FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Boeing 737-800 Jeden příspěvek | Celý strom
Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 13:30
Patresk0
Zdravim vas,

neviete niekto o nejak kvalitnom videu kde by som mohol vidiet vsetky realne procedury pri take off, landing atd...

Snazim sa lietat co najrealnejsie s pmdg 737-800 ale stale mam pochybnosti ci robim vsetko tak ako sa to robi aj v realu...

 

Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 14:07
PB   
http://www.youtube.com/watch?v=VOekgtRnNJM tady přímo od reál pilota
 1x  

Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 16:00
Pavel B.
Sice to není osmistovka, ale...

http://www.youtube.com/watch?v=vEaVaXJsykY
 1x  

Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 16:21
Fabo™   
Realni piloti se neuci procedury z koukani na video... no, asi tolik.Radeji si precti FCTM.
 

Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 16:46
Patresk0
Fabo vazne? To by ma vobec nenapadlo, ale ja realny pilot niesom, mna len zaujimaju realne procedury, ktore si rychlejsie zapamatas ked ich uvidis ako ked to budem citat ...
 

Boeing 737-800   22. 1. 2013 / 17:05
Lapak
Pokud jsi ochotnej za to pár kaček nechat, tak nic lepšího, než www.flyaoamedia.com asi neseženeš...
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 13:05
Patresk0
Pozeral som to video od realneho pilota a je to celkom fajn,

ale neviem ako dosiahnem na svojej PMDG 737-800, aby po takeoffe prestalo lietadlo akcelerovat ako jemu natom videu, lietadlo zacne akcelerovat az ked nasledne stukne VNAV...

Je mozne ze ma nastavene v FMC speed restriciton na nejaku inu hodnotu ako je default 240/FL100?
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 14:18
Algy   
Ano, speed restriciton si můžeš nastavit kolik potřebuješ, nebo taky žádný.
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 14:50
Lapak
Pokud potřebuješ řešit nějakou "nestandardní" situaci, jako třeba nějaké takové tréningové kolečko, tak je daleko lepší přepnout se do LV CH, V/S nebo ALT HOLD podle potřeby a rychlost si řídit sám. Snažit se naprogramovat VNAV, aby letěl tvýma rychlostma, ti zbytečně zabere daleko víc času a nedává to moc smysl.
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 14:58
Algy   
Ale technicky to je možné, pokud využiješ možnosti, které FMC nabízí.
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 16:40
Patresk0
Mna by skor zaujimalo ci sa neda do FMC skor naprogramovat speed restriction na flaps, pretoze nestihnem ani poriadne vzlietnut a uz musim rychlo stahovat klapky nakolko rychlost akcereluje az po tych 250/FL100
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 18:00
Fabo™   
Uz tusis proc jsem ti rikal, ze nemas koukat na videa ale do manualu?

Vyska stahovani vykonu a akcelerace se nastavuje na druhe strance TO PERF mimochodem...
 

Boeing 737-800   31. 1. 2013 / 13:21
Patresk0
Fabo o tej stranke viem, mam to nastavene na 800 a reduciton na 3000, vyskusam co vravi ludek stym uhlom stupania, lebo vatsinou som stupal vzdy pri 10°
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 20:14
Luděk Ch.
Stačí trochu logiky Letadlo akceleruje proto, že výkon motorů je vyšší, než odpovídá tvému úhlu stoupání. Takže jednoduše zvedni čumák tak vysoko, aby rychlost držela až do akcelerační výšky na Vr + 20. Ostatně stačí se dívat na PFD, kde se ti zobrazuje kříž flight directoru a ten ti ukazuje, jak moc máš stoupat. Když jde nahoru, stoupáš pomalu, když jde dolů, stoupáš rychle.
 

Boeing 737-800   27. 1. 2013 / 20:20
Lejzy
Z logiky otazky je celkem pravdepodobne, ze ma VNAV.
 

Boeing 737-800   31. 1. 2013 / 13:56
AJS
...ale neletí podle něj, respektive podle báry FD. 10 stupňů podélného sklonu je málo po odlepení i na tězkou mašinu za horkěho letního dne.

Jinak jak tu zaznělo, že speed restriction si může dát člověk kolik chce, to není zcela pravda, tedy pokud se výškových limitů týče. Lze sice libovolný, ale jen jeden. Z tohoto důvodu jde třeba dobře naprogramovat do VNAV NADP 1 (protihlukový postup), ale už ne pořádně NADP 2 (má dvě akceleračni výšky, 800AAL na Vzf, 3000ft na climb speed, která je ale omezená na 250/100, a pak ECON nad FL100). To je třeba důvod, proč se na letištích, kde se NADP 2 používá (kupř. v Kanadě) dává VNAV až v 3000ft AAL, ačkoliv technicky už na většině 737NG může být už od země.

Větší počet speed limitů lze zadat jen k jednotlivým bodům na LEGS PAGE, ale to je pro daný účel téměř nepoužitelné
 1x  

Boeing 737-800   15. 6. 2013 / 00:23
Rastislav11
Zdravím. Hľadám už asi dve hodiny úplne banálnu vec a to default B737-800 do FSX. Do googla som zadal "default 737-800 fsx package" a rôzne iné kombinácie tejto frázy a nič, resp. len rôzne textury, všelijaké Upgrade-y VC a pod. Ale čistú default zložku som nenašiel. Vedel by niekto pomôcť? ďakujem.
 

Boeing 737-800   15. 6. 2013 / 02:05
Mike2811
Asi mi není úplně jasné, co chceš. To jako chceš fakt to default letadlo ? Co jsi provedl s tím ve složce v FSX ? A proč by ho měl někdo uploadovat, když je součástí instalace a tedy ho každý má na tom DVDčku a v instalaci ?
 

Boeing 737-800   15. 6. 2013 / 08:30
Luděk Ch.
Defaultní letadlo je to, co tam je už po instalaci, to nemusíš hledat A proč by mělo být někde na netu, když je součástí instalačky?
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