|  |  | Pilot training session IVAO dnes večer 20. 2. 2005 / 13:08 | |
|  | Dovoluji si pripomenout training session pro piloty konanou dnes večer na síti IVAO.
Kdy: 20.2.2005 2000LOC ( 1900UTC ) - dostavte se dříve, až můžeme ve 2000 začít.
Kde: LKPR Apron Jih, naladěni na frekvenci LKPR_T_APP 127,57
S čím: IFR certifikované malé letadlo, nejlépe default Beech Baron 58
Co: Základy komunikace a radionavigace
Pro koho: Úplne nováčky i mírně pokročilé, kteří si chtějí být jistí v kramflecích ( i nováčky ale prosím aby si před připojením prošli alespoň L1 sekci ivao instruction packu a školičku na www.lkpr.info/takeoff )
Jak: Provedeme hromadný let, kde všichni poletí stejnou trasu v jakémsi "vláčku" za demonstračním předletcem, budeme si průběžně vysvětlovat ( i za případného pauzovaní ) co vás může za online letu potkat.
Ostatní piloty potom prosím aby při případném příletu brali v potaz probíhající trénik a z toho vyplývající možné zdržení
Díky
IVAO CZ-TC
Filip Dvořák |
| |
|
 |  |  | Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 00:35 | |
|  | Já si jen dovolím malé upřesnění, protože jsem měl tu čest se treaningu zůčastnit. Oblast a Approach nemají stejnou volačku Praha radar.
Oblast neboli Praha ACC (127,12) je volána jako Praha control a Praha Approach je volaná jako Praha radar.
Jinak ale tento treanig měl pro nové a neznalé určitě plnohodnotný význam kde měli možnost pochytit spoustu cenných informací.
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 00:45 | |
|  | Tak ja opravim znovu a upresnim:
Pokud jsou poskytovany radarove sluzby, volaci znaky jsou:
ACC - 127,12 - Praha Radar
APP - 127,57 ( + dalsi ) - Praha Radar
Pokud radarove sluzby nejsou poskytovany, volaci znaky jsou:
ACC - 127,12 - Praha Control
APP - 127,57 ( + dalsi ) - Praha Approach
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 00:52 | |
|  | A já jenom upřesním pro laiky, že pokud se řekne, že jsou poskytovány radarové služby, znamená to, že radary fungují. Pokud se řekne, že radarové služby poskytovány nejsou, znamená to, že radary nefungujou. Nebo-li - je výpadek radarového systému. Jinými slovy, ATC nevidí nic. Jinak, potvrzuju, co psal Marky, snad jen, že těch frekvencí je daleko víc, podle sektorů...
Večer to byl vskutku úžasný, zábavný a vzrušující...
Letu zdar. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 02:36 | |
|  | Večer to byl vskutku překonávající má očekávání. Myslel jsem, že si tak na hodinku zalítám a uvidim co s toho vyplyne. Vyplynula z toho velice komplexní přednáška s názornou ukázkou a vzorovou organizací. Už se těšim na další . Ještě jednou dík.
Ps screen moc nevyšel tak jsem ho trochu dozdobil  |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 07:57 | |
|  | Tak tak, byl to jeden z nejlepších večerů na IVAOu, taky sem nečekal, že se nás tam objeví tolik ale jen tak dál. Nad Rakovníkem sem se musel odpojit, tak sem si te zbytek aspoň nahrál a pustim si ho (jsem zvedav, co se tam vsechno prihodilo a ze tam nebyly zadny karomboly Nakonec bych chtel podekovat celymu CR Staffu IVAO za hlidani a opravovani chyb a hlavne Filipovi D. Tesim se na pristi akci. (akorat zacatek bych dal mozna trochu driv)
Filip OK-FIL
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Pilot training session IVAO prvni shrnuti + pokracovani 21. 2. 2005 / 10:41 | |
|  | Letme shrnuti:
Ucastnilo se celkem 15 aktivnich pilotu + nespocet dalsich posluchacu na Team Speaku. Snad uspesne se probraly zaklady planovani, komunikace pri IFR letu, odlet a prilet po odletove trase, ILS priblizeni + spravna frazeologie s vyse uvedenym souvisejici. Cely trenink nakonec diky mnozstvi zucasnenych i mnozstvi probirane latky trval temer 4 hodiny. Z hodnoceni zucastnenych vyplynulo, ze o podobne akce by i do budoucna byl zajem, takze nemejte strach ze by to byla akce posledni.
V kratke dobe ocekavejte v treninkove sekci IVAO podrobnejsi rozbor vcetne upozorneni na nejcastejsi chyby. Pro pristi akce ovsem zkusime jak piloty, tak ucivo rozdelit do mensich celku, aby jedna treningova lekce nepresahla o moc dve hodiny.
Protoze se rika "kout zelezo dokud je zhave", rad bych aby se dalsi treninkova letce zopakova budto za 14 dni nebo za tri nedele - tentokrat je ale rozdelime do skupin podle oblasti zajmu. Byl bych ale rad aby se mi tentokrate zajemci prihlasili predem na email cz-tc@ivao.org, do subjektu uvedli "TRAINING" a do tela spravy uvedli o ktery z nasledujich treninku maji zajem:
a) IFR zaklady ( IFR povoleni, odlet po SID, radarove vektorovani pri priletu, ILS priblizeni + prislusna komunikace )
b) IFR pokrocili ( prilet po STAR, vyckavani a vstupy do nej, non precision priblizeni + prislusna komunikace )
c) VFR zaklady ( VFR povoleni, vstup a vystup z rizeneho okrsku, vstup a vystup z informacni zony, vstup a let po okruhu )
Soucasne bych poprosil aby se mi stejnym zpusobem prihlasili zajemci hromadny vycvik na GND ( uz jsem nejake emaily dostal ) a stejnym zpusobem bychom prosli rizeni na pozici GND + IFR provoz na TWR.
Filip Dvorak
IVAO CZ-TC
|
| |
|
 |  |  | Re: Pilot training session IVAO dnes večer 21. 2. 2005 / 06:17 | |
|  | Ešte raz díky , myslím, že to bolo hyperúspešná akcia ....alebo býva často na IVAO naraz tolko pilotov ako včera večer na LKPR ???
Čakal som, že tam budú tak maxim.3-4 era a nestačil som sa diviť !!!!!! Len tak ďalej!
Pozn.pre nezúčastnených -na prvom obrázku je zachytená iba malá podmnožina zo zúčastnených pilotov. |
|
| |
|
|