Trochu se do toho zavrtam, doufam, ze to nebude nekdo brat jako nekriticky obdiv PMDG
Hezčí textury cockpitu (jeví se mi reálnější a popisky čitelné) PMDG je více takové namalované
a popisky knoflíků téměř nelze přečíst (alespoň na mém 4:3 monitoru).
Jestli jde o 2D kokpit, tak je to rozhodne tim jak kdosi psal, ze NGXko je delane na widescreena vetsi rozliseni, popravde pouzivat nekoho 4:3 jsem nevidel uz strasne dlouho takze to chapu, ale chapu i to, ze ti to vadi. Jde-li o 3D tak je to bug, resp. chyba v nastaveni - jedno z toho. Nemas nahodou v performance manageru nastaveny textury nizkeho rozliseni? Treba to tohle dela, ale taky to na to upozornujou v nekterem manualu.
Pohodlnější ovládání 2D cockpitu-promyšlenější panely (např central pedestal, kde je vidět i ENG display, což je dobré při spouštění)
Pravda 2D kokpit je u PMDG uz spis jako doplnek. Treba u JS41 uz nebyl vubec, u 777 by snad meli byt jen vyskakovaci okna na nektere veci jako zvetsene obrazovky, MCDU a pod.
ergonomičtější systém klikání (u PMDG někdy až zbytečně krkolomné)
Nemam problem, naopak se mi libi jak se meni mysi ikonka, treba mezi bilou a sedivou
za jedny peníze modely 600-900, včetně BBJ (u PMDG je to příplatková výbava)
To je fakt. Zas PMDG treba nechce X stovek za SDKckovou verzi (kdyz si nekdo stavi home cockpit). Navic to je na vkusu kazdeho soudruha co chce a nechce, treba ja verzi ER kupovat urcite nebudu, BBJ jen mozna...
ovládání lze na joy namapovat přes FSUIPC (některé prvky mi u PMDG nefungují tak jak chci)
Odpoved: LINDA! Fakt to funguje paradne
funkční klávesnice IRS (nebo s ní u PMDG neumím)?
Mne to funguje... tak nevim.
plnění paliva defaultně ve FS
Tohle ale PMDG dela proto, aby obesli omezeni FSky, ktera neumi udelat treba zmenu teziste paliva v zavislosti na mnozstvi, nadrz v defaultni FSce je jenom hmotni bod na pevnem miste v prostoru.
Navic treba mne vyhovuje, ze nemusim lozit do menu
nepatrně se funkcemi liší i FMC (ale nedokážu posoudit, který více odpovídá realit
V tomhle musim dat iFly plusovej bod, protoze maj RTA. PMDG tohle doda az v SP po vydani 777, v realu je to doplnkova vybava. iFly ma pak jeste MAINT stranky, ale ty nepovazuju za dulezite, piloti na ne normalne nevstupujou.
Manualy u PMDG jsou z realne 737. To myslim vypovida dost i o tom, kam se PMDG tu 737 snazi dotahnout, a taky se z toho da hodne naucit
|
|