| | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 15:15 | |
| | -nejaka stranka s informaciami kolko B787 v sucasnosti lieta na pravidelnych linkach ?
- nejake stranky o specifikach elektr.systemov B787 ?
google ma nejak nepocuva , alebo sa ho blbo pytam
dik za tipy |
| |
|
| | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 15:18 | |
| | k prvnímu bodu .. špatně hledáš google a "b787 deliveries" |
| |
|
| | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 15:58 | |
| | jasne, ale zaujima ma hlavne kolko ich v skutocnosti uz kazdodenne lieta na linkach , vcetne imatrikulacie jednotlivych kusov, skusim este hladat |
| |
|
| | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 16:03 | |
| | tak bych řekl, že ten poměr dodanych a lietajucich bude blízký 1čce... tohle není bycykl, a kazda aerolinka se snazi ero dostat do luftu co nejdřív, co ho má.
jinak registrační čísla (a znovu i dodaná letadla ) dostaneš i z airfleets.com (nebo jak se to menuje). |
| |
|
| | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 16:10 | |
| |
airfleets poznam aj viem ze tam najdem co hladam, ale musel by som jednotlivo po aerolinkach a potom klikat jednotlivo po lietadlach , ja som myslel ci niekdo nenajde nejaky zoznam kde by to bolo shrnute an block
tak uz sa tym nezabyvaj a venuj sa nejakej smysluplnej praci
kazdopadne dik za snahu !
|
| |
|
| | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 16:21 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 9. 1. 2013 / 16:33 | |
| | si hrozný, zastreliť ťa!
|
| |
|
| | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 15:48 | |
| | tak JAL uzemnil 787 prave kvoli tej elektrike ktora je tam taka nejaka podivna, ((
zaujimalo by ma jak to v Beoingu vlastne testuju, ked sa im to zacina hroutit az teraz za plneho provozu , to chcu testovat to ero, resp.vychytavat muchy, este aj s pasazierni ?!?!?!?
dnes sa uz skor vsetko na trh dodava nedodelane, len aby sme predbehli konkurenciu a boli stale napred
vyrobky su potom polovicate a vydrzia par mesiacov alebo rokov niekedy ani to nie...
do p*dele, dufal som, ze aspon v letectve to je ine...
|
| |
|
| | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 15:55 | |
| | Modeláři dobře vedí co udělá lithiový akumulátor pokud nedodržíte napětí a o pár desetin voltu ho přebijete.... To je pak uděl ránu i malá accu do modelu a oheň. To není jako Pb akumulátor co si dá leccos líbit... Soudruzi v americe něak nezvládli nabíječku zejména její regulaci... |
| |
|
| | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:02 | |
| | v testovacím provozu nikdy nenasimuluješ všechny důsledky provozního zatížení .... a vždy se nějaká moucha i muška objeví ... není to nic mimořádného. |
| |
|
| | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:03 | |
| | Průser, jak se zdá, může být v množství lithiových baterek, jichž 787 ve své elektroinstalaci má, a které jsou pro létání potencionální průser. Už dostaly na zem několik cargo letadel -
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20060208-0 (v tomhle reportu to nepíšou, ale vezli Li-Ion baterie do laptopů a vznítily se, naštěstí až na finále)
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20110728-0
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20100903-0
Co jsem se dočetl, tak doposavadní příčíny dýmu či požáru 787 se přičítají právě jim. Myslim, že každý RC modelář mǎ pár historek, co se jemu nebo někomu z kamarádů s "Lionkama" už přihodilo, kámošovi to vybuchlo v autě při dobíjení
|
| |
|
| | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:13 | |
| | presne tak ako pišeš, osobne ako modelar mam zažitok skoro horrrorovy, nabijal som doma Lionku 1200, skratovala nafukla sa a vybuchla, bola to dobra supa, ale co bolo najhorsie , rozprsklo sa to okolo, a ten ohen nesiel uhasit !!!!!
nastastie na zemi bola dlazba a tak do odniesol iba stol , ale ta odolnost toho ohna ma sokovala !!
