FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-159 výsledky vyšetřování Jeden příspěvek | Celý strom
L-159 výsledky vyšetřování   7. 2. 2013 / 14:23
tonde   
...tady trošku pozor, pánové... Neznám detaily tohoto konkrétního případu a už vůbec bych ho nerozebíral, ale obecně ke katapultáži (a už jsem to tu psal kdysi):
- to, že má sedačka parametry 0 - 0 je jedna věc a nulová výška katapultáže se týká buď na zemi nebo v horizontálním letu
- pokud je mašina ve střemhlavém letu a klesá třeba 100 metrů za sekundu a sedačka se při katapultáži vystřelí například o 40 metrů nad úroveň letadla, tak si při katapultáži ve 100 metrech spočítej vektory a zjištíš, že ti až 60 metrů výšky chybí - dle úhlu toho střemhlavého letu....
Takže - opět jen principielně - pokud v klesání nemáš výšku třeba 300 metrů, tak nemáš šanci katapultáž přežít... Sedačka má totiž úvodní vektor pohybu shodný s vektorem pohybu letadla a proti němu jde vektor pohybu sedačky, který je v tomto případě menší, než je vertikální rychlost letadla, takže se sice vystřelíš, ale furt klesáš - ale když si to nakreslíte, tak pochopíte.
Proto má každá mašina limity na katapultáž, například MiG-23 nezvyklá poloha 3.000 metrů, vývrtka 4.000 metrů atd. V tom jsou zohledněny všechny možné nepříznivé podmínky, včetně neznámé vertikální rychlosti...
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