| | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:17 | |
| | | |
|
| | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:23 | |
| | Může to být první rašící tráva ve spálené louce, anebo taky poslední hřebíček do rakve. Nechme se překvapit. |
| |
|
| | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:27 | |
| | alebo nove saty pre nevestu hladajucu zenicha
Osobne by som to samozrejme CSA prial,, ale....neviem ci budu mat dost sil , ovsem Praha a jej poloha by mohla hrat pozitivnu ulohu
btw LOT s Dreamlinerom hraje tiez vabank , bud - alebo |
| |
|
| | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:44 | |
| | Mě to přijde dost absurdní ... Mít jednu A330, o víkendu si s tím udělat vejlet do Soulu a přes tejden Rusko. Na lince do Ruska to v případě nějakýho průseru normálním "malým" áčkem zachrání, ale ten Soul....
Ale jinak mě to vlastně moc nepřekvapuje ... Zapadá to do novodobé strategie "slepých uliček", kdy si nějaký čičmunda udělá grafík v excelu a tam mu vyjde hezký číslo, tak vymyslí nějakou superdálkovku. Ze stejnýho ranku je i ta poslední "super" akce ČSA, kdy docela vážně vymýšleli, že by začli A319 lítat Vietnam ... (tohle je ale přešlo naštěstí včas).
Takže susmasumárum - dělat oči na ženicha pronajatou A330kou a tím, že 2x za tejden se dostanu do Inčonu a zpátky.... to je jak falešný silikonový kozy . |
| |
|
| | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:57 | |
| | No, ale je jisty typ zenichu, kteri silikony zerou...
Jen at nedopadne jak ta cinanka kterou zazaloval manzel za to, ze mu nerekla, ze je hezka protoze plastiky |
| |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:01 | |
| | Ale jedno se musí csa nechat... Ututlat se jim to povedlo dokonale... První průsak informaci na airways byl cca před týdnem...
... Tedy jen doufam, ze to není jen diky tomu, ze to nějakýho obchodaka minuly týden čerstvé nenapadlo |
| |
|
| | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:31 | |
| | | |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:54 | |
| | No... Tvuj zaměstnavatel |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:55 | |
| | | |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:57 | |
| | Pockej, on uz je u dcerinky... Tak ma asi jen nepresne informace
jinak teda vycet flotily dle CSA z dnesnich prezentaci - k 1.6.2013
1x A330
6x A320
9x A319
8x AT75
2x AT45
coz dela spolu 26 letadel. |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:59 | |
| | Kachna už patrí pod RLP. |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:02 | |
| | Kdo se v těch jejich dcerách má vyznat... Ale vysvětluje to kachnovu neinformovanost |
| |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 21:50 | |
| | ...pokud se dobře pamatuju, tak CSA neuživilo ani A321 a geniální projekt HCA pro velký úspěch končí...-)
Možná by si raději měli pořídit citejšnu.......aby se vedení mělo v čem vozit...ale rychle, na jaře už už může být zhasnuto......! |
| |
|
| | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:37 | |
| | obavam sa, ze si tu situaciu popisal dost presne
susmasumárum |
| |
|
| | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:45 | |
| | fakt neviem kery genius vymysla take kokociny ako 319 lietat vietnam alebo 738 floridu (ak sa nemylim tak to TVS stornoval ) to je predsa uplne mimo dnesnu realitu , nechapem jak to niekoho vobec napadne
ja by som turistickou 738 taky dlhy let s mezipristanim nikdy neletel -ani zadarmo ,
a myslim ze ti co uz raz takto leteli tak im to navzdy stacilo
Ina vec je ten let co mali TVS okolo sveta - tam bolo ale v 738 me par ludi, takze mali dost miesta ...ale zase to stalo pol mega
|
| |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 17:52 | |
| | mě zase překvapujou ty lidi, o vom ví kuloví a z fleku by dokázali řídit jakoukoli leteckou společnost! |
| |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:12 | |
| | Ten génius se jmenuje "koupák", který není ochoten zaplatit ani o pár korun víc, aby letěl pořádnou mašinou. TVS dva roky létal dálkovky s pronajatou 767. Skončil ne proto, že by na to neměl, či proto, že by se mu bůhvíjak chtělo létat 737 přískoky, ale proto, že pro cestovky či spíše pro zákazníky bylo těch pár stovek (patnáct?), o kolik vyšlo sedadlo cestujícího dráž, příliš. A druhý důvod byla údajně neschopnost cestovek naplnit celé letadlo svými cestujícími a současná neschopnost či neochota se na koordinovaném využití letadla domluvit. Cesťákům jako celku to bylo drahý, pro cestovky velký, a tak se s tím skončilo. Prozatím.