potom som to schvalne skusal na zahrade, nechal som druhu vybuchnut nad kyblom s vodou kam potom spadla ,a espe pekne dlho to v nom bublalo a sla z neho para jak zo sopky, hruza ...mam z toho aj niekde fotky, ale nechce sa mi hladat...
dost dobre nechapem, jak mozu dat do dopravneho lietadla taketo baterky...!?!?
ved presne ako pises, kazdy obycajny amater modelar vie ake su nebezpecne...
alebo plati ze li-onky nie su o nic viac "vybusne? nez ine typy ???
|
| |
|
| | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:16 | |
| | Pokud by to bylo dobře udělané tak množství průser nebude ale průser může být i změna tlaku, která nastává během letu.. |
| |
|
| | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:21 | |
| | Lionky jsou hodně háklivé na doržení max. Napětí na článek. Pokud nabíjíte více článků v seriově bez balanceru tak si dříve nebo později koledujete o průser... S dobrou nabíječkou s balancerem jste v pohodě. Vše chce svoje. Nicdčka a nimh můžete nabjet přes žárovku jak to má hromada nabíječek z čny a baterka vám nebouchne |
| |
|
| | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:22 | |
| | probohazivyho a to si soudruzi z NDR (pardon z boeingu) dopredu nezistia ci sa li-onka nejak divne nechova alebo nedajboze nevybychuje pri zmenach tlaku ,skor nez ju vmontuju do lietadla ? kde to sme ?!? |
| |
|
| | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:25 | |
| | Tak testy určitě dělali a ani neříkám, že problém je stoprocentně od baterek, ale mluví se o tom.
Ono upřímně - když si vezmu, kolik Lionek v různé elektronice, aj-tentononcech a foťácích máme na palubě při každém letu, tak mi není nejlíp, a osobně v tom vidím větší potenciální průser než v nějakém zaplém mobilu... |
| |
|
| | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:27 | |
| | Ne Celou dobu čekali, až jim to poradíme na peráku |
| |
|
| | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:30 | |
| | len jestli sem chodi niekto od nich a cita to tu,
nemam im to radsej poslat pre istotu emailom ? |
| |
|
| | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:47 | |
| | Jasně, pošleme jim za celý Pérák dopis, že jsme přišli na to, proč jim to čmoudí, že tam maj radši dávat plochý baterky od Baterie Slaný |
| |
|
| | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 16:51 | |
| | vzhladom k tomu za mam uz kupene letenky na B787, tak som vsemi deseti za tuto vymenu a to co najskor |
| |
|
| | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 19:11 | |
| | Pripomina mi to ten vtip jak americanum se vzdy utrhne za testovaciho letu kridlo. Je tam jeden cech co zameta hangary a ten tem konstrukterum rika ja vam poradim... Oni jen mavnou rukou a predelaji to po svem. Kdyz ztrati pate letadlo a pilota a nevedi kudy kam tak jdou za nim a zeptaji se ho. On rika je to snadne ve te vrtacku a maly vrtak a tam kde se to lame udelejte vedle sebe diry jak to jde. Neveri ale poslechnou. Po zaletu je vse OK - kridlo na svem miste .
Jdou za nim a on "rika je to OK co?" Ptaji se jak to vedel. On rika my v Ceskoslovensku mame takovy toaletni papir "Harmasan" a ten se take vzdycky utrhne jinde nez ma perforaci.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 19:38 | |
| | Už máš dost let na to, aby jsi věděl, že tenhle vtip se vždycky říkal o rusech |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 16. 1. 2013 / 21:36 | |
| | Říká to správně náčelníku, nám to říkal přesně takhle soudruh Semerák před lety ve škole, tak to musí být pravda |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 07:38 | |
| | Kromě toho to těžko mohli být Rusové, když Harmasan je název podle "Harmanecke papierne", dnešní "SHP Harmanec", člen "SHP Group", kde SHP jest "Slovak Hygienic Paper".
Takže Československo ano, Slovensko ano, Rusové* ne.
