| | | A little update... 5. 4. 2013 / 19:49 | |
| | | |
|
| | | A little update... 5. 4. 2013 / 20:02 | |
| | Vypadá to veľmi pekne, dalo by sa povedať, že "very nice" |
| |
|
| | | | A little update... 5. 4. 2013 / 20:34 | |
| | Vypadá to sice jako celek, velice dobře, ale při pohledu na ty budíky, mě přijdou takové dost zašedlé, pokud to nejni teda momentální odlesk. |
| |
|
| | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:49 | |
| | vypada to jako textura skla. To pude vypucovat |
| |
|
| | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:01 | |
| | no to právě při tvorbě repaintu jako jediné, vyčistit nepujde. |
| |
|
| | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 08:48 | |
| | To je vidět, žes už dlouho neseděl v pravé aeroklubový stodvaačtýře, s upatlanejma sklíčkama!
Jako ARAIG je to bomba! (akorát škoda, že ve FS nefunguje papírovej kapesníček, aby si to člověk před startem vyšůroval...)
|
| |
|
| | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 09:11 | |
| | musím ti oponovat. Nevím kde jsi upatlaný viděl ty, ale zatím jsem se ve většině případech (zaplat pánbuh)setkal spíše s čistýma. Za tyhle upatlaný bych vždycky lámal ruce a pokouší se o mě mrákoty když to vidím, nechápu, že má někdo tu potřebu hrabat na ty sklíčka a to nemluvě o glass cockpit obrazovkách.
PS: Vždycky když na to narazím a nikdo se nekouká, tak mám tendence to nějak vyčisti, no nedá mi to prostě, asi je to uchylka na čistý sklíčka. |
| |
|
| | | A little update... 5. 4. 2013 / 20:05 | |
| | Beautiful! Is it possible to upload full-sized screenshots somewhere as well? |
| |
|
| | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:16 | |
| | The original screenshots can be found at my FB page:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.259566130833029.58188.100003389324047&type=1
|
| |
|
| | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:41 | |
| | Not accessible without facebook login though .) |
| |
|
| | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:05 | |
| | | |
|
| | | A little update... 5. 4. 2013 / 20:25 | |
| | Very nice Tibor.
How about the horizon? Did you removed the problems? |
| |
|
| | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:13 | |
| | Yeah, the horizont works perfect, now we fight with the Bendix/King radio, Garmin295 gps and the engine sounds. Plus a few little technical issues waiting for eliminate, then ready for the release. |
| |
|
| | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:50 | |
| | | |
|
| | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 01:12 | |
| | | |
|
| | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 21:57 | |
| | Hi Tibor, model looks very nice, but colours (especially on gauges) seems less sharp, like with weak contrast (I can not describe it exactly). Are you able to make them more fresh? I think increase contrast of textures or somethink like that. It could improve the final look of whole aircraft. .) |
| |
|
| | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:02 | |
| | | |
|
| | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:52 | |
| | Ta hrozná LUNka tam Kendy, asi ti pošlu fotky, kdy jsme teď zastavěli do Z43 a Z42 grásnou GTNku a GNC 420 Úplně to změnilo vizáž toho kokpitu |
| |
|
| | | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:55 | |
| | ...Jeeloo ti hrabe? Do zlína? To je jako do tatraplánu dát palubku s LCD displejem a automatickou převodovku.... fujtajbl. Klasika nechť zůstane klasikou, moderna modernou. |
| |
|
| | | | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 23:11 | |
| | No jo kamaráde, ale ona ta klasika neumí 8,33 Khz dělení Což začíná být vcelku problém. A navíc ta LUNka je fakt hnus. Když běhá, tak ještě ok, zkousnu to, ale když jsem za letu musel ladit frekvenci pomalu kleštěma, protože ta klasika byla zadřená, tak to už je moc
Ale jo, já jsem ulítlej na glass a všechno o má něco digitálního, ale Zlínka mám fakt rád, notabene 142, s tou se létá naprosto parádně, neřku-li s akrobatem |
| |
|
| | | | | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 23:13 | |
| | ... blbá výmluva, 8.33 tě teď ještě fakt zajímat nemusí Já teda glassy nemusím, ale to je věc vkusu každého soudruha
|
| |
|
| | | | | | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 23:34 | |
| | ne? Tak to mi věř, že slyším v práci dnes a denně A jak si naladíš ty letiště, které dostanou a nebo už dostaly nové frekvence mimo rozsah 25KHz? Smůla, nenaladíš. Stejně tak na to dojelo několik AK v ČR, kterým jsme právě tohle zastavovali A až si zase nějaký ouřada v Bruselu usmyslí, že Benešov dostane frekvenci hodně za horizontem 25KHz, tak se tam všichni poto A že dostane, protože se kříží s jiným infem, což je tím pádem jen otázka času |
| |
|
| | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 08:54 | |
| | Moc to hrotíš !