Takže ono to není až tak, že si někdo v letecké společnosti sedne ke stolu a řekne "Dneska mám chuť vymyslet něco obzvláště odporného. Zavedeme linku na Varadero s B737!" |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:16 | |
| | Tak tak... Jsme v Čechách, Takze sice všichni nadávají, ze jsou v obchode nekvalitní parky z kůži a mletých kosti... A na konci měsíce při inventure se zjisti, ze ty nejlevnější parky se prodaly, ale ty kvalitnější (a o par drobných dražší) tam zůstaly nedotčené... |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:21 | |
| | zda se, zase traged trafil hrebik na hlavicku ..
omluvam sa Radimmme za svoju neznalost problematiky , resp. naivitu ohladom ceskeho naturelu |
| |
|
| | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:25 | |
| | On to není jen český naturel, já si už nedělám iluze. O zemích bývalé K. und K. monarchie už vůbec ne a dokonce ani o bývalých koloniích, kde jsou koupáci jak přes kopírák s těmi našimi. |
| |
|
| | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:31 | |
| | Fakt bych toto neházel na českou spořivost. Vždyť se mrkněte, kolik češi za takové dovolené platí u nás, než by raději letěli z Německa velkým letadlem o deset tisíc levněji. Toto je spíš z neznalosti a nenažranosti cestovek. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:36 | |
| | Ona do toho totiž ještě vstupuje naše tradiční jazyková nevybavenost a strach z cizího prostředí. Ne každý do toho Německa kvůli přímému letu pojede a navíc - a to upřímně - se tím výhoda přímého letu tak trochu neguje. Do Frankfurtu se jede z Prahy pět hodin... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:40 | |
| | Je to o maloměšťáctví a pohodlnosti, ekonomické neznalosti některých zdejších manažerů a podnikatelů. Většina z nich řeší úbytek výnosů zvýšením cen, které nejsou benchmarkované na okolní trh. Málo kdo totiž se podívá na cestovky v Německu. Je tady silně nedokonalá konkurence, kterou naše vrozená lenost jenom podporuje. Dokud se Češi nebudou chovat tržně a na podvodníky a předražené ceny se nevykašlou, budou jenom kafrat a skutek utek, tak to tady bude vypadat, jak vypadá. Mimohodem každému doporučuju si přečíst úvod do Mikro a Makro ekonomie. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:56 | |
| | Křivdíš těm cestovkám ... Ony zas tak vysoké nebudou .. Na to, jak malinký trh tu máme, tu máme taky milion cestovek.
S tou cenou zájezdu si trošku ustřelil - srovnáváš dvě nesrovnatelné věci - trh v německu, trh u nás. Už jen na základě toho nejzákladnějšího principu budou ty zájezdy pro němce o nemálo levnější díky tomu, že je docela rozdíl v tom, když cestovka nasmlouvává kapacitu pro řádově větší počet koupáků.
