| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 13:03 | |
| | | |
|
| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 13:09 | |
| | excelentní |
| |
|
| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 17:03 | |
| | To je přesně to, co říkám, do letošního roku jsem tohle viděl jen s RC modely. Jen čekám, za jak dlouho udělá přemet v nožovém letu |
| |
|
| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 17:33 | |
| | Viděl jsem už dřív, ale je to strašně krutopřísný video
Martin holt umí! |
| |
|
| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 20:17 | |
| | Občas si řikam, jestli některý profily a křídla spolu s dovednostmi těchto letců neporušujou rovnici pana Bernoulliho... to prostě neni možný, jak s tim strojem lítaj. |
| |
|
| | | Martin Šonka 17. 9. 2012 / 20:43 | |
| | Vděl jsem jeho start na vlastní oči na Hosíně u Českých Budějovic , a on se zastavil ve vzduchu jako nějakej leteckej modýlek . Vůbec jsem nevěřil , že je to možný. Ale trochu se o něho bojím . |
| |
|
| | | Martin Šonka 18. 9. 2012 / 08:50 | |
| | Omlouvám se, že do tohohle vlákna vstoupím jako Špinda Strakáček (můj oblíbený dětský hrdina).
O tom, že Martin Šonka je letecký čaroděj diskuse není, jeho excelence je zcela evidentní.
Divím se ale, že se divíte režimu skorovisení na vrtuli - tak jako u rádiáků jde především o poměr tahu a hmotnosti - a pak o jemnost pilotáže v nestabilním režimu, která je u některých letadel aerdynamicky těžší (až nemožná), ale u některých lehčí (MiG-29). On i Martin Stáhalík svého času předváděl s Extrou lecjaké kousky... FBW, které by to hodně usnadnilo, je zde zjevně nahrazeno extrémní kvalitou té věci, kterou MŠ (a kdysi MS) vláčí (vláčel) mezi mušlemi svých sluchátek!
|
| |
|
| | | | Martin Šonka 18. 9. 2012 / 09:13 | |
| | Zaujimalo by ma, keby sa mu odtrhlo kridlo ako v tom legendarnom videu (neviem to tak narychlo najst), ci by sa dal do visu a potom pristal
|
| |
|
| | | | | Martin Šonka 18. 9. 2012 / 17:59 | |
| | MYslím, že při visení na vrtuli není namáhání draku zas tak velké, aby se trhala křídla...
mimochodem - to video je známý fejk... |
| |
|
| | | | Martin Šonka 18. 9. 2012 / 16:16 | |
| | To je pravda. V Jihlavě jsme při pohledu na Šonkina přemejšleli, jaký motor by musel být v Harvardu, aby to zvládl taky. Vyšel nám Pratt and Whitney 4360 |
| |
|
| | | | | Martin Šonka 18. 9. 2012 / 17:49 | |
| | A počítali jste vy strojníci i s rozdílem více jak tunu na hmotnosti motoru? A počítali jste to prázdný, nebo s pilotem? Já jen že ta zelenina se asi taky pronese, že jo... |
| |
|
|