| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 4. 10. 2012 / 21:54 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 5. 10. 2012 / 06:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Zaujimave citanie. Vdaka.
|
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky a oslnění laserem 5. 10. 2012 / 09:34 | |
| ![](img/nic.gif) | Zajímavé - mimo jiné jde o příspěvek i do stromu o oslnění pilota laserem (viz str. 37-38)
![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Korean Air versus pták 3.10.2012 na LKPR 5. 10. 2012 / 10:50 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 6. 10. 2012 / 14:49 | |
| ![](img/nic.gif) | Ahoj, nemáte někdo ponětí, jak se to na uvedený server (a co je to vlastně za server) dostalo? Jde o mou studii, kterou jsem vytvářel před časem pro Letiště Vodochody u příležitosti přípravy podkladů pro rozlšíření LKVO - a bylo mimo jiné nutno řešit i problemtaiku střetu s ptáky.
Díky za zprávu, ať zde nebo SZ.
PetrS |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 6. 10. 2012 / 15:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Vzhledem k domene bych tipoval na odpurce Vodochod... Asi to chteli pouzit jako argument proti letisti... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 6. 10. 2012 / 17:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Je to obecní web obce, která je v ose dráhy LKVO. S případným použítím souhlasím Fabem |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 6. 10. 2012 / 20:16 | |
| ![](img/nic.gif) | Zajímavé čtení, početl jsem si. |
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 08:33 | |
| ![](img/nic.gif) | Taky dávám k náhledu nějaké fotky co to dokáže udělat. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 09:25 | |
| ![](img/nic.gif) | Ta krev je jen toho ptaka? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 09:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Jo, pilotovi se nic nestalo. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 19:04 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 19:59 | |
| ![](img/nic.gif) | Káně nebo co, nebylo to nic příjemného pro pilota nechtěl bych být v jeho kůži. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 19:32 | |
| ![](img/nic.gif) | Chudák malej...! ![](images/smile/02.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 19:42 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 19:45 | |
| ![](img/nic.gif) | Pták vole. Pilotovi se nic nestalo. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 20:29 | |
| ![](img/nic.gif) | Chudák ptáček, já bych ty letadla zakázal!![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | Srážky s ptáky 7. 10. 2012 / 20:31 | |
| ![](img/nic.gif) | To se divím, že i při takovém úhlu sklonu čelního skla to prorazilo. To musela být pořádná pecka. |
| |
|
|