Není to ani zdaleka jen o maržích a nenažranosti cestovek. Ale jo , jako argument pro diskusi na idnesu na nadávání na český cestovky ty marže stačí - ostatní na to slyší. |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:29 | |
| | Tady bych se možná trochu zastal koupáků a otočil to vůči cestovkám. Čeští koupáci si totiž to velké letadlo dávno platí. Když se člověk podívá na ceny českých cestovek a mrkne do Rakouska nebo lépe Německa, tak vidí, že velká mašina se dá zaplatit i při PODSTATNĚ nižší celkové ceně zájezdu. Takže ono to bude spíš o neochotě českých cestovek si trošku snížit marži a samozřejmě jak píšeš o neochotě domluvit se s dalšími cestovkami. Jsem přesvědčen, že naprostá většina laických koupáků vůbec neřeší předem jakým typem letadla poletí, protože ani neví jak se liší. Řešit to začne až po absolvování takového letu, kdy si třeba řekne, že takovým letadlem už ne, ale zjistí, že má smůlu, protože to tak dělá většina českých cestovek. Cestovky tak nic netlačí to měnit, podle mě je v tom určitá nepsaná dohoda (nebo spíš nedohoda) velkých cestovek u nás, protože jim to maximálně vyhovuje a nemají důvod to měnit. Kdyby se ale jedna dvě větší cestovky rozhodly použít větší letadlo, najednou budou létat velkým letadlem všechny, protože by okamžitě ztratily možnost zaujmout koupáky, kteří už letěli velkým letadlem s někým jiným. |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:33 | |
| | ...a teprve až bude v Česku možnost vybrat si Dominikánu s B738 nebo o 1500 dráž A330, začal bych soudit o příčinách |
| |
|
| | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:37 | |
| | Ale ono to tu přeci dva roky (a vlastně víc, když do toho připočtu A310 na charterech) takhle na výběr bylo, že? |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:48 | |
| | A byla současně na výběr i o cca 1500 levnější nabídka zájezdu podobné kvality s dopravou přískokem? Oni opravdu lidi nedělají rozdíly jakým letadlem letí, alespoň do chvíle, než si zkusí přískoky, pak to další rok možná budou řešit To by chtělo asi srovnání lidí, kteří byli ochotni přískoky absolvovat opakovaně, přestože by existovala možnost za 1500 si připlatit velkostroj. Tady myslím, že by i čecháčci byli ochotni si připlatit. Problém je ale v tom, že musí platit přemrštěné ceny i s přískokama, takže se zase není co divit, že hledají jak trochu ušetřit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 19:28 | |
| | Zajisté, že tu v množství nabídek i takto položená byla. Volba lidí a cestovek byla bohužel jasná. Jo a perlička na závěr - když se začalo létat se 767, stěžovali si někteří lidé, že si nemůžou při mezipřistání zakouřit, jako dřív. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 19:28 | |
| |
Účastníci zájezdu II. |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:34 | |
| | Možná i jo. Já vycházím z informací od pramene, které mi ty dva faktory - neochota připlatit a neschopnost plného využití - dal jako hlavní důvod návratu k 737.
Já osobně bych neletěl na dovolenou takhle daleko ani se 767 z jednoho prostého důvodu: lety jako cesťák v ekonomu nad dvě hodiny N-E-S-N-Á-Š-Í-M a je mi úplně jedno, jestli letím CRJ nebo 747. To bych tam radši jel lodí, vlakem, letěl Trenérem a nebo jel na Šumavu |
| |
|
| | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:54 | |
| | Co????????? 767 je ti málo pohodlná. Je tam kus vyhrazený pro pohodlí. Ale vejde se tam tak 2 +1 pohodlný sedátko pro cesťáky v monterkách s vysačkou kvality.
Jo a blejt můžeš nejen na lodi To by bylo v ceně. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 19:29 | |
| | Jo. Nejpohodlnější je pantograf z Kolína do Prahy. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 19:40 | |
| | To jo na tu trasu nikdo nemá |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:00 | |
| | Jo, to znám. Vy zase budete rytíř a já váš kůň, pane... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:22 | |
| | Dovoluji si upozornit, že na trati 011 jsou pro osobní zastávkovou dopravu provozovány elektrické jednotky řady 471, nikoliv 451, resp. 452.
