FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
HELENA Jeden příspěvek | Celý strom
HELENA   16. 2. 2013 / 22:05
Koprik
...slinici nehodnotím, na to jsou jiní experti)
Co se týče letadla. E55 Outback sice ještě nějakou šanci má,ale:
1) Vyrábět se má někde hodně na východ od nás a tam se přes dříve nádherná letadla vyráběná ve velkých počtech poslední dobou nějak nedaří vyrobit a hlavně prodat nějakou povedenou a spúolehlivou mašinu.
Ke skepsi me vedou potíže SU100 Superjet, nevalné úspěchy An 140 a konečně i TU 204.Takže zatím nejsem velký optimista, že se to ve velké zemi podaří hladce a brzy dovést do úspěšného konce.
2) Jak moc je to vlastně české letadlo a co z toho případně bude mít český letecký průmysl, toť další otázka.
3) Z mnoha diskusí o E55 jsem nejen já nepochopil, kdo jsou ti praví vysnění koncoví uživatelé a proč by si to letadlo vlastně měli houfně objednávat???
4) Vzhledem k všeobecné současné bídě v letectví je otázka, jestli na to výrobce bude mít peníze a pokud ano, zda budou mít i platící zákazníci.Oligarchové mají peněz dost, ale ti létají Gulfy...

PS: další potíže Suchoje:
16.02.2013 16:45 | Problémy Aeroflotu s provozem nových SSJ-100
Ruský federální úřad pro leteckou dopravu minulý týden dočasně odebral osvědčení o letové způsobilosti 4 z 10 dodaných letadel Sukhoi Superjet 100 (SSJ-100) letecké společnosti Aeroflot. Zástupce výrobce tuto skutečnost potvrdil, jednalo se o první 4 kusy, které byly dodány na přelomu let 2011 a 2012. Tři stroje už byly mezitím znovu uvedeny do provozu, důvodem pro uzemnění byly problémy s podvozky a ovládáním vysouvání slotů a klapek na křídle. Výrobce údajně našel příčínu těchto problému a podnikl kroky vedoucí k nápravě. Podle jiných zdrojů se ale jedná o větší problém a z 10 dodaných letadel v současně době Aeroflot nasazuje pouze 3, zbytek je z různých důvodů na zemi. Dle dostupných dat bylo denní využití SSJ-100 v minulém roce u Aeroflotu poměrně nízké, cca 3,9 hodin denně. Aeroflot objednal celkem 30 těchto letadel, jako jeden z prvních zákazníků na ně získal cca 38% slevu oproti ceníkové ceně, která je cca 31 mil. USD.

 
Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