| | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 06:56 | |
| | Zdravím Vás.
Nenašiel som odpoveď na moju otázku , preto skúšam tu.
Včera som si dokúpil Throttle Quadrant PZ45 , doniesol domov , nainštaloval najnovšie ovládače , nakalibroval a namapoval v FSX. V podstate funguje všetko , ale mám problém s tuhosťou všetkých troch pák. V hornej časti od cca 50% je všetko OK, ale v spodnej časti kde by mi naozaj pomohlo citlivé ovládanie sú páky moc tuhé. Resp. ak sťahujem ťah , tak pod cca 30% výkonu mi páky v lietadle pri VC pohľade vyslovene skočia dole na 0 %. Je to dosť necitlivé a nepríjemné pri priblížení aj pri vzlete. Neviete náhodou či je to normálne keď sú nové ? Alebo je to závada ? Ponížene prosím o radu skúsenejších.
Ďakujem.
martin / maverick60
|
| |
|
| | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 08:30 | |
| | Zkus si ty osy namapovat přes FSUIPC (placená verze). Je to tam daleko přesnější a můžeš si s každou osou dělat vlastní nastavení. Např. v polovině osy revers a jiné... |
| |
|
| | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 08:33 | |
| | Uf , to bude mazec. No , skusim a uvidim. Zatial vdaka
|
| |
|
| | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 08:49 | |
| | Pozri este na nastavelnei Null Zone. Daj to na nulu, uplne dolava, a citlivost na max.
Si pamatam, ze nieco podobne mi robil plyn na Joy, ak som dal max. tak vo VC som videl ako paky plynu "skacu hore-dole".
Inak suhlas, platene FSUIPC, si nastavis cokolvek, ako chces.
m. |
| |
|
| | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 09:15 | |
| | Ahoj.
S citlivostou a nulovou zonou som sa uz pohral. Trochu to pomohlo , ale stale to dost blbne. Skusim este FSUIPC , ale bojim sa ci to nebude vadny kus. Poskusam.
Zatial vdaka.
|
| |
|
| | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 9. 4. 2013 / 09:50 | |
| | Saiteky už nemám, ale jedna myšlenka mě napadla. Páky se chovají (aspoň ty moje se chovaly) tak, že u ubírání plynu ubírají, ubírají a pak v jedné poloze "sepnou" tlačítko. Dá se to ověřit ve vlastnostech. Napadá mě, že by se mohlo někde dát nastavit, od které polohy je to tlačítko sepnuté. A mohlo by to souviset s problémem. Nastavení by mělo probíhat pomocí saitekova sw (pokud to jde).
Mechanická tuhost by se mohla dát vyřešit namazáním viz http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=346337&style=2
Pak mě napadlo namontovat páky opačně (směrem k tlačítkům by se přidávalo), nakalibrovat. Díry na šroubky tam na to jsou. Přišlo mi, že je pak lepší přístup k těm tlačítkům u pák a sepnutí tlačítka polohou páky by se dalo využít na přídavné spalování. |
| |
|
| | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 10. 4. 2013 / 17:34 | |
| | Pokud se jedná o mechanickou tuhost,ta je částečně dána silou pera na joy.Já jsem to u svého Saiteku v Condoru vyřešil částečným stažením pružiny umělou stah. páskou u Joye a tím jsem snížil sílu pružiny v osách pro menší odpor při ovládání.Teď je to O.K. |
| |
|
| | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 10. 4. 2013 / 17:59 | |
| | Ďakujem veľmi pekne za informácie.
Skúsim v piatok nakalibrovať v FSUIPC. Keď tak dám vedieť ako to šlo. Zatiaľ lúskam tutorial.
Aj by som to rozobral a skontroloval z vnútra , ale bojím sa že dačo zlomím
|
| |
|
| | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 10. 4. 2013 / 18:00 | |
| | Oprava, jedná se o úpravu tuhosti páky Joye Saitek v osách X a Y ne páky Trottle Quadrant jak byl dotaz.Omlouvám se. |
| |
|
| | | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 12. 4. 2013 / 07:08 | |
| | Ahojte.
Ešte raz Vám ďakujem za postrehy.
Ono to fakt vypadá na mechanickú chybu. Nižšie sú obrázky a všetky sú s nastavením ťahu na Saitek Trottle Quadrantoch na 25%.
Keď dám všetky 4 páky na 25% viď.obr.1 , tak 1 a 2 bežia skoro rovnako , no 3 motor je po predu , no a 4 tá je úplne na doraz viď.obr.3 .
Nie je to zosynchronizované. Skúšal som to cez FSUIPC , ale na nič som neprišiel viď.obr.2.
Dokonca 4 motor je pri posunutí páky na 50% na Trottle Quadrante v FSX úplne na doraz , až v červenom poľi. Čo znamená že 1 ,2 motor musím mať až pomali na konci ( na 90% ) a až potom pridávam 3 a 4. A to je úplne na hovno s prepáčením za výraz
Preto ešte raz prosím o radu. Je to z vašeho pohľadu mechanická závada ( čo by nebolo pri tomto type ovládača nič prekvapujúce ) ,alebo je chyba niekde inde ?
Ďakujem a pekný piatok prajem.
Martin/maverick60
|
| |
|
| | | | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 12. 4. 2013 / 10:24 | |
| | Zkusil bych se v systému juknout na zařízení, které odpovídá pákám a v jejich nastavení, pokud je tam nějaká kalibrace, zkusit nějaké to "reset to default" (nebo český/slovenský/jiný ekvivalent).
Po té koukat na ty grafické ukazatele polohy páky a šoupat s pákama po celém rozsahu. Pokud se chovají "rozumně", je problém v nějakém následujícím řetězci udělátek.
Rozumně znamená, že se pohybují plynule, nemusí se pohybovat až ke koncům rozsahu, měly by se ale pohybovat aspoň "dost" ke krajům. Do půlky je podle mě málo.
Pokud je to OK, bude třeba laborovat s nastavením ve FS, případně FSUIPC.
Pokud hodnoty (zjeména páky 3 a 4) někde "skočí" je vysoce pravděpodobné, že je problém v elektrice pák, konkrétně v těch "malých blbých trimrech", co je saitek dává jako převodník poloha napětí.
Nebyly páky někdy rozebírané a "nevhodně" složené zpět?
Pokud zlobí a jsou v záruce - reklamace. Pokud nejsou v záruce - šroubovák.
Tož zatím tak. |
| |
|
| | | | | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 12. 4. 2013 / 11:02 | |
| | Vdaka moc krát za rozsiahlu odpoveď.
Páky sú nové ,sotva 6 dní ich mám doma. Nerozoberal som ich. To by som si netrúfol
Osobne sa priklaniam k tým "trimrom" . Asi to pôjdem reklamovať. Aspoň zistím ako funguje v Alze reklamačný poriadok
Martin/maverick60 |
| |
|
| | | | | | | | | Saitek Pro Flight Throttle Quadrant PZ45 tuhosť pák ovládania motorov - pomoc 12. 4. 2013 / 11:23 | |
| | Teď nemám moc času vyhledávat, ale stejný problém - jiný chod pák na kvadrantu beranů a kvadrantu dokoupeném, zde již někdo řešil. Bylo by to na palici, ale obávám se, zda to není problém výrobku jako takového. |
| |
|
|