Tak jsme se dostal k tomuhle už trochu "vyčpělému" stromu a mám dojem, že Marek (ne ve zlé víře) nedokázal stručně a krátce popsat, co jej na zrušení leteckého dne LZIB 2013 sere. A tak se pak objevil prostor pro zbytečné vášně. A myslím, že ve skutečnosti jde, jak jinak, o známou "gorilu."
A jak to vidím já, v Čechách je tento problém přijímán mnohem vlažněji, než na Slovensku. Takových kauz kolem sebe máme tolik, že už je berem jako chleba. Navíc - u nás bylo každému celkem fuk, že Vodochody jako konkurenci Ruzyně šéfuje slovenská firma (Penta) - u nás ta nacionání struna není nadřazena tomu, co je to za člověka (firmu). Jestli je slušný, proč ne Slovák nebo Zimbabwec. No a když je to hajzl, tak je to hajzl - a zas je jedno, jestli je to Čech, Maďar, Polák... (měli jsme Slováka i za ministra dopravy - já ho neřadím do některé předchozí škatulky, to si musí každý sám - bylo to srandovní, ale většině Čechů to bylo fuk, co má v občance a rodném listu). Jen kampaň naěšeho současného prtezidenta vyvolala temné nacionalistické duchy, aspoň je jasné, co je ten člověk zač (bez ohledu na to, že zblbl "větší" půlku národa).
Takže tak. Povzdech se netýkal "zrušení leteckého dne" - myslím, že povzdech byl především nad tím, jak nyní konají (nebo nekonají) slovenské státní úřady, jak jdou (nebo nejdou) na ruku soukromým bohatým firmám a chudým organizátorům leteckého dne, jak čtyřletá práce vyletěla komínem poté, co do funkce ředitele LZIB nastoupil jeden, který první dokázal říct rovnou asertivní "ne", místo, aby jako ti ostatní, sliboval, kličkoval - a pak "jen nedodržel" svá daná slova.
Je to blbá zkušenost, no, ale co s tím, že jo...
Béke, burárum! |
|