| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 19:50 | |
| | | |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 20:22 | |
| | | |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 21:15 | |
| | | |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 21:59 | |
| | | |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 22:03 | |
| | páni, ten chlap rozhodne nebol na svojom prvom sóle na tom lietadielku. Ten chlap to mal pevne v rokách a vedel čo si môže a nemôže dovoliť. |
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 22:10 | |
| | Kdyby to věděl tak to dělat nebude,todle ull není na to stavěné,může být rád že žije,chtěl bych vidět ty křídla a vzpěry po přistání. |
| |
|
| | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 8. 2. 2013 / 22:36 | |
| | Díky podobným byly takový problémy s Blaníkama |
| |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 12:21 | |
| | Nejsem si jist, zda to není prostříhaný se záběry s modelem daného typu - nějak mi nesedí ta příčná obratnost (na křidélka). Sice to není Sluka (kterou létám a tudíž znám), takže to může mít trochu jiné vlastnosti - ale Sluka ani zdaleka není tak živá na křidélka. Výkrut za 2 nebo 3 sekundy bych s ní (kdybych byl tak blbej, že bych to zkoušel) neudělal ani omylem. Za 3 sekundy tak akorát přejde z náklonu 30° na jednu stranu do náklonu na druhou stranu. Takže mi ta obratnost trochu nesedí - pochybuju, že by jiné éro této koncepce byla najednou tak výrazně obratnější.
PetrS |
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 16:36 | |
| | Ty výkruty jsou autorotační (=kopané), takže ta větší rychlost rotace je normální.
Ale jestli je to normální jako celek, to si netroufám posoudit :-/ |
| |
|
| | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 17:49 | |
| | ...já se furt divím, že se tyhle videa ještě furt rozebírají.... nikdo pořádně neví co je to za eroplán, nikdo pořádně neví, kdo a při jaké příležitosti to pilotí, kolik hodin nácviku za sebou má nebo nemá, kdo a proč to točil atd.... Ale všichni vědí, že je to průser....
Sorry, Radimmme, že to navazuju na tebe, ale tak vyšlo
|
| |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 18:46 | |
| | Si nemyslej, že to je průser, spíš že to je dobře sestříhaný fejk - asi jako ten akrobat, co přistál rovnou do lajny na stojánku s jednou půlkou křídla fuč...
|
| |
|
| | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 19:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 20:15 | |
| | Nojo, říká tam, že to má obálku obratů +6/-3 g ...
ale s tímhle - to bych se fakt bál .... |
| |
|
| | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 20:52 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 20:33 | |
| | Ku*va to jsem netušil, že jsou ti jenkýjové takoví nebojsové.....)) |
| |
|
| | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 20:59 | |
| | Jasně že jsou. Když jsem viděl Knight Ridera (toho novýho) tak je tam scéna s KITTem s bombou v kufru a hlavními hrdiny v C130 Herkules. Piloti jsou neohrožený jenkýjové - jeden s nasazenými Raybany (v noci) F/O má drsnej účes a cígo (jasně že značky Marlboro nebo Lucky strike ) za uchem. Nakonec se ukáže jako srab a vyskočí padákem když chtějí vystoupat do nějaký šílený vejšky aby mohli z KITTa vyhodit tu bombu s nějakým radioaktivním bordelem. Že ji schazujou nad městem je jen drobný detail.