1) Z-142 ve žlutobílém kabátě si (na sim) pořizují nostalgici - a ti fakt nepotřebujou Z242L s 3x glass cockpitem
2) i v reálu má spousta Z-142 po generálce úplně jiná (různá) rádia - a i ta nejmoderněnší půjdou do kytrek, pokud nemají ladění na 8,33. Ale - kdy? čím to bude nahraženo? - to zatím nikdo z nás neví a je proto zbytečné se tady o to hádat
3) pro z-142 mám slabost, ale z glass cockpitu v tomto pluhu bych teda měl fakt kopřivku ! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 09:09 | |
| | v bodě tři, naprostý souhlas. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 15:40 | |
| | No on ten glass je hlavně pracovní nástroj Kolem komína to je k ničemu, ale když ho člověk někdy opravdu potřebuje.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 16:11 | |
| | to já vím, ale pokud je mě známo, nevím nic o tom, že by měl dotykovej display. Od toho tam jsou snad "čudlíky" kolem dokola,že, tak proč hrabat na sklo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 16:23 | |
| | Já jsem při reakci na Kumův příspěvek zmiňoval glassy obecně.
Jinak u GTN, které zmiňuje Jeeloo, hrabeš |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 20:39 | |
| | Jak to myslíš hrabeš? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 20:45 | |
| | Kendy se tam ptal, proč hrabat na sklo Tak odpovídám, že u GTN se na něj hrabe |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 7. 4. 2013 / 00:24 | |
| | Jo tak Mi to nedocvaklo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 7. 4. 2013 / 06:33 | |
| | Po vyťukaní hesla "GNC-420W" - strýček Google je troška zhovorčivejší. Odporúčam. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 18:03 | |
| | Což, jako nástroj jo, při dlouhých letech, v neznámém terénu, v horších podmínkách... tam všude oceníš výhody, které ti klasický kokpit nenabídne. Ale kdo se do takových úkolů pouští se stodvaačtýrou ???
Tož, tohle jsem měl na mysli.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | A little update... 7. 4. 2013 / 12:49 | |
| | Z142 není zkratka toho, že se s tím letadlem může lítat jen za dohlednosti 142km |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 7. 4. 2013 / 16:54 | |
| | Nemyslím si, že by glass cockpit byl nezbytnou pomůckou pro ty, kteří s normáníma budíklama nikam nedoletěj, i když některý poprcony na to dost vypadaj. "Se stodvaačýrou kolem federace" (tedy z Aše až do Kamenice nad Cirochou a zpět) byla ještě před pár lety oblíbená úloha
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 08:46 | |
| | Tak tady to je Myslím, že to je vcelku decentní zástavba a kompromis pro Zlína |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 11:10 | |
| | Jo, tohle je elegantní a funkční, proti tomu ani já, zavilý budíkomil, nic nanmítám. Pořád je tam ještě dost ručiček na okukování !
edit:
Mnjó - a je mi to nějaký povědomý, v nějaký takový stodvaačtýře s těmahle (nějakejma takovejma...) elektropanýlkama ajsem si nedávno vozil zadek... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 13:18 | |
| | Hehe, tohle éro je Mostecká OK-MNA |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 15:16 | |
| | ....koukám, že nemoc šahat na displeje a omatlávat je byť nejsou dotykové je rozlezlá všude... z toho mně jde vždycky šlak trefit.... "Letíme sem!" a promáčkne displej.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 15:35 | |
| | často u podobných velikostí displejů (rozuměj: malých displejů) používám ten displej jako "stabilizaci" ruky.
u horní řady tlačítek mám palec opřený o displej a ukazováčkem mačkám čudle (a pokud jsou čudle pod displejem, tak naopak). nenaděláš nic |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 19:04 | |
| | ...nejni nic jednoduššího, než mu pak poslat fakturu.Příště už zaručeně omatlávat nebude) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 16. 4. 2013 / 20:58 | |
| | No - a když jsem to tu psal nahoře, tak jste mi nikdo nevěřili...
