba je tedy asi těžko v přijímači...
|
| |
|
| | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 16:59 | |
| | souhlasim stebou, taky to mam cerny jak bota a nic tam nevidim. |
| |
|
| | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:13 | |
| | Já to vidím zcela zřetelně
Jinak včera byl asi divný den, mě po vzletu po V2 začal hořet motor u PMDG 737NGX. Neměl jsem nic takového nastavené.... a přece hořel
|
| |
|
| | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:15 | |
| | A nepoužíváš třeba FS Passengers? |
| |
|
| | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:16 | |
| | "a prece se toci". |
| |
|
| | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:41 | |
| | Asi s tím palivem včera něco viselo ve vzduchu. Mě se včera po vzletu rozsvítil FUEL FILTER BYPASS. Taky jsem neměl nic nastavené |
| |
|
| | | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:53 | |
| | A co jsi s tím dělal ? Restartoval FSku jako ostatní ? |
| |
|
| | | | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 21:33 | |
| | Ctrl-Alt-Del a bylo to |
| |
|
| | | | | | | | | | | únik paliva 23. 4. 2013 / 08:17 | |
| | Mmt, Ty máš v bulíku érbusáckou avioniku? |
| |
|
| | | | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 18:10 | |
| | Borťák před odjezdem neodkalil? |
| |
|
| | | | | | únik paliva 20. 4. 2013 / 16:10 | |
| | Chybu máš u Tebe, ve špatně nastaveném kontrastu a jasu barev |
| |
|
| | | únik paliva 19. 4. 2013 / 17:45 | |
| | Ty vado, a já se tady bojím zeptat na podle mě normální věci. |
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 18:51 | |
| | Co tak citam. Nie je PMDG pri prvotnej instalacii nastavene na nahodne poruchy ?
|
| |
|
| | | únik paliva 19. 4. 2013 / 20:30 | |
| | Pokračování do Prahy jistě ARAIG nebylo
Vypnout AUTOTHROTTLE, bylo-li zapnuté.
Stáhnout tah motoru na daném křídle na minimum a motor vypnout posunem START páky do CUTOFF. Nastartovat APU a přepnout na ONBUS.
Vypnout PACK na postižené straně.
Odpovídač přepnout do TA.
Naplánovat přistání na nejbližším vhodném letišti.
Přistání provést v souladu s postupy pro přistání s jedním nefunkčním motorem.
Detaily:
http://www.737ng.co.uk/B737-700%20Quick%20Reference%20Handbook%20%28QRH%29.pdf
|
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 20:45 | |
| | "Detaily: http:/... "
Vzhledem k nedávným příspěvkům ten odkaz bude mít učinek asi jako toto: http://www.youtube.com/watch?v=_eUxpCG2n7o A zítra se objeví: "stáhl jsem si pmdg md-11 a nejde to zvednout co mam dělat" |
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 21:28 | |
| | já sem přečerpal palivo z pravý do levý a do prahy to ještě dalo a motory mi šli normálně
A PMDG maj asi všechny na 18.4. nastavenou něakou chybu nebo já nevim proč to udělalo všem něco |
| |
|
| | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 21:45 | |
| | >motory mi šli normálně
Ten motor se nevypíná z důvodu, že by nešel normálně, ale aby se zabránilo vznícení unikajícího paliva od běžícího motoru. |
| |
|
| | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 22:21 | |
| | přečerpal palivo z jednoho křídla do druhého na B737 a za letu? Zřejmě dobrej oddíl. |
| |
|
| | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 22:55 | |
