FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hltnost motoru Jeden příspěvek | Celý strom
Hltnost motoru   30. 11. 2012 / 12:54
Rychlokvaška
Hodně velký
Ono to závisí od motoru, ale u všech moderních proudových motorů s velkým obtokovým poměrem se dá skoro říct, že v libovolně krutých přírodních podmínkách neexistuje množství vody, které by způsobilo nějaké vážnější problémy. Díky obtoku a konstrukci fanu skončí stejně většina vody v obtoku a i v jádře je pořád nějakých 10% objemu relativně v pohodě. Onehdá testovali GE90-115B s nějakými 4 tunami vody za minutu (to je taková běžná vana každých pár sekund) a bezproblému. Pokus zhasnout neovladatelný motor u A380 Quantasu se taky hasičům moc nepodařil
Voda a proudové motory se v dnešní době kamarádí v pohodě...určité množství vody má dokonce pozitivní účinek na výkon.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