Čímž ovšem netvrdím, že se této firmě ten toaletní papír trhal či trhá jinde než má
* Leda bychom na to po vzoru pana Cibulky vzali "siderické informační kyvadlo" a nepochypuji,
že odhalíme i tam vazby na KGB
http://www.youtube.com/watch?v=6f4897y9qRM
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 07:59 | |
| | Ten člověk zraje jako víno
Bavil jsem se s ním na konci listopadu 89 v Brně a je zajímavé, že byť to byla doba euforická, už tehdy jsem tvrdil že to je debil. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 08:02 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 08:26 | |
| | Ano, je tak urputný, že se úplně míjí s efektem.
Má v sobě cosi démonického, cosi máchovského !!!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 09:39 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 22. 1. 2013 / 19:38 | |
| | To je poměrně vtipný video. Našel jsem si, kdo je pod číslem 17911 s krycím jménem ALŽBĚTA, jak se na to ptal jeden pán - a pobavil jsem se. Takový případ, kdy někdo poukazoval na jiné, že byli agenty StB, a přitom měli máslo na hlavě, jsme tu už jednou měli, ne? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 08:24 | |
| | To je vtip už z první republiky. Žádný Rusáci, žádnej Harmasan...
Když už se o takovéhle blbosti handrkujem, tak původní verze, pokud mi archiv slouží:
Cestuje muž v letadle a kouká, jak každou chvíli vstane pilot a jde se podívat okénkem na křídlo. Když jde už potřetí, cestující se ho zeptá, na co to kouká. Až po chvíli se dá pilot přemluvit a přizná, že se u tohohle letadla často trhá křídlo a tak kouká, jestli už není něco vidět. Na to cestující: To máte jednoduché, udělejte tady řadu malých dírek, takovou perforaci, no, a křídlo bude držet dobře. Pilot si pomyslí, že se cestující zbláznil, ale po přistání to nahlásí. Tak si cestujícího pozvou do kanceláře a ptrají se, jak to myslel. No, odvětí cestující, já pracuju v papírnách. Vyrábíme taky toaletní papír a každej u nás ví, že "kde je perforace, tam se neutrhne!" |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 09:04 | |
| | Verze s amikama mi prijde lepsi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 09:07 | |
| | No, to asi záleží na výchově
Ten originál byl opravdu originál a když už, tak ten s rusama (jak je řečeno kousek vedle - všichni jsou ruští špióni ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 09:28 | |
| | Ono je k tomu taky tak trochu potřeba si ten toaletní papír představit.
Kdo dneska vybírá ze třívrstvejch, čtyřvrstvejch, s pejskem nebo labuťkama, s vůní heřmánku (btw: chtěl bych si představit ten parfém, kterej by měl sílu přebít přirozenost procesů, ke kterým je tento produkt určen, che!) - kdo si dnes dokáže vzpomenout a představit si toaletní papír v době, kdy byl tenhle vtip populární? Kdo jo ještě pamatuje?
Neforemný smotek jednovstvého relativně tenkého balicího papíru (ale sakra tlustého na toaleťák), z jedné strany halandrován do hladka, z druhé strany drsnější (asi tak gr. 600-800 smirkového papíru). Řídká trojúhelníčkovitá perforace - absolutně trhuvzdorná. Skládaný papír (kdo jej ještě pamatuje?) měl poloviční gramáž, tedy byl tenčí, lehčí, přítulnější. Trhací papír - to ale byl ztělesněnej brutál !
