FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 22. 10. 2024, svátek má Sabina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9/FSX: Zinertek World Environment 2012 Jeden příspěvek | Celý strom
FS9/FSX: Zinertek World Environment 2012   3. 4. 2013 / 17:18
FSPilot   
Záleží, co podle tebe vypadá dobře. Spousta lidí upřednostňuje kýč od REX (bavím-li se o texturách cumulů). Tyhle jsou nejblíž reálu, jaké jsem doposud viděl.

Co se týče náročnosti - to záleží především na rozlišení textur. Ty od Zinerteku jsou docela velké, takže to dá zabrat, ale v tom není rozdíl oproti REX nebo čemukoliv jinému - prostě chceš nenáročné a hezké mraky, koukej po "nestřapatých", které nebudou působit moc kostičkovaně při nižším rozlišení bitmapy. Na tohle byly super HDEv2. Byla možnost zvolit si z více rozlišení a tak docela výrazně ovlivnit náročnost zobrazení. To je asi nejlepší varianta, pokuid hledáš pěkné mraky s nízkou náročností.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