FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 23. 12. 2024, svátek má Vlasta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
E195LR a výškovka Jeden příspěvek | Celý strom
E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 10:24
Mike76
Dobrý den,
včera jsem letěl Lufthansa Cityline E195LR a při nastupování jsem si všiml jedné věci. Letadlo má plovoucí VOP a na trupu bly značky indikující úhel VOP (zřejmě pro kalibraci a servis).

Moje otázka zní proč je maximální výchylka "DOWN 4 stupně" a maximální výchylka "UP 11 stupňů".
Takový velký rozdíl - skoro třikrát tolik?

Je tu nějaký odborník na aerodynamiku?

Díky za odpověď
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 16:15
AJS
Protože výchylku směrem na přitaženo potřebuješ daleko větší, a to kvůli vyrovnávání klopivých momentǔ způsobených mechanizací křídla, které jdou u dolnoplošníků většinou ve smyslu "těžký na čumák".
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 16:19
Tragédie v JRD
To je aj dokonce jedna otázka v ULL testech ...
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 16:29
AJS
Na Embraer?
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 16:33
Tragédie v JRD
To snad ani ne... ale je tam jakási otázka, jestli je větší výchylka nahoru, dolů, nebo obe dve stejné...
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 17:18
Balooo   
Není to spíš rozdílná výchylka křidýlek?
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 18:54
Mike76
Myslím že to byla křidélka. Ale je to jasné vyndám klapky a změní se mi klopivý moment a musím převážit. Kouknu na Golfa jak to má, taky má plovoucí výškovku a je to dolnoploch.
 

E195LR a výškovka   20. 12. 2012 / 17:33
Vita Zenisek
Asi s tim nepotřebujou lítat na zádech. Třeba pajda má zase asi o 3 stupně větší výchylku dolu než nahoru.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