Tak o tomhle je (byl) ten vtip... jakýpak amíci... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 09:47 | |
| | Líp bych to nenapsal |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 11:35 | |
| | neforemny smotek je jeste pohoda, ale ten skladanej, pololesklej - to byla sila! ten pritulnejsi rozhodne nebyl |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 11:35 | |
| | Ten pamatuju .. hnus velebnosti |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 13:07 | |
| | Ale jo. To se dalo zjistit i na hřebenu, zatímco skládanej se bežně používal na "hraní na hřeben" (dneska si každej folkař rovnou koupí "kazoo" a na hřeben kašle), ten ze zámotku na to byl moc tvrdej a hrát se na něj nedalo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 14:00 | |
| | cece, u hajzlpapiru mam tak nejak jine priority nez hrat s nim a hreben |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 22. 1. 2013 / 20:14 | |
| | Jo tenhle
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 13:13 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 16:51 | |
| | Jsou věci, po kterých se nám z minula stýská, třeba IL-18 nebo autobus ŠM-11, a jsou věci, které v tichosti odpluly do naprostého zapomnění... aby nám je pak šílenci na internetu strčili znovu pod nos, což znovu vyvolá všechny ty odporné pocity.... NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ proboha NÉÉÉÉÉÉÉÉÉ |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 19:30 | |
| | A,koukám, že sis vzpomněl na dobu, kdy ses vážně netěšil na záchod |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 28. 1. 2013 / 16:33 | |
| | Tak u tohodle by zaváhal i Chuck Norris! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 12:02 | |
| | Pamatuju, že jsme doma používali nařezaný noviny, táta říkal , že nejlepší je Rudý právo, z toho byl největší užitek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 13:05 | |
| | Jen morální a ideologický.
Jinak - RP bylo tištěno na nejkvalitnějším papíře, tedy nejtužším, nejklíženějším atd - k danému účelu tedy zcela nevhodném. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 13:45 | |
| | Však se taky musel nejprve zmuchlat, aby čárky a háčky neškrábaly. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 22. 1. 2013 / 22:18 | |
| | Já tenhle "hajzlák" pamatuju, dobře se na něj psalo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 08:36 | |
| | No, protože píšu (celý roky) plnicím perem, tak zrovna na toaleťák to moc nešlo, hned se to rozpíjelo
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 10:49 | |
| | Inkoust zřejmě taky nestál za moc. Čím píšeš ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 11:11 | |
| | Posledních 42 let skoro výlučně originál Parker 45 a originál Quink. Takže kvalita... není mnoho lepšího |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 12:41 | |
| | Ještě řekni, že stejným kusem. Než právě Quink se mi více osvědčil Diamine, ale na soc. toaleťáku jsem ho opravdu nezkoušel... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 14:46 | |
| | Ano, dnes to už není ten první, ale ten první mi vydržel přes 30 let (dost intenzivního psaní). A když ho vyndám z krabičky - tak pořád perfektně píše. Jen už na něm nedrží čepička jako zamlada, proto jsem jej schoval do šuplíku (a koupil si další pětačtyřicítku). |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 18:22 | |
| | Koukám "Majku" že s dochtorem Kumou nejsme sami. To mě velice těší
Já teď na střední škole píši s Parker Sonnet, plním do konvertoru Diaminem (líp klouže po papíře) a Urbanem. Na půjčování mám roller Parker Vector Premium.
U Sonnetu jsem naneštěstí ohnul hrot když slítlo na zem hrotem vpřed musím koupit nový za 900kč.
Píšu do jednoho sešitu (ovocnářství) který je hrozně měkký. A je to jak psát na toaleťák . Inkoust se propijí na druhou stranu stránky. Hrůza... zainvestoval jsem proto do dalších sešitů a mám už jenom pevnými deskami a dobrým papírem. Na dvou sešitech jsou dokonce Freece Tricolori |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 21:20 | |
| | Ne ne, jsem v tom taky...
Jsme na tom stejně, Sonnet '08 S/S CT, mám ho už několik let, ale čerstvě po výměně hrotu, učil jsem se na něm znovu psát plničkou, takže to ten hrot trochu odnesl... A taky jsem ho několikrát neuhlídal a někdo si ho půjčil...
S papírem jsem nikdy problém neměl, asi je to tím, že píšu drobně a s úzkým hrotem, takže toho inkoustu do papíru nejde tolik... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 21:41 | |
| | Sááfra a já mám rovněž SS CT.
