FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 22. 11. 2024, svátek má Cecílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MM OT:Foto z plochy Jeden příspěvek | Celý strom
MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 15:52
pawlick
Tak už se přestaňte hádat, kdo ho má jakého, a pojďte do vzduchu My jsme dnes se s. Ballooem provetrali naší stíhačku
17551 B / 600 x 450 / IMG_20121105_135934.jpg
17825 B / 600 x 450 / IMG_20121105_150016.jpg
21171 B / 600 x 450 / IMG_20121105_151536.jpg
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 16:00
Tragédie v JRD
Kolik to za den stihne okruhů, než se setmí? Jeden, dva?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 16:02
pawlick
Asi tak tři, pak už máš u nosu rampouchy
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:17
Tomas L.
Já mám pěkně prosím jednu (možná dvě) dočista vážnou, technickou:

četl jsem před lety diskuzi na netu o havárii s podobným strojem, při které uhořel pilot. Z debaty nakonec vyplynulo, že nehořlavý oděv a spec. nádrž na palivo, kterou používají např. aut. závodníci, by mu pravděpodobně zachránily život.

Jaká je praxe dnes? A záchranný systém, je výjimkou nebo standardem? (Chápu, že může přijít na víc, než samotný stroj ...)


 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:24
pawlick
Já používám specielní Jégrovo prádlo, to by snad mohlo pomoci Jinak ty věci, které zmiňuješ, jsou asi absolutně nedostupné pro tento druh létání. A hlavně, 99 % havárie je způsobeno chybou pilota, tak stačí lítat bezpečně a hlavně nízko a pomalu
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:25
pawlick
Teď koukám na Tvé jméno a Ty máš ve jméně slovo Sluka Ty by mohlo něco znamenat
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:46
Tomas L.
Jo, s přimhouřeným okem to "s" vypadá trošku jako "a"

Jinak díky za odpověď, tak nějak jsem to předpokládal. Ověřím si tedy ještě něco Ať počítám, jak počítám, pokud bych se chtěl pravidelněji dostávat do vzduchu, vychází mi stále daleko levněji si např. Sluku půjčovat, než ji koupit. Viz tady:

http://www.aeroweb.cz/clanek.asp?ID=733&kategorie=4

Cca 5.500,-Kč/měsíc provozních nákladů + pořizovací náklady na stroj, při zohlednění životnosti mojí a Sluky, mi vyjde, že je to spousta letových hodin půjčeného stroje bez dalších starostí? Jak to ale děláte, když se konečně udělá hezky a zájemců o půjčení je pět? Rozhoduje síla, diplomacie, rychlost nebo se normálně domluvíte?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:53
pawlick
Kdo má větší svaly Ale ono to s tím létáním není zas tak horký. Každý máme jiné závazky, já ještě lítám na Kladně, nebo není čas, nebo je práce a nebo není počasí. Kluci to mají zrovna tak. Málokdy bychom se sešli v jeden den všichni. To komerční půjčování je sice možná o něco levnější, ale takhle je to lepší. Jde hlavně o ten pocit A, krom toho, teď momentálně není kde si půjčit, bo jich je spousta neletuschopných. Ta naše v okolí snad jediná schopná.
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 17:58
Tomas L.
Jj, díky.
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 18:01
Balooo   
Přesně tak, není nic krásnějšího, než rozzářené oči aeroklubáka!
26957 B / 333 x 500 / IMG_6513.JPG
20238 B / 600 x 400 / IMG_6539.JPG
43412 B / 600 x 401 / IMG_6557.JPG
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:04
Kachna   
to je krása. Škoda, že je Slučka tak daleko,... Na LKKL by se flek určitě našel.
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:20
AJS
Když si tak tu fotku detailně prohlížím, tak jsem si všiml, co tam máte blbě a jak by se dala zvýšit rychlost o 1 až 2 km/h.

Dej mi dvacku a já vám to prozradím
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:25
Kachna   
pokud myslíš vejfuk, tak to je schálně, protože Sluka má tak velikej výkon, že se musí škrtit
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:30
Tragédie v JRD
Myslíš... pilota?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:41
AJS
No ten by si měl spíš opakovat zkoušku z weight and balance To je třeba důvod, proč Sluku nelétám.

Ale trefil se Kachna. Byť jen částčně. Ano, kdyby se otočil výfuk, tak přídavná reaktivní síla nejen že nebude letoun brzdit, ale bude jej pohánět. Kachnův argument, že je to naschvál, aby byl výkon motoru zvládnutelný, ale neberu, protože by stačilo snížit volnoběžné otáčky a Sluka by s překračováním Vne neměla problém, a míň by to žralo. A rychlost a spotřeba je to, o co v ULL jde, ne?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:47
Balooo   
Rychlost a spotřeba, to říká ten pravej...

Kdybys za svých mladých let lépe a pozorněji prostudoval provozní příručku k motoru ROTAX 447-UL-1V, tak bys věděl, že volnoběžné otáčky nižší než 2000 ot/min jsou NEPŘÍPUSTNÉ!
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 21:36
pawlick
Máme křídla napuštěná heliem tím pádem hmotnost nemohu překročit
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:41
Balooo   
Bačkory, winglety a aerodynamický přechod trup-křídlo pro transsonické rychlosti jsou už naprogramovány v c-n-c frézce.
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:42
AJS
Vejfuk. Otočte si vejfuk!
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:49
Balooo   
A de-iceovat vrtuli budeme jak!?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:55
Cirrus/Pindra
Aerodynamickym ohrevem pri tech transsonickejch rychlostech...?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 20:02
Tragédie v JRD
chtěl bych vidět smělce, který v počasí, kdy by se na vrtulce dělal let, vlezl do sluky
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 20:34
kuma   
Já myslím, že "let" je možnmý pouze pokud ten let vzniká na vrtulce. Jinak se naopak se slukou žádný let nedostaví!

Pokud myslíš jed, led nebo med, to je pak jiná...
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 20:24
AJS
Nepodceňuj tah výfukové dýzy!

V příručce motoru Argus 411, který naše národní hospodářství vyrábělo pro letouny Aero C-3 pod označením M-411R, se praví, že při startovacím výkonu (1,8ata/3300ot) je tah výfukové dýzy 54kg!

Uvědomuješ si vůbec, koliko škodlivého odporu výfuk Sluky vyvozuje?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 20:35
kuma   
Tak tak. Ani "ejektorové" výfuky u Av-14 nebyly z hlediska tahu zanedbatelné !
 

MM OT:Foto z plochy    6. 11. 2012 / 07:26
happypetr   
Jedině ten výfuk protáhnout kabinou, pod vrtulí jej vyvést nahoru a namířit na ni.Tím pádem máte vytápění kabiny, odmrazování vrtule a reaktivní pohon - všechno v jednom!
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 19:52
Cirrus/Pindra
Neumí tohle vzlétnout třebas i z větší zahrady?
 

MM OT:Foto z plochy    5. 11. 2012 / 20:35
kuma   
Čím definuješ "větší zahrada" ?
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