| | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 12:27 | |
| | Nemam moc skusenosti s vrtulnikmi, preto potrebujem radu da sa spojazdnit autopilot u toho modelu? Pocas letu musim korigovat smer, pretoze ma trochu otaca do pravej strany je to asi normalne,ale neda sa to vyriesit nejakym trimrom? Dakujem... |
| |
|
| | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 12:55 | |
| | Pokud si dobre pamatuju tak Nemeti EC autopilota vubec nema. Snad kdyz jsem ho zkousel zapinat tak mi akorat krouzil zatacku, ale jinak nic.
Ale uz s tim nelitam, tak se urcite najde nekdo povolanejsi. |
| |
|
| | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 13:08 | |
| | není potřeba, ono zcela postačí, když Sander trochu více pohledá sám na tomto foru a tu odpověď si tu najde. Nedavno se tu o tom diskutovalo znova. |
| |
|
| | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 13:25 | |
| | Docital som sa len, ze existuje nejaky stabilizator letu,ale nic konkretneho k tej ec na fsx. |
| |
|
| | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 13:43 | |
| | no však, to přece stačí. Sám si napsal, že letíš vrtulníkem, o letadle není žádná zmínka. Je přece jasné, že s vrtulníkem budeš muset kvedlat, že to nejni letadlo, kterému zapneš autopilota udáš mu směr a on tam doletí, zatím co ty se u toho stihneš najíst, vykouřit cígo nebo jiné aktivity, které pravidelně děláš, když to mastíš v hladině s dopravákem. Prostě s vrtulníkem je tak trochu jiné lítání a je k tomu potřeba nastavit i jiný přístup a určitým věcem se nedivit. |
| |
|
| | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 14:49 | |
| | Jasne ze je to ine lietanie, len som myslel, ze nejaky autopilot tam je ved su tam aj prepinace autopilota... |
| |
|
| | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 15:00 | |
| | Hodne vrtulniku ma i v realu AP. Nevim zda i EC-135 ale principielne nevidim problem proc by nemoh tazatel pouzivat autopilota kdyz lita vrtasem.
Tady treba panel A109, nad pravym displejem s motorovymi daty vidis panel ovladani autopilota, a uplne dolu je pak videt cast panelu s popisem "helipilot" |
| |
|
| | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 15:08 | |
| | | |
|
| | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 15:15 | |
| | samozřejmě že by mohl, pokud to zrovna addon podporuje, mě jen nejde na rozum, proč si chce někdo brát "mixer" když u něj hodlá zapínat AP. Ve vrtulníku bych ho nikdy nezapnul, ikdyby tam pokaždé fungoval, pro mě by ten let potom postrádal větší smysl, proč právě letět vrtulníkem. |
| |
|
| | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 15:20 | |
| | No treba proto, abych se moh kochat a nemusel se bat ze pohnu o pul milimetru rukou a vrtulnik padne do nevybratelne polohy.... |
| |
|
| | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 15:21 | |
| | ty víš jak to myslím, to už prostě nejni ono |
| |
|
| | | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 17:07 | |
| | Jak se to vezme, když jsem třeba letěl touru po ropných plošinách u Floridy, tak tam letíš 150 majlí rovně cestovní rychlostí, abys na konci přistál na malé plošince, další den zase... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 17:20 | |
| | tak jasný, to už je podle typu větráku. Takovou dálku bych pravděpodobně neletěl ECčkem. Na to už bych si vzal pořádnej kalibr. |
| |
|
| | | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 17:21 | |
| | Já jo. Zítra si stáhneme FS parašutistu nebo rogalo a narveme tam gauge s autopilotem |
| |
|
| | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 8. 3. 2013 / 21:35 | |
| | Ono někdy stačí čuchnout s vrtulníkem do IMC |
| |
|
| | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 9. 3. 2013 / 00:43 | |
| | Ale to samo o sobě není důvodem zapínat A/P, ne ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 9. 3. 2013 / 08:57 | |
| | Jednopilotne tak jako relativne jo-o |
| |
|
| | | | | | | | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 9. 3. 2013 / 08:09 | |
| | Zkus DCSkovou Ka-50 s AP a bez AP a hned budeš vědět že je to skvělá věc. Bez AP je to super věc na machrování a akrobačku, s AP je to nástroj zkázy - máš volný ruce na ovládání optiky a zbraňovejch systémů, soustředíš se na bojovej úkol a ne na to abyses náhodou nezmastil Předpokládám že hodně podobný to bude i u záchranářů a podobně - ti určitě featury typu autohover taky oceněj - ikdyž to samozřejmě musej umět i bez toho. |
| |
|
| | | nemeth design ec 135, ap, trim.. 7. 3. 2013 / 16:26 | |
| | | |
|
|