| | | IFR certifikace vintage letadel 27. 12. 2012 / 22:33 | |
| | Nevíte, jestli např. v Evropě existuje nějaké vintage (starý) propliner, který by byl certifikovaný jako IFR? Nebo pokud chci létat ARAIG např. s Constellation Breitlingu, nebo DC-3 KLM, tak jedině VFR? |
| |
|
| | | IFR certifikace vintage letadel 27. 12. 2012 / 22:36 | |
| | AFAIK ta DC3 (PHPBA) má IFR certifikaci, protože má v sobě novou avioniku, to sem viděl osobně |
| |
|
| | | IFR certifikace vintage letadel 27. 12. 2012 / 22:57 | |
| | No pokud je mi známo, tak IFR můžou létat jen ty letadla, která mají standardní Osvědčení Letové Způsobilosti. Pokud ho mají a jsou pro IFR schválená, tak mohou. DC-3 standardní OLZ ještě mít můžou, a Constellation je ve hvězdách... přinejmenším když ho Breitling přivezl a provozoval na registraci FAA, tak standardní OLZ měl a tudíž IFR byl alespoň teoreticky možný. Nyní je na švýcarských značkách (HB-RSC) a je v kategorii Antique, tak se obávám, že už je jen VFR... |
| |
|
|