Ta scéna je naprosto nezapomenutelná! |
| |
|
| | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 21:45 | |
| | Asi raději nechtěl vidět do čeho letí |
| |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 23:05 | |
| | Do pekla
KITT:"V této výšce hrozí narušení intergrity letadla"
Já se ani nedivim že Yankee vyskočil |
| |
|
| | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 10:37 | |
| | No bacha s těma jenkýjema
V prosinci 1966 vyšel ve firemním časopise TWA článek o ČSA, na jehož konci se tvrdí, že podle National Geographics jsou čechoslováci "Yankees of Europe" |
| |
|
| | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 11:15 | |
| | yankees of the europe .. to je takový překladatelský oříšek, že? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:17 | |
| | Tu104 a Tu124 nemohl lítat každej vořežprut
yankees of the europe... hm to je opravdu překladatelský oříšek |
| |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 13:42 | |
| | Yankees of Europe... když už |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 17:03 | |
| | Podle mne je to něco ve smyslu "Kolik třešní tolik višní" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 20:29 | |
| | | |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 23:00 | |
| | Přesně tak jak píše kuma, tahle část diskuze byla na téma "je to fejk nebo není to fejk"? Což si nedovolím posoudit, jen říkám, že ta rychlejší rotace je u kopáčů normální a účinnost křidélek s tím nemá tolik co do činění. |
| |
|
| | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 23:11 | |
| | ...takže to půjde i se Slukou? |
| |
|
| | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 10. 2. 2013 / 23:42 | |
| | Neptej se Radimmma a zkus to! |
| |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 10:53 | |
| | Tohle video je z roku 1987, kdy na letišti King George v Surrey v Kanadě (pozor, ne v UK) tohle předvedl šéfpilot display letky "Northern lights". Letadlo je Beaver RX35, vybaveno Rotaxem s 35HP a předělanou výškovkou oproti starším typům. Letadélko je navrženo na akrobacii a přezkoušeno profesionálními designery Larry Croome a Dennis Martin, kteří dnes působí jako poradci v projektu Virgin Space 1
Zalétl to profesionální pilot-kaskadér (opravdový pilot kaskadér...).
|
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 11:00 | |
| | Opravdový, opravdový....
Měl stříbrné Cééé? Neměl že?
Tak vidíš... |
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:12 | |
| | Díky za doplňující info |
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:21 | |
| | No já nevím, 35hp mi na ten raketovej start přijde dost málo, ale každopádně ten první přemet je dle mého skromného a velmi laického názoru dílem profesionálního sebevraha, vzhledem k tomu, jak ho musel urvat, aby to dole srovnal nad krtkama a jak byl dle mého názoru stranově nestabilní. Nezám kritický úhel toho křídla, ale 90 to asi nebude.
No nic, jdu zkontrolovat suché zipy a až bude hezky, tak to zkusíme |
| |
|
| | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:36 | |
| | tak dej vědět kdy, půjčím si od Fatky krompáč a vykopu ti nějakou díru předem, to abych ti zmírnil přistaní a nebylo to tak tvrdě. Přeci jen je ještě zima a zem je zmrzlá. |
| |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 13:00 | |
| | Hlavně už to pak bude stačit jen zahrnout ... a nebudou se muset zajišťovat takový ty nesmysly kolem.... |
| |
|
| | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:48 | |
| | Já to mám od člověka, který dělá léta Aero Expo, Heli Expo a vůbec všechny tato expa. Kdysi v Londýně jsem se s ním hrozivě ožral na lobby a od té doby jsme kamarádi Teď zařizuji naší exhibici v Hradci na Heli Expo, tak mi to nedalo a to video jsem mu ukázal a on mi k tomu dal tyhle informace, protože tam tehdy byl a dokonce zná toho, kdo to zalétnul.
Nedokáži se vyjádřit k tomu, zda to snese a nebo ne, fakt jsem nidky nedělal na žádném ULL takovéhoto typu, ale co mi Patrick teď řekl, tak prý jediné omezení co to má na akro, tak je akrobatický pád, mohl by se tomu utrhnout ocas. Shodou okolností má stejné omezení v příručce i Bellanca Decathlon
Jestli je to sebevrah a magor, kterému se to povedlo a nebo opravdu profi zalétnutý display, nevím Rozhodně bych to s naší Slukou nezkoušel ani omylem, poslední co by pilot viděl bude tlesknutí křidélek nad hlavou dle mého |
| |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 12:55 | |
| | To je super, vypadá to jako Sluka, tak proč by to Sluka nedala, že? I když má stěží těch 30kV. Někde jsem na internetu viděl manuál pro akrobacii na ULL, tak to nastuduju a vyzkoušíme. Budu to ale radši zkoušet nízko nad zemí, vysoko bych se bál a je tam zima. |
| |
|
| | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 13:46 | |
| | Bože, 30 kilovoltů !!