Vidíš a mě vyhovuje u Sonnetu hrot M. Píše silněji a já mám někdy rozmáchlé písmo. U Parker Urban mám pro změnu hrot F. To se hodí když naopak potřebuji psát někam kde je málo místa např. Notýsek.
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 22:41 | |
| | No já měl předtím EF, po čtyřech letech, kdy zvolna přešel k M, jsem přesedlal na F a jsem spokojen... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 23. 1. 2013 / 23:34 | |
| | Tak každému vyhovuje něco jiného Nejlepší je kombinace F a M. S jedním perem si nevystačíš. Je to jak s fajfkama. Taky ti jedna nestačí a chceš další
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 00:07 | |
| | To mi povídej... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 06:23 | |
| | To máte výhodu praváků.Já jsem měl už od druhé třídy povolenou čínu, protože co jsem napsal inkoustem levou rukou, to jsem si po sobě zase nenávratně rozmazal... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 10:20 | |
| | počkej, já měl za to, že dodneška jsi šikula a ty seš zatím levák? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 10:31 | |
| | Mezi leváky je mnoho významných osobností ze všech sfér života. Například geniální fyzik Albert Einstein, velcí malíři, jako byli Leonardo da Vinci, Michelangelo, Rafael nebo Pablo Picasso, státník Winston Churchill, J. F. Kennedy, Napoleon nebo Julius Caesar.
Leváci byli nebo jsou i Paul McCartney, Ringo Starr, Jimi Hendrix, David Bowie, Julia Robertsová, Nicole Kidman, Celine Dion, Annie Lennox, Bill Gates, Henry Ford, Bruce Willis nebo Charlie Chaplin. K českým známým tvářím, které berou tužku do levé ruky, patří třeba Jiřina Bohdalová, Jiřina Jirásková, Tatiana Wilhelmová, Monika Selešová, Jiří Krampol, Martin Stropnický nebo Eliška Balzerová.
Najdou se mezi nimi i tak rozporuplné osobnosti jako Adolf Hitler, Pol Pot nebo Fidel Castro.
Tak a teď mluv ty Julku... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 10:40 | |
| | já myslel ale jiný význam slova "levák". To co jsi tu pracně vypsal(chápej překopíroval) už dávno vím. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 10:56 | |
| | Jojo chápu to...Ale ještě jednu velkou výhodu máme! Na ženský lezeme většinou z druhé strany, než obyčejní praváci a pro ně je to tak nový vzrůšo. Mluvím z vlastní zkušenosti, bohužel ale o dvacet a více let zpátky, když jsem byl hezkej, svobodnej a měl jsem ještě ofinu...Doufám že si to nepřečte Jiřinka, bo by mně přizabila... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:07 | |
| | Bohdalová?
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:37 | |
| | ne, ta moje! |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:41 | |
| | z druhy strany - to jako dozadu? no to nevim, vetsina zenskejch se na to vzrusene moc netvari |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:44 | |
| | Nepochopil... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:05 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:35 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:40 | |
| | No, jakože Zemana nemusím, tak tady použiji jím nedávno ventilovaný citát, že novinářům lze věřit (a to pouze někdy) maximálně datum vydání v záhlaví novin |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:46 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 19:16 | |
| | Takový výčet géniů, a ten nejzásadnější ti tam chybí. Ty nevíš, že třeba Algy píše taky levou? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 19:41 | |
| | No a co potom my, pravoleváci, co píšeme oběma rukama úplně stejně (blbě)? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 20:12 | |
| | Tak v této skupině jsem i já. V první třídě jsem byl soudružkou učitelkou přeučován na praváka...trošku se jí to povedlo, psal jsem pravou ale zase jsem začal blbnout v gramatice, slovosledu, atd. Takže jsem byl zpátky přeučován na leváka, no docela to byla pakárna...Ovšem do života mi to dalo jedno velké plus! Umím při práci využívat celkem nastejno obě ruce. Je mi celkem jedno, kterou rukou držím kladívko při zatloukání hřebíků a při dalších řemeslných akrobaciích využívám k plné spokojenosti obě ruce tak nějak nastejno. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 20:29 | |