Konec hlášení. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:26 | |
| | Děkuji, až do teď jsem v tom neměl jasno |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:30 | |
| | Zaplat panbůh za ty dary .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:43 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:56 | |
| | a co s nima? ty vám přece jezdí do kladna... to ti musí stačit .) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 08:41 | |
| | Pche - neni nad 262 Olomouc - Sumperk |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 09:42 | |
| | Tím myslíš jako M262? Jinými slovy 831 alias "loďák"? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 11:11 | |
| | Ano, M262. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 6. 12. 2012 / 00:36 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 6. 12. 2012 / 08:01 | |
| | Tohle éro neznám... Nemáš náhodou na mysli S-92? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 6. 12. 2012 / 08:44 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 6. 12. 2012 / 08:54 | |
| | Teď se musí chudák Willy Messerschmitt otáčet v hrobě jak turbína Schwalbiny... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 6. 12. 2012 / 08:57 | |
| | Ne Tome, bavíme se o velkých strojích. Koloběžky až jindy
(A ať nezdržuju tak Ti hned odpovím i na nepoloženou otázku - ano, je to čirá závist protože nemám papíry ani na tuhle tříkolku ) |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 21:51 | |
| | Ovšem pouze v jedničce nebo mimo špičku. |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:35 | |
| | No neochotě...spíš o strachu. Pro nás jsou běžné marže v řádu jednotek procent a s tím se v takovém businessu moc podnikat nedá. Takže dokud můžou a lidi to zaplatí, tak jim to přeju, bude hůř. |
| |
|
| | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 16:36 | |
| | Pro stenozáznam ... Já hlasuju pro hřebíček do rakve |
| |
|
| | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:19 | |
| | To si opravdu uměli na dálkovky vybrat super éro
Ale ČSA určitě těch půl milionu dolarů měsíčně dry lease vpohodě prodá... |
| |
|
| | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 18:27 | |
| | Třeba z toho nakonec bude wet-lease a způsob, jak KAL může navýšit lety z Prahy do Soulu a tedy feeding na svoje linky, když už teď je údajně na limitu, co je jim kapacitně povoleno. Jo, to se uvidí. |
| |
|
| | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:00 | |
| | | |
|
| | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:05 | |
| | Tu knihu nikdo prosím nečtěte, zkazíte si (správný) názor na mravní čistotu naší profese. Já jsem na stránce třicet a zatím se tam furt jen trtká a lítá a trtká a lítá... |
| |
|
| | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:13 | |
| | Hmm, tak tedy konečně pěkná kniha |
| |
|
| | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:19 | |
| | hmm, konečně pravý pohled do těžké práce strojníka,....
a co pak mechanici, ti to pak odnesou a musí to všechno stmelit |
| |
|
| | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:22 | |
| | No, když se tak koukám, tak to tmelíte moc hezky V tomhle ohledu je kombinace mechanik-letuška poměrně běžná, alespoň u nás. Je to vidět dokonce častěji, než stevard-mechanička |
| |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 20:47 | |
| | o víš,ona ta holka po čase přijde na to, že je lepší ten šmudla v montérkách od oleje a kerosenu, než egocentrikej despota.
Ale je pravda, že pár kamarádů žije s letuškama ať už od vás, nebo od vedle z hangáru. Ale od naproti je tomu jinak. |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:44 | |
| | Že já vůl přestal dělat toho mechanika |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:52 | |
| | tak v LOMu stejně žádný letušky nejsou. Ale zas tam jsou mechaničky,.... |
| |
|
| | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 21:56 | |
| | Tehdy tam byly jen samé třicetileté stařeny tak jsem to tam radši zabalil a šel se živit poctivě |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:01 | |
| | No vidiš, teď by ses mi v LOMu hodil, mohl bys mi nosit písty a ojnice |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:04 | |
| | Já jsem dělal na R11 a R13, to bych se hodil spíš tondemu |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:11 | |
| | Tryskáče jsou pro ženský! |
| |
|
| | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:45 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:51 | |
| | Nám bylo 18, tak nám tak připadaly |
| |
|
| | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:02 | |
| | Náhodou já jsem egocentrickej despota a nestězuju si! A nikdo okolo mě si taky nestězuje, nemají proč a jsou za to rádi, protože je to pro ně to nejlepší a diskuze se nepřipouští! |
| |
|
| | | | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 4. 12. 2012 / 22:58 | |
| | | |
|
| | | | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 21:54 | |
| | ..eslivá to nebude tím, že stevardi si většinou vystačí sami.....a mechanici jim připadají moc macho.... |
| |
|
| | | | | Padam na zadok -CSA bude mat A330 5. 12. 2012 / 21:52 | |
| | pokud tam ne**kají kluci s klukama, tak to bude dobrý)) něco jako geniální GDR seriál Treffpunkt Flughafen??? |
| |
|
|