| | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 11:25 | |
| | Ahoj, učím se lítat. Lítám podle tohohle návodu: http://www.krepelka.com/FSX/other/Boeing737-800LKMT-LKPR.htm s default b738. Mám takový menší problém s motorem. Používám ovladač Logitech Dual Action a na motor používám klávesy. Je tu ale problém, že se mi výkon pořád zvyšuje a nebo snižuje, takže musím pořád mačkat čudlíky jak blázen. Před chvílí jsem dal v nastavení "do action when key is released", takže už mi ten výkon motoru tolik neskáče, ale pořád je to takový nepohodlný. Nemáte nějaký tip jak to zlepšit? Díky . |
| |
|
| | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 12:48 | |
| | Nepoužívej pro ovládání motorů klávesy. To je přece blbost. |
| |
|
| | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 13:10 | |
| | ok , a co by si mi teda doporučil? k dispozici mám již zmíněný logitech dual action, klávesnici a myš se čtyřsměrným kolečkem. případně mohu něco dokoupit, ale nelítám zase tak často, abych do toho mohl investovat nějak moc, tak do 500 kč. |
| |
|
| | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 13:16 | |
| | Kdybych letadlo ovládal šipkama, tak taky nelítám moc často. Možná, že kdyby sis pořídil pořádný joy
s ovládáním plynu, anebo jen plynové páky k současnému joyi, letal bys mnohem časteji. .) |
| |
|
| | | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 14:35 | |
| | Ok, tak dobře. A nemáš nějaký tip na plynové páky do 500?
PS: Ještě jeden dotaz: když letím třeba s b737-8, dám shift+4 tak tam ty páky vidím. Zmáčknu si na joysticku tlačítka abych tam měl 80 %, ale ve skutečnosti se mi v kokpitu na tom ukazateli (N1) ukazuje víc, třeba 90 a někdy to jde i nad 100 (je to červený) (prostě jde to nad 80% a pořád se to hejbe). Proč tomu tak je?
Díky za trpělivost . |
| |
|
| | | | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 14:49 | |
| | Mrkni sem: http://www.czc.cz/joysticky/produkty dá se tam najít joy okolo 500,- i s ovládáním plynu.
Ale být tebou, tak si připlatím 250,- na ten Black Widow. Nebo zkus ještě kouknout na Aukro, tam občas taky něco najdeš.
K tvému problému: 80% chodu plynové páky neodpovídá 80% otáčkám turbíny. A mění se to, protože máš asi zapnutý autothrottle (A/T). |
| |
|
| | | | | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 15:20 | |
| | Ok, problém bude v tom. A/T zaplý nemám (děje se mi to při vzletu). V návodu je psáno: pomalu zvyšujeme tah na 40%, když motory tohoto výkonu dosáhnou, zvyšte tah na 80%. Myšleno je teda 80% plynové páky nebo 80% N1? Řekl bych, že pokud je to N1, tak mi koupě páky asi můj problém nevyřeší . Musím tedy při tom vzletu pořád upravovat páku abych měl 80% N1? |
| |
|
| | | | | | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 23:45 | |
| | Ano, je myšleno 80% N1, i když ve skutečnosti se létá cca na 95 (dle okolností-náklad, dráha, teplota vzduchu). Při vzletu to upravovat nemusíš. Nech to, ať se to mění, popřípadě si přidávej a ubírej tak, abys udržoval požadovanou rychlost. Nebo si zapni A/T. Toho defaultního Bulíka nesmíš brát moc vážně, je to takovej zmetek... |
| |
|
| | | | | Jak kontrolovat motor? 30. 3. 2013 / 14:39 | |
| | | |
|
|