| ![](/img/tree_first_line.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 11. 9. 2012 / 21:10 | |
| ![](img/nic.gif) | Zdravim existuje do FS9 nějaká 787 aspon na úrovni Wilco?Vim že Quality Wings dělá jednu ale ta bude asi až da dlouho |
| |
|
![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 11. 9. 2012 / 21:53 | |
| ![](img/nic.gif) | Pokud vím, tak žádný slušný (funkčně) add-on pro fs neexistuje. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 09:22 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 09:28 | |
| ![](img/nic.gif) | Proto píšu, že neexistuje slušný model Vím, že pokusy byly, ale výsledek je spíš k smíchu. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 09:37 | |
| ![](img/nic.gif) | Abacus nebrat....
ak niekto chce pekny model 787 a nevadi mu ze to bude mat panel z defaultu, alebo nejaky free panel, tak skor treba hladat medzi freeware groupami. Stratil som prehlad, ale kedysi to boli nazvy ako iFDG, Project Opensky.... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 09:44 | |
| ![](img/nic.gif) | Project Opensky je již bohužel nadobro rozpuštěn... Cást lidí si teď říká SkySpirit a druhá část nějak jinak, ale ty modely by měly být k dispozici stále, akorát na jiné stránce...
Ještě k tématu 787: Aerosim má parádní 787 (bohužel bez FMC), ale myslim, že je to pouze pro FSX (ale nejsem si jistý, proto to píšu). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 10:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Jak může být model parádní, když nemá FMC? K čemu ti je hezky namalované éro, když se funkčností neblíží originálu? ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 11:00 | |
| ![](img/nic.gif) | Tak ono nějakou má, ale je to takové to, co pracuje s defaultním flight plannerem (V podstatě to, co je Airbus X od Aerosoftu a ten je taky parádní). Takže sumasumárum parádní být může, ikdyž nemá plně funkční FMC, ha . Důležité je, že to, co tam je, funguje správně (což bohužel nevím, páč to nevlastním, čekám na QW). |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 12:01 | |
| ![](img/nic.gif) | Za parádní považuju komplexní modely ve stylu PMDG. Všechno ostatní je jen převlečený default ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 09:40 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 10:26 | |
| ![](img/nic.gif) | | |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 10:50 | |
| ![](img/nic.gif) | No smokeing ![](images/smile/08.gif) Abacus vypouští hrozné věci. Mnohdy daleko za kvalitou běžné freeware scény. Nechápu, jak za to mohou ještě chtít peníze. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 10:56 | |
| ![](img/nic.gif) | A ta směrovka podle mě popírá zákony aerodynamiky![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 11:21 | |
| ![](img/nic.gif) | ....a co teprve ty ohlý křídla už na zemi! Tam musel být vítr jako kráva...... . A VC maj taky vymakanej Tak to je teda hnus. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 13:08 | |
| ![](img/nic.gif) | No Happy, ty křídla jsou ohnutý i v realu, ne sice takhle uplně ale jsou a nejni to větrem. Viděl si někdy vůbec to letadlo na nějakých reálných fotkách?? |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 14:52 | |
| ![](img/nic.gif) | Než plkneš nějakou blbost,tak se mrkni na obrázky B787.......Já ty křídla ohnutý nevidím....![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_cn.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 14:57 | |
| ![](img/nic.gif) | Ono asi dost záleží, kolim mají paliva. Chce to víc fotek. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 15:00 | |
| ![](img/nic.gif) | ....Ohnou se až v luftu.....A chraň tě bůh oponovat!![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 15:43 | |
| ![](img/nic.gif) | ne? nejsou ohnutý??? tak si protři zrak. Od trupu jsou směrem nahoru jak luk a při letu se pak prohnou ještě víc, takže nedržku!!! ![](images/smile/01.gif)
Degraduju tě na hodnost vraníka a beru ti vlčí ocas. ![](images/smile/01.gif)
se na to podívej pořádně |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 15:55 | |
| ![](img/nic.gif) | Tady jo, ale tady kridla jeste maj vztlak, je to tesne po dosedu. V klidovem stavu nejsou prohnute vic nez kridlo treba 737. |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 15:58 | |
| ![](img/nic.gif) | malinko je prohnutěší než u 737, jen nemužu najít tu správnou fotku. Já jsem sem dal špatnou, tu sem jako příklad dávat nechtěl.![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 16:00 | |
| ![](img/nic.gif) | No, mozna malinko... ale rozhodne ne tak jako u abacusu tak to neni prohnuty snad ani v turbulenci.... |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 16:01 | |
| ![](img/nic.gif) | to jo, to souhlas, abacus jsou šulíni. ![](images/smile/06.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_dn.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 10:59 | |
| ![](img/nic.gif) | dokud se najdou jelita, co jim jejich produkty budou umožňovat prodávat a hlavně jelita, co to jsou ochotný koupit, tak budou produkovat vostošest. ![](images/smile/01.gif) |
| |
|
![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/nic.gif) | ![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 11:35 | |
| ![](img/nic.gif) | Vďaka za hodnotenie ![](images/smile/01.gif)
Ale máš pravdu. V dobe keď som to kupoval som ABACUS ešte "nepoznal". Fakt škoda bubákov.
To radšej nič ako čokoľvek od nich ![](images/smile/01.gif)
|
| |
|
![](/img/tree_cros_up.gif) | ![](/img/tree_arr_no.gif) | ![](img/nic.gif) | 787 fs2004 12. 9. 2012 / 12:15 | |
| ![](img/nic.gif) | Díky za odpovědi a abacus opravdu ne.... ![](images/smile/08.gif) |
| |
|
|