| | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 15:50 | |
| | Ahoj letci i simptáci
Do PM a do mailu se na mě sesypala hromada dotazů, tak mi tedy dovolte ukázat jeden zajímavý projekt, který jsme v pátek dokončili.
Jedná se o letadlo Socata TB-20, IFR certifikované. Zákazník si do ní od nás nechal zastavět GTN-750 od Garminu a KN62a DME. Jde o první vůbec GTN-750 v republice, napojenou na takovéto letadlo a o první GTN 750 v jakémkoliv letadle u nás. Nyní tedy několik dotazů, kterými jste mě počastovali, tak se na ně pokusím odpovědět:
1) jak dlouho trvala zástavba? 7 týdnů. Nejdéle trvá samotný projekt a projektová dokumentace. Zástavba pak na letadle trvala 2,5 týdne.
2) Kolik stojí takováhle věc zastavit? Nemůžu říci částku, ale s přehledem by cena vytačila na kompletní ATPL licence se vším všudy od nuly a na nějakou velmi pěknou dovolenou. A nebo na malý startovací byt v Praze
3) To je Glass Cockpit? Ne, není. Je to COMM/NAV/GPS zástavba, kdy jde o dotykovou GPSku s fakt pěknou obrazovkou, do které jsou svedeny některé systémy letadla na tzv. Remote (DME, XPDR atd), takže je lze ovládat z GTN.
Přikládám několik fotek. První je před, pak jsou fotky po dokončení a oživení.
Takže enjoy a doufám, že nejsem mimo téma tohoto serveru Pokud by měl někdo jakýkoliv dotaz, ptejte se ve vláknu |
| |
|
| | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 17:43 | |
| | Taková "blbina".. Ani kávovar to určitě za ty prachy nemá |
| |
|
| | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 18:56 | |
| | Ta džipka na pravém domečku - ta tam jako zůstane? Pokud jo, přijde mi to těžce proti stylu...
jinak pěkný, no, když má někdo chuť do toho vrážet ten majlant... |
| |
|
| | | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 19:25 | |
| | A co je na tom proboha tak drahý? |
| |
|
| | | | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 19:35 | |
| | Nic, slouží to k lítání... |
| |
|
| | | | | | Zástavba GTN-750 15. 4. 2013 / 19:40 | |
| | ....lítání neni pro švorcáky.... |
| |
|
| | | Zástavba GTN-750 16. 4. 2013 / 20:57 | |
| | ok, takže mega čtyřista tisíc, to je kurva drahá obrazovčička... proboha... |
| |
|
|