To když si pustíš do pedálů a kniplu, tak ty přemety uděláš rovnou tři, než zuhelnatíš !!!
|
| |
|
| | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 14:14 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 14:52 | |
| | To je pro Vás pane doktore |
| |
|
| | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 16:56 | |
| | To sis ňák splet, ne?
Tohle se říká, když ti doktor při vyšetření z konečníku vytáhne růži !
|
| |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 17:10 | |
| | Nee to je z Cimrmana když starej Papoušek zahučí ze schodů do sklepa tak přijde ze sklepa doktor a povídá....to je pro Vás pane faráři......a baloo ještě není ve sklepě,ale už se tam chystá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 17:28 | |
| | Chudák naše malá Slučinka, až se to dozví ON.... To bude mazec... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 17:47 | |
| | Kklid, už o tom ví, už o nás napsal poplašný článek...
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:07 | |
| | To ten pravej )) Ten seriál článků "jak akrobatit v ULL" už nejspíš asi pro jsitotu smazal, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:12 | |
| | ee - píše naopak, že když je někdo kaskadér - profesionál tak může, ale pérákistický plebs by o tom radši ani neměl psát a natož diskutovat...
Dokonce mu stílo za to omilostnit Jana Brskovského - cit: "Co říká Brskovský na Máchu? A´t je Brsk jaký chce, akrobacii s ULL ve Strakonicích a na Točné hodnotil vždy naprosto správně: ” Ten pilot to létal na reálných letadlech Z142 a Z50 a uměl to, nerval za to, ten pilot rozuměl konstrukcím letadel, protože měl letecké vzdělání a věděl, co si může dovolit.. ” Kolik lidí letecká vzdělání a zároveň bohaté akrobatické zkušenosti skutečně má? Je jich málo, v republice je můžete snadno spočítat ne prstech jedné ruky. "
-------------
Takže asi tak, kdo byl jednou vocas, vocasem zůstane.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:17 | |
| | Ale o mě na začátku píše, že jsem inteligentní.....to je od něj milé |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:18 | |
| | V tom případě se sám sobě podívej do tváře, nepřipadáš si podezřelý ??!!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:21 | |
| | Hmmm.. no nevím, jestli je čím se chlubit |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:34 | |
| | Čtu mezi řádky-napsal: nějakej chytrák dal na flightsim video se slukou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 19:52 | |
| | však nám jsou tvoje smajlíky jasné, už si hřeješ místečko ve věrchušce leteckého průmyslu, nový prezident, nový ministr letectví (jedině skutečný odborník, že) - no a už máš bod k dobru... Jen aspoň nezapomeň, odkud jsi vyšel, jóóó???
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 21:07 | |
| | Jasně neboj!!! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 21:20 | |
| | Nezapomněl jsi na papeže? To místo se teď uvolňuje |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 21:44 | |
| | To jsem zkoušel,ale už to má zabukovaný nějakej šéfredaktor webového plátku....pozdě:-/ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 18:04 | |
| | Řekni na ÚCL "Sluka" a první co se dozvíš, kdo s ní létal vyšší pilotáž I se zajímavým komentářem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 11. 2. 2013 / 22:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT 12. 2. 2013 / 09:21 | |
| | | |
|
| | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 11. 2. 2013 / 22:49 | |
| | Hoši celý to vláklno je děsně dlouhý, na to nemám čas ani nervy.Nicméně pokud by někdo z Benešovské stíhací slučí líhně od Tondeho chystal na předvedení prvků vyšší pilotáže, tak ať to sem pověsí.Mám to do BeNe kousek, takl bych se na to přijel z bezpečné vzdálenosti podívat)) |
| |
|
| | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 11. 2. 2013 / 23:18 | |
| | já jen doufám,že estli to Balooo fakt prubne tak aspoň nad nějakou dostatečně velkou a hlubší vodní plochou ať má v případě nouze nějakou šanci..... |
| |
|
| | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 11. 2. 2013 / 23:39 | |
| | vodní plochou? no ... jak si pomůže oproti betonu/trávě? |
