|  |  | Letové hladiny 28. 2. 2005 / 14:16 | |
|  | Jaké výškové rozestupy přidělují ATC letadlům letícím po stejném úseku trati? Mě se poštěstilo potkat souputníka při letu z Prahy do Kieva (UKBB), přidal se ke mě někde nad Polskem - ani bych si ho nevšiml, ale TCAS mě na něj upozornil a pak už jsem ho jen sledoval na radaru. Letěl se mnou celou cestu až do Kieva, kde jsme oba přistáli. Já - FL370, on - FL330. Stávají se podobné věci i v reálu? |
|
| |
|
 |  |  | Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 14:22 | |
|  | samozrejme rozestup hladin v jednom smeru je 2000ft takze jedne muze byt v FL350, dalsi v 370 ... mrkni na http://www.airliners.net, je tam spousta fotek z podobnych "setkani" ... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 15:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 15:36 | |
|  | Tak to je fakt nádhera... |
| |
|
 |  |  | Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 19:18 | |
|  | To se divím, že jste přistáli stejně. ono v nižší hladině jsou letadla pomalejší, teď to myslím v porovnání s B738.
Jen taková perlička z reálu z jednoho "souboje" dvou osmistovek které letěly stejnou trať, ale v jiných hladinách, tak ta co odstartovala jako druhá a letěla v nižší hladině tak byla v Praze dřív než ta, co startovala jako první a měla vyší hladinu. Jo, být nejvýš neznamená být nejrychlejší. ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 19:28 | |
|  | V teto souvislosti, je ve FS 2004 mozne trefit JetStream? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 21:20 | |
|  | Je, pri FSkovem pocasi je potreba zaskrtnout "download winds aloft", pri online se normalne dopocitavaji, leckdy se chytne i 50-100 kts a to je pak fofr. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Letové hladiny 28. 2. 2005 / 19:37 | |
|  | Až taková perlička to není,on i rozdíl větru udělá své...
před několika lety jsme my a vy byli v TOE (DTTZ),vaše mašina odlétala před námi,my měli nižší hladinu a někde v oblasti Itálie jsme se předlítávali a v Praze jsme byli asi o 10 minut dříve...a to jenom kvůli rozdílu větru v našich hladinách |
| |
|
|