Ještě že Jeeloo to vyfotil, aby mi dal za pravdu !!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 08:51 | |
| | Nj, opatlané displaye to je klasika, tak vždycky vezmu hadřík a provedu očistu, když mi sem klient přiveze nějaký libový Glass Cockpit, kde nejsem pomalu ani sto přečíst údaje Ale to je prostě tak, nic s tím nenaděláš. Horší bylo, když jsem na jedné Cessně 172 měnil WindShield a to není zrovna levná záležitost. No a frajer co letadlo odvážel, tak automaticky hodil hliníkový nákoleník na palubovku (jo, taky jsem to dělal ) a nahodil mašinu. No a při pojíždění po panelovém tankodromu na Keblském letišti se to smýklo a rup, na okně v novém skle zářez od hrany toho nákoleníku. Opotil se a nic se s tím nedalo dělat. To je dle mého větší zlo
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 09:07 | |
| | ...technolgii a pastu na vyleštění těchto škrábanců má jeden můj nejmenovaný kolega docela zmáklou Jen při hlubokých vrypech se po vyleštění místo rýhy udělá čočka (lupa) a tak je třeba zvážit, či někdy není lepší lítat s porýpaným sklem.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 12:20 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 12:29 | |
| | ta funguje na bubnový scannery, na todle ne |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 16:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 17:08 | |
| | od kdy jsem nejmenovany kolega? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 23:38 | |
| | ----aby tu nebylo překendyováno.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 18. 4. 2013 / 08:57 | |
| | Pozdě! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 17. 4. 2013 / 16:44 | |
| | Zlo by to bylo, kdybys to poškodil ty. Tohle si udělal majitel vlastní pitomostí sám, tak o čem se bavíme?Tonde říkal, že lítání není pro švorcáky), ale bylo by fajn, kdyby se dali na letištích dali hlavně eliminovat blbci.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 18. 4. 2013 / 19:34 | |
| | Frajer, co letadlo odvazel neni nutne majitel... treba to byl klucina co si takhle delal nalet na velky papiry. To by bylo neprijemne. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update... 19. 4. 2013 / 00:13 | |
| | Ano, bylo to přesně tak Docela zaplakal pak... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update Zlín Z-142 ... 21. 7. 2013 / 08:06 | |
| | V čase Vianočných sviatkov prebehla zaujímavá diskusia na tému termínu publikovania novej verzii lietadla typu Zlín Z-142. Počítadlo servera doteraz zaznamenalo rekordných 17 637 stiahnutí pôvodnej verzii.
Teraz vidíme určité náznaky, že to môže byť zaujímavá verzia tohoto úspešného výcvikového lietadla. Môžem otvoriť pokračovanie diskusie na tému termín publikovania tohoto lietadla ???
Ak áno, prosím zodpovedať otázku:
Aký je reálny termín publikovania novej verzii lietadla typu "Zlín Z-142"
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | A little update Zlín Z-142 ... 21. 7. 2013 / 09:26 | |
| | Bohužiaľ moje posledné informácie z nedávnej doby nie sú bohužiaľ vôbec optimistické. Keď som sa opýtal gaspena kedy 142-ka vyjde (pretože na jar mi povedal že v lete)
odpovedal: Neviem. Keď som sa ho následne opýtal či pokračuje na L200 Morave (ktorej obrázky začal tu zverejňovať (http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=448595&lan=0)
odpovedal niečo v tom zmysle, že nemá čas lebo robí nejaký biznis. (Keďže neviem po Anglicky, tak som to možno celkom presne nepochopil)
Takže ja to nevidím nijak ružovo. |
| |
|
| | | | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 23:12 | |
| | Je pátek a po pracovním týdnu se slabší jedinci můžou cítit indisponováni. |
| |
|
| | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 05:08 | |
| | Si to přeleštil kokpitsprejem, jo |
| |
|
| | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:12 | |
| | Když se dívám na ten první screenshot, tak myslím, že má zapnutý ENBseries nebo něco podobného na úpravu barev. |
| |
|
| | | | | | | A little update... 5. 4. 2013 / 22:17 | |
| | jj, ale ted tu o tom diskutujeme a říkáme si, jestli ty budíky nejsou náhodou z původní verze zlína. |
| |
|
| | | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 01:16 | |
| | Yeah, some pictures taken with ENBseries, some taken wihout it. |
| |
|
| | | | | | A little update... 6. 4. 2013 / 01:15 | |
| | Those panel textures based on real photos, so I think it will be good for the final version and close enough to a real aircraft color-scale.
After the release you can modify as you want of course. |
| |
|
|