| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | FS9 "from scratch" + scenery addons 27. 2. 2005 / 10:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak jsem se dostal do faze, kdy budu na cerstvy komp opet instalovat FS a strasne se tesim. To asi proto, ze mam DVD plne postahovanych addonu, v ruznych verzich a ruzne (ne)kompatibilnich.
Nebudu mluvit o stovkach letadel a AI (z toho uz jsem se vylecil) - moje otazka zni, jestli je mozne, upravit/vyuzit napr. VFR project: http://vfr.meinlschmidt.org/ tak, aby se vse instalovalo jako jeden balik, pripadne do jedne Addon Scenery.
Jde mi o to, ze postupne vytvarim adresare pro jednotlive cells, jednotliva letiste a jenom CZ mi da na pekny kus prace jedno po druhym.
Je nejakym zpusobem mozne tyto data slucovat, pripadne je rozdelit do nekolika skupin, ale misto instalace dalsich je proste kopirovat do uz existujicich?
Priklad:
Addon Scenery:
srtm_cz
cells_cz
airports_cz
objectsvfr_cz
V podstate by slo o to, udelat VFR projekt jako jeden balik. Idealne, kdyby se dal i jako balik stahnout a potom publikovat opravne/update patche, po nejake dobe zase vytvorit aktualni, atd. Jeste by to slo udelat tak, ze by existovala urcita kostra a ty jednotlive casti by se jednotlive stahovaly, ale instalovaly do teto kostry. Je to jako lonska diskuze o vytvoreny Prahy all-in-one, kterou pouzivam, a je to super napad.
Jeste by slo rozdelit to do napr. 4 skupin: relief, cells, airports, vfr objects.
Mohl by to byt i dobry posun k sjednoceni scenerii mezi uzivateli, aby se na letistich nejezdilo po trave apod. |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: FS9 27. 2. 2005 / 11:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Jo ja jen doplnim ze jsem si to presne taklhle udelal. Nakopiroval jsem vsechny soubory z tech zipu a dal si je priblizne do par adresaru:
napr.
vfrobjektycr
vfrpraha
vfrbrno
Pokud se nejak neprekryvaj texturove bmp tak to celkem jde. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 11:27 | |
| ![](img/nic.gif) | Ad giga baliky.... procti si vsechny argumenty co tu kdy byly a uvidis ze spis ne ( vcetne problemu s autorskymi pravy, instalacemi na masiny a pod ), a kdyz uz se nejake delaly, byly jen docasnym resenim nez nekdo pridelal X dalsich scenerek ( nemluvim o tom ze sam provozovatel fsscenery.org si nepreje jejich umistovani ).
Jinak Tomas pred casem pracoval na tom aby na fsscenery org slo delat automaticke updatovani, ale zavalen pracovnimi povinostmi z realneho zivota to odlozil na neurcito......
A co se tyka stability FS - tak vrele doporucuju instalovat naopak vsechny scenerie rucne, s rozvahou a co nejvic separovane, neb kdyz ti zacne jedna z nich zpusobovat pad, je snazsi ji najit nez kvuli tomu mazat cely gigabalik.
|
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 11:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Jasne, tyhle duvody chapu.
Stahovani vetsich objemu dat uz neni takovy problem a v budoucnu bude jeste mensi. Pro me osobne to je jednodussi, protoze v praci na rychle lajne tim stravim mene casu a doma mam 256kbit, takze to taky neni tak spatny. Proste to chvili pobezi.
Kdyby to bylo rozdeleno na jednotlive baliky, tak by ani tak velky nebyly.
Autori by museli souhlasit, ale pokud by to celkove prineslo lepsi instalalce, funkcnost a prehled, tak by s tim snad vetsina souhlasila.
Automaticke updaty - no to jsem radsi ani nechtel zminovat ))
Dalsi vyhodou by bylo sjednoceni addonu, proste by je autori delali k celku a s celkem testovali. Odpadlo by prave hodne problemu s konflikty. ja osobne mam nainstalovano skoro vse na CZ, ale jinak nemam nic. Nezbyva mi sila to udrzovat. Takhle bych mel CZ a hral bych si treba s nekterymi cilovymi letisti (LOWI, EDDF,...).
