No, nejsou. Zajiíštění rozestupu VFR od IFR je na zodpovědnosti pilota toho VFR letadla (VFR pilot dostává informace o provozu). Je asi přirozené, že ATC si nebude komplikovat život a nebude si cpát VFR někam, kde by mu mohl komplikovat život. Což ale v tomto případě nebylo.
PS: Nevím teda, kam Vás tam vyhazoval - ale při našich návštěvách KV plánujeme přílety tak, abychom se ve vzduchu potkali s dopravou. A nikdy nás nikdo nikam nevyhazoval, do CTR jsme byli vždy puštěni v době, kdy se doprava motala někde v TMAčku (a nebo zahajovala přibližení) a pak v poloze po větru už jen povolení ve stylu "s ohledem na přistávající provoz pokračovat na finále dráhy XX" - tudíž rozestupy řídící skutečně nezajištoval, a bylo na nás, jak to vyřešíme (takže jsme si jednou zakroužili ve třetí zatáčce, a jednou prodloužili okruh)... |
|