| | Hehe, to jsi úplně přesně popsal i mě, taky jsem začal jako levák a snažili se mě přeonačit. Nakonec z toho vznikl takový "hybrid", co příbor drží jako pravák, hokejku čepelí vpravo, flintu do levého ramene a na levé oko a španělku všude po čundrech musim tahat svoji, bo mám struny obráceně |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 20:47 | |
| | Vítej v klubu pokusných králíků ve školství 70. let minulého století...Příbor,hokejku a flintu mám jako ty, akorát na kytaru hraju normálně, ale zato lžičku držím v levé, zatímco zmiňovaný příbor držím normálně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 20:56 | |
| | krása... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 28. 1. 2013 / 15:39 | |
| | Jen detail.. Selešová je bývalá srbská tenistka, ne česká.. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 24. 1. 2013 / 11:16 | |
| | Znáš Murphyho zákony ? |
| |
|
| | | | | | | | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 22. 1. 2013 / 22:11 | |
| | Kdepak baterie slaný, varty to chce, vartyyyy... |
| |
|
| | | | | B787 Dreamliner s novymi bateriami 26. 3. 2013 / 16:25 | |
| | | |
|
| | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich 17. 1. 2013 / 00:52 | |
| | | |
|
| | | | Počet B787 Dreamliner aktualne dodanych a lietajucich - docasny zakaz 17. 1. 2013 / 08:04 | |
| | | |
|
| | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 22. 1. 2013 / 19:04 | |
| | | |
|
| | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 22. 1. 2013 / 19:09 | |
| | tenhle jsem jako elektrikář hodně ocenil DDD |
| |
|
| | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 22. 1. 2013 / 19:12 | |
| | | |
|
| | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 22. 1. 2013 / 19:24 | |
| | | |
|
| | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 15:27 | |
| | Teď čtu reflex kde píší o Dreamlineru a píšou tu že používá elektřinu k pohonu motorů (přirovnávají to k hybridu) . To je ně jaký divný to spíš pomocné pohony např místo hydrauliky ne? Když tak mne opravte. |
| |
|
| | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 15:37 | |
| | Ty to nevíš? ono to tam nefunguje tak, jako v klasickém proudovém motoru, ale letecké palivo se spaluje "bokem", roztáčí hřídel s alternátorem, ten generuje elektrický proud, a tím se pak pohání "ventilátor" v motoru .... |
| |
|
| | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 16:19 | |
| | Jo, bokem ve dvanáctiválci z Liazky. |
| |
|
| | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 16:41 | |
| | Motory LIAZ jsou šestiválcové. |
| |
|
| | | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 20:49 | |
| | Jojo, trapně jsem se spletl, 12 maj litrů. |
| |
|
| | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 19:37 | |
| | Tak proudové motory přeci vždycky byly na proud, ne? Na to přeci přišel Izer už před dvaceti lety. |
| |
|
| | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 28. 1. 2013 / 20:44 | |
| | mě řekl kolega že prý jedou na proudovej vzduch (nabitý pozitivní energii,zřejmě) |
| |
|
| | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 30. 1. 2013 / 00:13 | |
| | A je to proud střídavý, střídavý, prostě elektrický proud .... |
| |
|
| | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 30. 1. 2013 / 00:17 | |
| | a ještě jsem se dočetl v jiným časákáku kde psali o letectví že s UL můžu až do 300 m ... to se i už ale stejně točí hlava s tý vejšky... |
| |
|
| | | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 30. 1. 2013 / 13:55 | |
| | v některých zemích je to nejspíš opravdu bráno za opravdu velkou vejšku, neb tam omezení na 300m pro tralala mají |
| |
|
| | | | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 31. 1. 2013 / 10:31 | |
| | byl to článek o českém letectví ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | B787 Dreamliner - jeden na úterý 31. 1. 2013 / 10:46 | |
| | ...ale pouze s kyslíkem nebo přetlakovou kabinou |
| |
|
|