Instalovat s rozvahou - no ja to tam proste prdnu a je to. Kdybych mel zvazovat kazdy bgl, tak se nikam nedostanu. Ta separace je prave to, co se mi nelibi. Ja proste nemam cas udrzovat kazdou scenery zvlast, to radsi zustanu u default a jdu si zalitat. Autorum to rozhodne nevycitam, tak to proste je. Kdyz prijdu z prace v sedm, tak si stihnu jednou hopnout s PMDG LKPR-EDDF, pripadne zajuchat s Jak-40 a potom uz musim hopnout na pritelkyni, aby nebyla nastvana ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 13:17 | |
| ![](img/nic.gif) | autoinstalacni balicky si delam doma je to velice pohodne, a naprosto uzasne .) svym zpusobem nevim proc tu lidi proti instalacnim balickum broji ..
pravda, nedelam si to jako velke instalacni balicky, ale co scenerie, to jeden instalacek ... no naprosta pohoda .) - velke giugabytove balicky nejsou uplne k nicemu, ale co je uplne k nicemu, je velke slucovani scenerii do jednoho adresare... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 14:31 | |
| ![](img/nic.gif) | Bohuzel dusledkem obrovskeho mnozstvi individualnich preferenci jednotlivych lidi a soucasne obrovskeho mnozstvi ne vzdy kompatibilnich scenerii je, ze nejlepsi cesta opravdu je na webu mit scenerky zvlast a pripadne slucovani/instalacni balicky/mazani a kombinovani souboru nechat na uzivatelich.
Ja treba osobne pokazde kdyz vidim scenerku v exe souboru trnu, kde mi prepise nejake moje osobni tweakovani atd, a radsi mam scenerek mene, ale prosle "sitem" nez cpat vse... ale i tohle je jen nazor...
.. na cem jsme se tady drive ale nakovec vzdy shodli je fakt ze stavajici zpusob sireni scenerek je zlatou stredni cestou, neb kazdy si muze potahat co chce dle svych osobnich preferenci... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 14:39 | |
| ![](img/nic.gif) | chichi scenerky ktere jsou v exe, instaluji tim zpuosbem ze (pokud to jde) zadam jako cilovy adresar C:\Temp, necham tam ten instalak vytvorit celou strukturu, zkontroluju ocheckuju, zabalim do zipu a exace me uz nevzrusujou ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 14:41 | |
| ![](img/nic.gif) | Mluvis mi z duse ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: FS9 27. 2. 2005 / 15:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Exe jsem rozhodne nemyslel. Spis archivy s jednotnou strukturou, abych vedel, ze novy cell staci rozbalit do tohoto adresare i se strukturou, update staci vysypat tamtez + overwrite. A hlavne mit nejaky vychozi bod - kdyz se to zvrhne, tak vse smazat a zacit od tohoto.
Specificka nastaveni jednotlivych uzivatelu vidim jako nejvetsi problem.
Urcite by se to muselo pustit k beta testovani, aby to chodilo s nejcastejsimi addony. Ootazka je, jestli pripadne testovat i pro FS2000, nevim, kolik lidi ho pouziva |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Re: FS9 28. 2. 2005 / 23:31 | |
| ![](img/nic.gif) | Ty si tiez zrejme poriadku milovny , ako ja , to sa mi lubi . Ja to mam podobne , Addon Scenery mam napr. - Airports , Slovak Rep(napr. tam cell a SRTM) .Lietadla su napodobne .Pripajam sa k tejto ideologii spravit PROJECT EVERYTHING , uz niekolko krat sa mi o tom snivalo , zalozime team?
-CTRFFS alias Compatibility Team Reconstructors For Flight Simulator ?Jednoznacne sa ku tebe pripajam ,takze ?
Edit : toto pomoze http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=45566&lan=0 |
| |
|
|