| | | Autoland iFly 27. 10. 2012 / 21:21 | |
| | Ahoj,
chtěl bych se zeptat na jednu věc ohledně autolandingu u iFly. Mám problém přepnout na CMD B pro aktivaci automatického přistání. Kde je prosím Vás podle obrázků chyba v mém nastavení.
Díky za pomoc |
| |
|
| | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 00:25 | |
| | Vypada to vsechno v poradku. Zalezi co sviti na FMA-z toho obrazku to nejde moc precist. Ale z toho co lze vycist by melo stacit pripnout A/P B-zustanou svitit oba cudle A/P A i B. Ve 1300ft RA by to melo udelat self test,SINGLE CH preskoci do CMD, pak se zaarmuje flare a pak by to melo automaticky pristat. |
| |
|
| | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 01:24 | |
| | Jestli to nemackas moc pozde. Pripnuti druheho AP muze probehnout ve chvili kdy jsou aktivni obe smery APP vedeni (tj VOR/LOC i G/S jsou na FMA zelene). Je mozne, ze jestli to mackas moc pozde, tak uz to logika nedovoli pripojit. |
| |
|
| | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 01:40 | |
| | Jo, to me taky napadlo-to by mohl byt tvuj problem-FCOM pise toto:
One VHF NAV receiver must be tuned to an ILS frequency before the approach mode can be selected. For dual A/P approach, the second VHF NAV receiver must be tuned to the ILS frequency and the corresonding A/P engaged in CMD prior to 800ft RA.
|
| |
|
| | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 10:49 | |
| | | |
|
| | | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 12:20 | |
| | Tak potom uz me napada pouze prilis vysoka rychlost. A nemas nastaveny minima-pro CAT IIIA approach by melo byt nastaveno RADIO 50 - to by mohlo byt ono. |
| |
|
| | | | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 12:36 | |
| | A uz to vidim - nemas vubec nastavenou Vref-takze zdokonal nastaveni FMC. Asi ti tam toho bude chybet vic.. |
| |
|
| | | | | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 16:41 | |
| | Souhlas, na stránce Perf Init nebo Init ref? nejsem si jistý takhle z hlavy) musíš ve FMC nastavit klapky a rychlost. |
| |
|
| | | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 13:03 | |
| | Zkus když tak ještě udělat screen FMC s oknem Approach. Nicméně vyšší rychlost než je maximální na daných klapkách by na připojení CMD B vliv mít neměla. |
| |
|
| | | | | | Autoland iFly 28. 10. 2012 / 13:10 | |
| | | |
|
| | | | | | | Autoland iFly 4. 12. 2012 / 16:11 | |
| | Ahoj, ještě se vracím k tomu nastavení FMC. Co je tam prosím Vás za problém tedy??
díky |
| |
|
| | | | | | | | Autoland iFly 4. 12. 2012 / 16:20 | |
| | Necos nekam spatne zadal. Proto invalid entry. Chybi ti hmotnost letadla, nejspis spatna inicializace. PERF INIT vyplnils? |
| |
|
| | | | | | | | Autoland iFly 6. 12. 2012 / 00:19 | |
| | Jestli si zrovna vyplnoval Gross Weight, tak je dost casta chyba v jednotkach. Treba ze ero je v librach ale load manager si mel v KG |
| |
|
|