FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 13. 3. 2025 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Problem s gMaxem Jeden příspěvek | Celý strom
Problem s gMaxem   28. 2. 2005 / 22:54
Filip   
Mam jeden vetsi problemek s gMaxem. Vytvoril sem nejaky objekt, placnul na nej textury... Pak ho chci podle tutorialu FS2004_SDK exportovat do Flightsim Scenery Object (*.MDL) ale kdyz to chci udelat, tak gMax napise tohle:
Nevite kde je delam chybu? Nebo jestli je jeste potreba neco nastavit v gMaxu? Diky za pomoc.
img_forumn/r45781_1.jpg (500x182)
 

Re: Problem s gMaxem   28. 2. 2005 / 23:10
anatolij   
Nejprve se ujisti, že máš správně nainstalovanej gamepack, že tam máš MakeMDL apod.

Pokud máš vše ok, tak to může být podivný problém, se kterým jsem se setkal tak 3 týdny zpět. Způsobuje to nějaký "vadný" objekt ve scéně. Vylučovací metodou můžeš zjistit, který objekt to způsobuje.
Až ten objekt najdeš, tak dej Edit Mesh, odzač všechny polygony a stále v rámci tohoto jednoho objektu je zkopíruj. Původní polygony pak smaž a nové polygony posuň na místo těch původních. Snad jsem to napsal pochopitelně Jednoduše staré polygony musíš nahradit jejich novou kopií.
A teď zkus exportovat.
 

Re: Re: Problem s gMaxem   1. 3. 2005 / 22:48
Flogger   
Já mám podobnou zkušenost. Občas to způsobují objekty, které jsem převedl na Editable Mesh a potom ručně tahal vertexy. Nebo to dělají některé objekty, které jsem nepřevedl před exportem na Editable Mesh. A co mi přijde podivné, ale je to tak. Když v gMaxu vybereš, že chceš udělat nový objekt a dáš kužel, tak to při exportu taky vyhodí tuhle chybu.
Zkus tedy vše převést na editable mesh, pokud to nepomůže budeš muset vyhledat ten vadnej objekt a ten udělat znova, jináč nevim.
 

Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 07:50
Filip   
Díky za rady, uz to chodí, sem ten objekt udělal znovu. Ale mam zase jinej problemek z bglcomp. Už mám XML ale ted nevim jak z toho udelat BGL. V SDK tam pisou neco pres prikazovy radek, ale to mi nejde. Taky sem zkousel XML pretahnout na bglcomp, taky nic. Nemusim mit jeste stazenej nejakej programek? Dík za pomoc
 

Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 08:04
brendon (SVK832)   
Musis mat tieto subori:
fs2004_sdk_gmax_setup.exe
fs2004_sdk_bglcomp2_setup.exe

Potom by ti to malo fungovat.
Dam ti dobru radu a skus naprv vytvorit kvader a tem exportovat do FS2004.
xml otvor nejakom poznamkovom bloku a tam uprav suradnice vid obrazok ako to mam ja:


Pozri sa este na toto: http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=43700&lan=0&gr=0&style=2
img_forumn/r45862_1.jpg (500x242)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 14:25
Filip   
Jo to mam, ale proste nevim jak udelat z XML BGL. BTW muzu mit souradnice napr: N50 09.04.1999 a E14 30.48.6005 ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Problem s gMaxem   3. 3. 2005 / 14:09
brendon (SVK832)   
Trochu neskoro som si to vsimol. Ale tie suradnice maju vizerat asi napr. takto: lat="N48 16.8179" lon="E17 15.5387"
Vsimni si obrazok predvhadzajucom prispevku
 

Re: Re: Re: Problem s gMaxem   2. 3. 2005 / 10:48
Kolbiš (OK-KOL)
Nevím jestli je to přesně tato chyba, ale mně pomohlo v případě že se mi chyba při exportu objeví přidat jeden řádek do konfiguráku makemdl. Nepamatuji si to přesně a musel bych se podívat, ale mám tušení, že je to crash=0. Pokud je zájem, podívám se. Většinou to dělají hodně malé objekty.
 

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