|  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 00:26 | |
|  | Ahoj,
hodně by mě zajímalo co byly ty 4 nebo 5 letadel, které za sebou kroužily nad Prahou?? Předpokládám, že se nejednalo o holding na LKPR ale úplně něco jiného, vypadalo to skvěle. Díky moc.
|
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 01:37 | |
|  | Co treba vyhlidkove lety? |
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 01:37 | |
|  | Z Václaváku visual contact, hezké  |
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 10:47 | |
|  | Nejsem si jistej ,ale podle mě to byly 5x vrtulníky asi PČR ,ty letěly v řadě za sebou a udělaly tři oblety města.Odletěly na Ruzyni.A pak to byla L200 Morava (možná pan Kovář) pravděpodobně fotolet . |
| |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 12:30 | |
|  | PČR má 5 vrtulníků ? odkdy ? |
| |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 13:32 | |
|  | možná budeš překvapen ale má jich dokonce víc než 5. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:12 | |
|  | .. noo ale v hangu.
Teda nepočítám ty pro LZS, asi registrované na PCR. Nemyslím ani těch 9 devět vrtulníků Mi-2, ty jsou asi jen v tom hangu.
Sem k nám lítá jen jeden, OK-BYF.
OK-BYD loni hapal. OK- BYA a BYE nevim zda jsou v provozu, myslím že jen jeden z nich.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:15 | |
|  | ale ty ses divil tomu, že PCR má tolik, nebyla řeč o tom, kolik je jich v provozu nebo nejni.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:19 | |
|  | aha, tak promiňte, asi jsem to špatně napsal.
Myslel jsem samozžejmě ty (2) co jsou v provozu.
Ty co ležej ve skladu na náhradní díly ne. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:19 | |
|  | V loni na jaře jsem byl v hangu na Ruzini a vůbec mě nenapadlo koukat na imatrulace jen jsem "čuměl" jak tam jeden opravujou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:21 | |
|  | Ruzyn s měkkým "i" blbe, jdi od toho...   |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 14:34 | |
|  | No to je dobrej vstup do nového roku , škoda , že tu neexistuje možnost editovat příspěvky. Snad tady nebude podobná hrubka , ale musím napsat , že po sobě to nečtu a pak to takhle dopadne. Otázka , ale dále zní zdali bych na tu hrubku přišel . Děti se učej psát tiskacím a mohli by taky udělat obojetný Y nebo I .......
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:02 | |
|  | tak podle mě to nebyl ani Bell a ani ECčko. Mělo to křídla aspoň jeden z nich mohl by to někdo jistě potvrdit o co šlo. Bylo to nádherný vypadalo to působivě jak šli za sebou. IFR takhle blízko zasebou jsem ještě neviděl...
Pokud by někdo měl k dispozici fotky s těchto letů tak sem by se určitě hodily. 
díky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 17:25 | |
|  | jee sem málem zapoměl na Radima OK-BYB |
| |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:13 | |
|  | Nebyly to vrtulníky PČR, tedy jestli Cessna C172 není taky vrtulník PČR  |
| |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 18:34 | |
|  | Tak jo ,byly to letadla ,v tom hluku ohňostrojů bylo ho..no slyšet a směr odletu na Ruzyni mě zavedl na špatnou stopu |
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:05 | |
|  | byla to letadla. ale vic nereknu kazdopadne se to klukum povedlo  |
| |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:42 | |
|  | Taky jsem si říkal, proč tajnosti ...
a pořiď si facebook  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:59 | |
|  | Já nevim, já si Facebook pořizovat nebudu, ono je to kolem 100 milirad dolarů, to si za ty prachy radši pořídím Spitfire a ještě mi zbyde |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 16:17 | |
|  | Můžeš jedou začít přemejšlet jako normální člověk a ne jako majitel krakovací stanice?! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 16:59 | |
|  | Ano Kachno, polepším se, od zítřka budu na golf jezdit pouze Bentleyem a Rolls-Royce budu používat pouze k cestám na plovárnu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 17:04 | |
|  | Co takhle to spojit radeji do jednoho? Bentley s motorem Rolls-Royce? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 17:08 | |
|  | A s tímto jezdí tvůj komorník? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 19:54 | |
|  | Ne, ja preferuju In Deutschland Hergestellt. |
| |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:55 | |
|  | No konečně. díky teď už si můžu jít konečně trochu zdřímnout. 
Díky |
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:35 | |
|  | Viděno z Holešovic, dobíhajíc domů  |
| |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 15:36 | |
|  | Btw, nastopro jedna Morava. Budila mě každý ráno nad barákem, ten zvuk už poznám  |
| |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 16:20 | |
|  | Nerad ti kazim radost z audio rekognoskace..
Ale byla to 4x C172 a 1x P28R.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 17:19 | |
|  | Sakra, byl sem dostatečně při smyslech, abych poznal Moravu Tak letěla separátně, co já vím  |
| |
|
 |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 1. 1. 2013 / 22:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 2. 1. 2013 / 10:18 | |
|  | Ještě mě napadá jedna otázka. Jaká výška musela být těch C172 aby bylo možné nad Prahu vůbec vstoupit? Vzhledem k tomu, že nad Prahu jednomotorové letouny nesmějí alespoň do určité výšky předpokládám.
Děkuji. |
| |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 2. 1. 2013 / 11:08 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | 1 .1. 2013 4x nebo 5x let nad Prahou minutu po půlnoci. 2. 1. 2013 / 11:13 | |
|  | Ta oblast, ve které single engine éra nesmí nad Prahu, zas tak velká není - cca 3,5km polomeru od zizkova... a mam pocit, ze byli od tohoto prostoru celkem s prehledem daleko (ale ze země se to odhaduje dost blbe, kde byli ...) |
| |
|
|