| | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 08:26 | |
| | | |
|
| | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 12:10 | |
| | To se zas někdo potřeboval zviditelnit... Jak znám zmiňovaný národ na našich palubách, už měl lahvičku vína v sobě... |
| |
|
| | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 12:32 | |
| | | |
|
| | | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 12:39 | |
| | Hahaha, svatá pravda. Problém u dveří UL3 na a380 zvniká kvuli novému systému tlakování kabiny, který Airbus vymyslel. Tyhle dveře se otevírají pro catering a jako každé na tomhle stroji mají kolem rámu speciální tlakovací gumu. Při zavírání, a to zvláště na starších strojích, se stává, že část té gumy zůstane trčet ven. To může způsobit nepříjemný syčivý zvuk, který se stává na každém, cca 5 letu toho stroje.
|
| |
|
| | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 14:42 | |
| | Problémy s nafukovacím těsněním mají Frantíci, co pamatuju. A že u nouzáku dokáže být pěkná kosa znám z vlastní zkušenosti taky (pokud třeba nefunuje taková banalita jako je ohřev podlahy). Ale pokud jim unikal vzduch ven, tak věřím, že min. okolí dveří to mohlo slušně ochladit. |
| |
|
| | | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 14:50 | |
| | Mají s tím problémy všichni. Thaici u nás už opravovaly dvakrát
Navíc, zima je standardní vybavení všech Airbusů. Specialita byl tzv. "Velký mrazák" A300 a " Malý mrazák" a310.
Nedošlo ani k pomalé dekompresi, tzn. nic nikde neuniklo. Na dveřích všech Airbusů je panel, kterým se kontroluje tlakování kabiny, navíc u a380 je to jištěno ještě pár věcmi, které nastanou v kabině a slouží jako varovný systém pro posádku. Ty nelze resetovat do otevření vstupních dveří. Nehledě o ACARAS, které by to automaticky vyslalo na centrálu a to jak v Dubaji tak v Toulouse. |
| |
|
| | | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 13:16 | |
| | Vzniklou díru ucpala posádka dekami, polštáři a lepící páskou! Já hned věděl, že "Duct Tape" vyřeší vše, včetně toho, že se s ní spraví A380 za letu Počas škvíry v letadle stihla taktéž posádka vychladit šampaňské v ručníku ven za kabiny, čímž ušetřila palubní energii v ledničce a vlastně ušetřila náklady
|
| |
|
| | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 16:42 | |
| | Pche, prý duct tape! TU-154 B-2 se dá dokonce zašívat zvenku za letu! |
| |
|
| | | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 08:57 | |
| | Na todle by měl zákon!
Jako je Godwinův zákon (http://cs.wikipedia.org/wiki/Godwinův_zákon) na argumentaci Hitlerem, platný obecně na fórech, tak speciálně na leteckých by měl být zákon na argumentaci „Posádkou v ohrožení“
Nicméně je jasné, že ani Bruce Willis nedokáže to, co hrdinný sovětský člověk! |
| |
|
| | | | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 10:55 | |
| | No, bylo by dobré iniciovat zákon proti odkazům na Wiki, kde nic není...
|
| |
|
| | | | | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 12:42 | |
| | Noooo .. potřebuješ asistenci zákona na odstranění jedné závorky? |
| |
|
| | | | | | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 13:58 | |
| | No jasně! Krom zákona proti odkazům na wiki, kde nic není, taky zákon proti neodděleným závorkám na konci odkazu někam, kde možná něco je !! A aspoň ústavní, dvoutřetinovej!
|
| |
|
| | | Počas letu sa otvorili dvere... 17. 2. 2013 / 23:55 | |
| | Nejak teda nechapu co se tam stalo - to jako pokracovali dal v letu s dekompresovanym erem v 8Km vysce? |
| |
|
| | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 00:03 | |
| | Houby. Novinky zas delaj z hovna vybornou pomazanku...
podivej se na avherald. |
| |
|
| | | | | Počas letu sa otvorili dvere... 18. 2. 2013 / 06:32 | |
| | No počkej - zase Novinkám neubližuj, už jsou v polovině cesty.... Mazat se to dá |
| |
|
|