| | nevím, školy nemám.... 4. 10. 2012 / 17:19 | |
| | Já tomu věřím. Laserem jsem byl oslněnej několikrát, většinou u země, a zaměřují to ručně, protože jak jsme vypli všechny světla (nejlepší obrana), ustalo to, neměli kam mířit. Párkrát se to stalo i v hladině, světlo je stále pořád silné, že je zřetelný i zelený osvit kokpitu, byť rozptyl paprsku už je značný. A opět, po vypnutí světel měli po žížalkách.
Nejvíce zasahů jsem zažil na Korfu. Jednou, za mokra po dešti, to bylo opravdu nepříjemné, po přistání jsme oba viděli chvíli tak nějak dovně.
A než mi bude někdo vyčítat to zhasínání světel, a obouchávat o hlavu předpis L-2 (už se mi to párkrát stalo), tak podotknu, že tohle považuji za jednu ze situací, která veliteli letadla dává právo odchýlit se od jakéhokoliv ustanovení předpisu, je-li to v zájmu bezpečnosti. A tohle tím určitě je. A funguje to na 100% |
| |
|