|  |  | Problem s gMaxem 28. 2. 2005 / 22:54 | |
|  | Mam jeden vetsi problemek s gMaxem. Vytvoril sem nejaky objekt, placnul na nej textury... Pak ho chci podle tutorialu FS2004_SDK exportovat do Flightsim Scenery Object (*.MDL) ale kdyz to chci udelat, tak gMax napise tohle:
Nevite kde je delam chybu? Nebo jestli je jeste potreba neco nastavit v gMaxu? Diky za pomoc. |
|
| |
|
 |  |  | Re: Problem s gMaxem 28. 2. 2005 / 23:10 | |
|  | Nejprve se ujisti, že máš správně nainstalovanej gamepack, že tam máš MakeMDL apod.
Pokud máš vše ok, tak to může být podivný problém, se kterým jsem se setkal tak 3 týdny zpět. Způsobuje to nějaký "vadný" objekt ve scéně. Vylučovací metodou můžeš zjistit, který objekt to způsobuje.
Až ten objekt najdeš, tak dej Edit Mesh, odzač všechny polygony a stále v rámci tohoto jednoho objektu je zkopíruj. Původní polygony pak smaž a nové polygony posuň na místo těch původních. Snad jsem to napsal pochopitelně Jednoduše staré polygony musíš nahradit jejich novou kopií.
A teď zkus exportovat.
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Problem s gMaxem 1. 3. 2005 / 22:48 | |
|  | Já mám podobnou zkušenost. Občas to způsobují objekty, které jsem převedl na Editable Mesh a potom ručně tahal vertexy. Nebo to dělají některé objekty, které jsem nepřevedl před exportem na Editable Mesh. A co mi přijde podivné, ale je to tak. Když v gMaxu vybereš, že chceš udělat nový objekt a dáš kužel, tak to při exportu taky vyhodí tuhle chybu.
Zkus tedy vše převést na editable mesh, pokud to nepomůže budeš muset vyhledat ten vadnej objekt a ten udělat znova, jináč nevim. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Problem s gMaxem 2. 3. 2005 / 07:50 | |
|  | Díky za rady, uz to chodí, sem ten objekt udělal znovu. Ale mam zase jinej problemek z bglcomp. Už mám XML ale ted nevim jak z toho udelat BGL. V SDK tam pisou neco pres prikazovy radek, ale to mi nejde. Taky sem zkousel XML pretahnout na bglcomp, taky nic. Nemusim mit jeste stazenej nejakej programek? Dík za pomoc |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem 2. 3. 2005 / 08:04 | |
|  | |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem 2. 3. 2005 / 14:25 | |
|  | Jo to mam, ale proste nevim jak udelat z XML BGL. BTW muzu mit souradnice napr: N50 09.04.1999 a E14 30.48.6005 ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem 3. 3. 2005 / 14:09 | |
|  | Trochu neskoro som si to vsimol. Ale tie suradnice maju vizerat asi napr. takto: lat="N48 16.8179" lon="E17 15.5387"
Vsimni si obrazok predvhadzajucom prispevku |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Problem s gMaxem 2. 3. 2005 / 10:48 | |
|  | Nevím jestli je to přesně tato chyba, ale mně pomohlo v případě že se mi chyba při exportu objeví přidat jeden řádek do konfiguráku makemdl. Nepamatuji si to přesně a musel bych se podívat, ale mám tušení, že je to crash=0. Pokud je zájem, podívám se. Většinou to dělají hodně malé objekty. |
| |
|
|