| |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 00:02 | |
| | Pravda od určítý rychlosti je ten náraz stejnej jak na vodu tak na beton ale se slukou a pokud nebude tak vysoko............ |
| |
|
| | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 08:23 | |
| | Skočils někdy pro porovnání šipku do vody a na beton? |
| |
|
| | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 08:54 | |
| | ...pokud bys dosáhl rychlosti 180 km za hodinu a víc tak rozdíl nepoznáš Ale sluka tolik nedá, to je pravda... |
| |
|
| | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 09:03 | |
| | No, da, nedá... Pokud se baloovi někde ve 4000 feetech v důsledku akrobatické cinnosti utrhne... Ehm ...rozpáře... křídlo, tak se rychlost dopadu na zemský povrch nejspíš maximalkou sluky tak úplně řídit nebude |
| |
|
| | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 09:16 | |
| | Sluka nepadá........Sluka vlaje |
| |
|
| | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 09:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 09:56 | |
| | Chudák létadlo. Všichni se mu smějou. Přitom je to jediný ultralight, se kterým jsem v životě letěl, který měl dobré (rozuměj správné) letové vlastnosti... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 11:14 | |
| | Neboj Radime,dělám si z něj legraci abych si dodal odvahy.......již mám také slíbeno zažít ten nepopsatelný zážitek vlající huby |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 18:45 | |
| | Sluka je prdlajs....frajeří lítají na glajtru))) přiznám, že na tu překližkovou sedačku a bez přístrojů koule nemám....co an to Pips??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 20:34 | |
| | Slukaři chtěli, ale nepustili je bez GLD |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 23:15 | |
| | ..tak to je divný, páč glajtr stejně neklouže, ale padá))) |
| |
|
| | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 09:58 | |
| | A cože ta Sluka teda je za konstrukci?
Létající prase, sekačka na trávu křížená s mixérem nebo Asgardská loď?
Vážně nevím... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 10:00 | |
| | Sluka je poháněná nekonečnou nepravděpodobností (že bude létat)... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 10:06 | |
| | Nekonečná nepravděpodobnost = konečná pravděpodobnost (po vykrácení)
A to je přeci cíl všech konstrukcí, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 10:42 | |
| | Sluka bylo první letadlo v mý kariéře kde jsem šel rovnou na sólo bez vývozu A když jsem si vzpomněl jak chodili rovnou na sóla na Su-7, tak chovám k pilotům sedmiček bezmeznou úctu a obdiv... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 11:06 | |
| | Moje taky, po udělání papírů první jednosic. A zajímavé to začalo být obzvlášť když mi po 10 min. zakoktal motor (bordel v nádrži ucpal přívod paliva) a šel jsem do brambor - škoda na zdraví=0, škoda na letounu=0, poškozeno 12 sazenic. (v té době nálet 10h - doteď děkuji Honzovi Lukešovi, že se mnou tak dřel nouzáky a podotýkám, že to nebyla ledasjaká Sluka... ale Šotovka (modří vědí) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 12:23 | |
| | No přiznám se, že před letci, kteří šli z MiG-15 rovnou na sólo na MiG-19, Su-7, hluboce smekám.
To Sluka, nebo Z-50 je proti tomu pro holky (teď dostanu za uši za genderovou nevyváženost...!) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 16:16 | |
| | a na jak male hodnote konci ta konecnost? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 20:10 | |
| | Infinitezimálně se blížící nule. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 10:44 | |
| | Potvrdils, že sluka je "konečně letadlo, které má vysokou pravděpdobnost, že poletí"
Sluka jsou především dva fenomeny:
1) skutečně jednoduchý, dobrý, hodný a spolehlivý tralalajt, který si toho nechá hodně líbit, i když by se s ním samozřejmě nemělo dělat to, co se nemá.
2) neutuchající a stále vděčné téma pro dloubání do Balooa a benešováků |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Výzva pro SLUKAŘE OT - Výzva 12. 2. 2013 / 10:51 | |
| | Myslím, že definice je přesná. A Sluka to ví, a shovívavě se na ty naše kydy usmívá |
| |
|
|