| | Já se teprve učim tak mě za to omluvte ! Fsx sem poznal teprve před pár měsíci .. a za tu dobu se mi to do hlavy ještě všechno nenacpalo ... pardon že sem se narodil a neměl sem v hlavě to že u B737 se nesmí přečerpávat palivo za letu |
| |
|
| | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 23:03 | |
| | Doletěls??Doletěl...tak když už jsi se narodil tak to neřeš Sice ti rozumím,že tě ukrutně baví lítat na simu,ale je fakt dobrý si ty manuály k takovýmu addonu jako je NGX pročíst.Kouknout na stránky výrobce na FAQ(jakýpak to mělo anebo má dětský nemoce),popř. forum se zaměřením na daný addon a vono to v tý hlavě bude krapet uspořádaný víš...... |
| |
|
| | | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 23:06 | |
| | Kachna to myslel tak, že se palivo přečerpat nedá. |
| |
|
| | | | | | | | únik paliva 20. 4. 2013 / 17:04 | |
| | Tak. Tak. To bylo spíš na létadlo a FSX |
| |
|
| | | | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 23:40 | |
| | No tak sosal z mrtvy strany, no. Detail |
| |
|
| | | | únik paliva 19. 4. 2013 / 23:42 | |
| | No, tak jestli se to stalo az nad Nemeckem... zejmena pokud to byl unik z pylonu a po vypnuti motoru na postizene strane by ustal, tak nevidim problem dotahnout to tu pulhodku domu. |
| |
|
| | | | | únik paliva 20. 4. 2013 / 09:50 | |
| | No nevím.
Podle mně musí posádka vyhlásit stav nouze. V tu chvíli je jasné, že se to celé bude vyšetřovat.
Pak je otázka, co je NEAREST SUITABLE AIRPORT a zda si obhájí, že když jsou u Mnichova, tak zvolili Prahu.
Navíc pokud si prosadí let až do Prahy a cokoliv se stane, jde to za kapitánem.
A nezapomeňme - uniká palivo nebo může začít unikat znovu - to taky nemůže jen tak mizet jako by se nechumelilo. Nějakej bobr se toho nadejchá a může si někde stěžovat.
Samozřejmě mluvím o reálu, ve FSX či XPL kolikrát ani bobři nejsou, nepočítaje DHC2 |
| |
|
| | | | | | únik paliva 20. 4. 2013 / 10:11 | |
| | Co bobr, ale takovej sysel, to by byl pruser... |
| |
|
| | | | | | únik paliva 20. 4. 2013 / 11:54 | |
| | IMHO to moc zeres
Podle me to neni nouze, max. pilnost (z duvodu uniku paliva nehrozi bezprostredne tezke poskozeni nebo zniceni letadla, zejmena v pripadu, ze se povede unik zastavit, treba v pripade uniku za shutoff valve prostym vypnutim motoru),
jestli je paliva na zdrave strane dost, coz by tedy v tomto pripade melo, tak nehrozi ze nedoleti,
vytekajici palivo se v atmosfere rozpusti obdobne jako palivo vypoustene (pokud tedy nejsou hodne nizko nebo netece fakt moc),
no a ohledne bezpecnosti bych spis argumentoval ze je lepsi sedat s postihnutou stranou prazdnou nez s tim, ze za sebou tahne letadlo caru paliva... ktere pak a) pri letu v male vysce pada primo na prostredi pod letadlem bez casu rozpustit se v atmosfere a b) muze se po pristani vznitit treba od horkych brzd. |
| |
|
| | | | | | | únik paliva 22. 4. 2013 / 22:54 | |
| | A jeste mne napada, ze stejne se to palivo na te zdrave strane musi castecne vylitat, jsou snad nejaky max limity na pristani s fuel imbalance, nebo ne? |
| |
|
| | | | | | | | únik paliva 23. 4. 2013 / 09:28 | |
| | Normálne tam limity sú, či by sa uplatňovali aj v takomto prípade je dobrá otázka. Radim?
|
| |
|
| | | | | | | | | únik paliva 23. 4. 2013 / 13:21 | |
| | Jelikož tam limity jsou, tak bych předpokládal, že odpadá landing as soon as practicable a nastává klasické ASAP. |
| |
|
|