| | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 09:24 | |
| | Som akýsi zblblý , je to takhle správně ? |
| |
|
| | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 09:31 | |
| | | |
|
| | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 11:11 | |
| | | |
|
| | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 14:54 | |
| | ... ale jen než se otočí vítr !
|
| |
|
| | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 15:10 | |
| | | |
|
| | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 15:17 | |
| | Nejak nevidím rozdílu oproti první fotce |
| |
|
| | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 15:55 | |
| | A po příletu do ATZ nad dráhu se řídím tím T nebo pytlem ? Já bych se řídil pytlem ikdyž by bylo T v protivce... |
| |
|
| | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:03 | |
| | Měl bys mít spojení se stanovištěm AFIS a tam by ti měli být schopni říct, proč je T jinak a jaká dráha je ve skutečnosti v používání. Pokud je stanoviště AFIS neobsazeno (letiště mimo provoz), pak by T nemělo být vyloženo. Pokud je necháno na návěštní ploše i tak, jsou tam bordeláři a může být ve své pozici od minulého víkendu.
Sam,ozřejmě větrný rukáv informuje o aktuálním směru větru - takže pokud je letiště neobsazeno a nelze s AFIS komunikovat, je 100% lepší se řídit větrným rukávem (pokud i tak hodláš přistávat).
Pokud tě AFIS nutí přistát proti směru, který ukazuje větrný rukáv - je to na pováženou proč to chce (třeba že zrovna v tom směru přistává jiné éro bez rádia) - to je pak lepší někde bokem zakroužit, počkat a po rádiu se domluvit - a samozřejmě raději přistávat proti větru, než s větrem v zádech... (samozřejmě záleží na tom, jak silný ten vítr je - a zda se netočí tak, že v poloze "po větru" je rukáv na jednu stranu - a než doletíš na finálee - je na druhou.. To nebývá tak vzácné...) |
| |
|
| | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 15:59 | |
| | Ne. Neotočil se vítr, jen je to fotka z jiný strany.
Svým dloubnutím jsem chtěl naznačit, že větrný rukáv by měl sledovat AKTUÁLNÍ vítr - a T na návěštní ploše tak občas může být i jinak, než je ideální stav z prvního screenshotu. T na návěštní ploše ukazuje dráhu v používání, jak ji určuje řídící létání (nebvo podobně postavený tvor na daném letišti). Ten by samozřejmě měl reagovat na změnu větru - a když se vítr skutečně otočí, mělo by to být takhle: |
| |
|
| | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:27 | |
| | otočil se vítr , první obrázek vítr 270 stupňů , rwy v používání 28
druhý obrázen vítr 90 stupňů , rwy v používání 10
|
| |
|
| | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:42 | |
| | Na obou dvou těch obrázcích (tvých, nemyslím kumovo) duje vítr ze stejného směru a i dráha v užívání je stejná. |
| |
|
| | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:48 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:51 | |
| | | |
|
| | | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 17:34 | |
| | Jojo, to je stejný jako to moje, akorát cesíňka kus popojela!
|
| |
|
| | | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 17:37 | |
| | ještě dotaz mimo - ten migouš tam vzadu, má vůbec nějaký kolečka (ve scenerce i v reálu) ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 18:01 | |
| | ve scenerce je nemá, protože v realu už taky nejsou. Teda jsou ale v tak zuboženém stavu, že vlastně jakoby nejsou. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 18:18 | |
| | toho jsem se obával
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 21:44 | |
| | bojím se že ty kola jsou tak jediný co zbylo v dobrým stavu.... |
| |
|
| | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 15:57 | |
| | kde seženu tuhle scenerii? |
| |
|
| | | | směr větru a T 27. 11. 2012 / 16:57 | |
| | když nebudeš řvát a budeš hodnej, tak ti ji ježíšek možná i přinese. |
| |
|
|